Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Pääministeri Petteri Orpo ilmoitti, että hallitus ei enää edistä Garden Helsingin valtiontukea. Pääministeri Petteri Orpo on pahoillaan Garden…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Daniel Wäjerstenin valmentama Kuiper voitti Suomen suurkisoissa. Ruotsalainen hevonen kiri kilpailun loppuvaiheessa voittoon. Tämä voitto täydentää Wäjerstenin aiempia menestyksiä.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Daniel Wäjerstenin valmentama Kuiper voitti Suomen suurkisoissa. Ruotsalainen hevonen kiri kilpailun loppuvaiheessa voittoon. Tämä voitto täydentää Wäjerstenin aiempia menestyksiä.
Aiheesta on julkaistu 4 juttua, 4 eri lähteestä, viimeisin päivitys 19.7.2026 klo 17:31, pääluokka Ravit.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Maaseudun Tulevaisuus, Keskisuomalainen, Savon Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Kuiper voitti Suomen suurkisoissa • Kuiper voitti St Michelin • Kuiper voitti St Michelin.
Kuiper voitti Suomen suurkisoissa
Daniel Wäjerstenin valmentama hevonen Kuiper voitti Suomen suurkisoissa. Kuiper aloitti kilpailun perältä, mutta kiri voittoon. Tämä voitto on tärkeä Wäjerstenille. Se täydentää hänen aiempia menestyksiään.
Daniel Wäjerstenin valmentama Kuiper voitti Suomen suurkisoissa. Ruotsalainen hevonen kiri kilpailun loppuvaiheessa voittoon. Tämä voitto täydentää Wäjerstenin aiempia menestyksiä.
St Michel -kilpailussa Kuiper yllätti voittamalla huimassa vauhdissa. Vaikka se aloitti kilpailun ulkoradalta ja jäi viimeiseksi, se nousi lopussa ykköseksi. Daniel Wäjersten on nyt voittanut kaikki neljä suurinta…
St Michel -kilpailussa Kuiper yllätti voittamalla huolimatta huonosta lähtöpaikastaan. Ensimmäiset 500 metriä kuljettiin hurjaa vauhtia, mutta Kuiper nousi lopussa voittoon. Daniel Wäjersten on voittanut kaikki neljä suurinta kansainvälistä…
St Michel -kilpailussa Kuiper yllätti voittamalla huolimatta huonosta lähtöpaikastaan. Ensimmäiset 500 metriä juostiin erittäin kovaa, mutta Kuiper nousi lopussa voittoon. Daniel Wäjersten on nyt voittanut kaikki neljä suurinta…
Maarianhaminassa järjestettiin ravikilpailuja, joissa nähtiin useita jännittäviä lähtöjä. Voittajiksi nousivat muun muassa Dark Roadster ja Mo Salah. Kilpailut tarjosivat vauhtia ja jännitystä…
Ravit • jaetut avainsanat: #Hevosurheilu
Massimo Hoist voitti karsintalähtönsä Suur-Hollola-ajossa helposti. Finaalissa odottaa 80 000 euron palkinto, ja Hoist puolustaa viime vuoden voittoaan. Karsinnassa Hoist juoksi nopeimman…
Ravit • jaetut avainsanat: #Hevosurheilu
Mikkelissä järjestettiin St Michel -ajo, jossa kilpailtiin useissa eri lähdöissä. Ensimmäisessä lähdössä voiton vei Kuiper, ja toisessa Dundee As oli nopein. Kilpailut…
Ravit • jaetut avainsanat: #StMichel, #Kuiper
Renginruusu, Heikki Mikkosen valmentama hevonen, teki onnistuneen paluun kilpailuihin voitolla Festivaali-ajossa. Hevonen juoksi yli vuoden tauon jälkeen ja voitti kilpailun vakuuttavasti. Renginruusulla…
Ravit • jaetut avainsanat: #Hevosurheilu
Antti Ojanperä voitti Suurmestaruuden ajalla 18,7 sekuntia. Voitto oli osa Pron menestyksekästä kautta, ja seuraavaksi Ojanperä valmistautuu kuninkuuskilpailuun viiden hevosen joukkueella. Menestys…
Ravit
Lämminveriravureiden Tammacup-finaali päättyi Go Gagan voittoon Vermossa. Pekka Korven valmentama ja ohjastama tamma hallitsi kisaa keulapaikalta ja ansaitsi voitostaan 8 000 euroa.…
Ravit
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 20.07.2026 TILANNE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta on edennyt Etelä-Lappiin asti. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat kohtalaisista runsaisiin maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Lapissa määrät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin. Pujon siitepölymäärät ovat kohtalaisia maan eteläosissa. Siitepölyä on enimmäkseen pieniä määriä maan keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa, mutta määrät voivat nousta paikoin kohtalaisiksi kukkivien kasvustojen läheisyydessä. Etelä-Lapissa siitepölyä on ilmassa vähän tai hyvin vähän. Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti. ENNUSTE Heinien jatkuu ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä ja keskiosissa kohtalaisista runsaisiin, maan pohjoisosissa vähäisistä kohtalaisiin. Pujon siitepölyä on ilmassa enimmäkseen kohtalaisia määriä maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa määrät jäävät vähäisiksi. Kukkivien kasvustojen läheisyydessä määrät voivat olla korkeampia. Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.