Nimipäivä:
Johanna, Hanna, Jenni, Hanne, Hannele, Jenna, Joanna
...

Kategoriat

Hyödyllistä nyt

Päivän kooste
Päivän uutiset
Päivitetty 20:01

Pääministeri Petteri Orpo ilmoitti, että hallitus ei enää edistä Garden Helsingin valtiontukea. Pääministeri Petteri Orpo on pahoillaan Garden…


Jalkapallofanit suuntaavat MM-finaaliin

Aihesivu: Jalkapallofanit suuntaavat MM-finaaliin

Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.

Jalkapallokannattajat matkustavat New Yorkista MetLife-stadionille MM-finaaliin. Tuhannet ihmiset odottavat juna-aseman ulkopuolella, valmiina juhlimaan suurta tapahtumaa. Fanit ovat innoissaan ja tunnelma on korkealla.

  • 2 juttua
  • 2 lähdettä
  • Jalkapallo
  • Päivitetty 19.7.2026 klo 20:35
Liittyvät avainsanat
Katso myös
Uusimmat jutut aiheesta

Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.

Aamun uutiset Päivän tilanne Päivän uutiset Arkisto
Viimeisin päivitysvaihe tänään: Päivän uutiset.

Mistä aiheessa on kyse?

Jalkapallokannattajat matkustavat New Yorkista MetLife-stadionille MM-finaaliin. Tuhannet ihmiset odottavat juna-aseman ulkopuolella, valmiina juhlimaan suurta tapahtumaa. Fanit ovat innoissaan ja tunnelma on korkealla.

Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 19.7.2026 klo 20:35, pääluokka Jalkapallo.

Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Helsingin Sanomat, Iltalehti.

Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Jalkapallofanit suuntaavat MM-finaaliin • Espanja eteni jalkapallon MM-finaaliin.

Mitä tiedetään juuri nyt

  • Viimeisin tähän aiheeseen liitetty juttu julkaistiin 19.7.2026 klo 20:35.
  • Koosteessa on nyt 2 juttua 2 eri lähteestä.
  • Aihe kuuluu kategoriaan Jalkapallo.
  • Keskeiset avainsanat juuri nyt: #MMfinaali, #Jalkapallo, #NewYork.

Selkokielinen yhteenveto

Jalkapallofanit matkustavat finaaliin

Jalkapallofanit ovat matkalla MM-finaaliin New Yorkista. Tuhannet ihmiset seisovat jonossa juna-aseman ulkopuolella. He odottavat pääsyä MetLife-stadionille. Tunnelma on iloinen ja jännittävä.

Tuoreimmat uutiset

Muut aiheet

Piilota / näytä uutisia

Nousevat aiheet

Luetuimmat juuri nyt


N/A N/A
?°C ?
N/A Tuntuu kuin ?°C

Nykyiset olosuhteet

Tuuli N/A
Puuska N/A
Kosteus N/A
Ilmanpaine N/A
Näkyvyys N/A
Sademäärä (1h) N/A
Pilvisyys N/A
Kastepiste N/A
UV-indeksi (CAMS) N/A

Sade-ennuste (24h)

0 mm Huippu 0.0 mm

Tuntiennuste (24h)

Päiväennuste (8 vrk)

Tilannekartta

Siitepölyn tilannekartta

Ennustekartta

Siitepölyn ennustekartta
L
Leppä
C
Pähkinäpensas
K
Koivu
H
Heinät
P
Pujo
T
Tuoksukki
Vähän
Kohtalaisesti
Runsaasti
Turun yliopiston siitepölytiedote 20.07.2026

TILANNE

Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta on edennyt Etelä-Lappiin asti.
Heinien siitepölymäärät vaihtelevat kohtalaisista runsaisiin maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Lapissa määrät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin.
Pujon siitepölymäärät ovat kohtalaisia maan eteläosissa. Siitepölyä on enimmäkseen pieniä määriä maan keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa, mutta määrät voivat nousta paikoin kohtalaisiksi kukkivien kasvustojen läheisyydessä. Etelä-Lapissa siitepölyä on ilmassa vähän tai hyvin vähän.
Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.


ENNUSTE

Heinien jatkuu ja pujon kukinta jatkuu.
Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä ja keskiosissa kohtalaisista runsaisiin, maan pohjoisosissa vähäisistä kohtalaisiin.
Pujon siitepölyä on ilmassa enimmäkseen kohtalaisia määriä maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa määrät jäävät vähäisiksi. Kukkivien kasvustojen läheisyydessä määrät voivat olla korkeampia.
Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.