Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Pääministeri Petteri Orpo ilmoitti, että hallitus ei enää edistä Garden Helsingin valtiontukea. Pääministeri Petteri Orpo on pahoillaan Garden…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Mikkelissä järjestettiin St Michel -ajo, jossa kilpailtiin useissa eri lähdöissä. Ensimmäisessä lähdössä voiton vei Kuiper, ja toisessa Dundee As oli nopein. Kilpailut keräsivät paljon katsojia ja tarjoavat jännitystä raviurheilun ystäville.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Mikkelissä järjestettiin St Michel -ajo, jossa kilpailtiin useissa eri lähdöissä. Ensimmäisessä lähdössä voiton vei Kuiper, ja toisessa Dundee As oli nopein. Kilpailut keräsivät paljon katsojia ja tarjoavat jännitystä raviurheilun ystäville.
Aiheesta on julkaistu 3 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 19.7.2026 klo 17:17, pääluokka Ravit.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Hämeen Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Ravitulokset Mikkelistä julkistettiin • Ravitulokset Mikkelissä julkaistu • Ravitulokset Mikkelistä julkaistu.
Mikkelin ravitulokset julkaistiin
Mikkelissä oli ravikilpailut, joissa juostiin St Michel -ajo. Ensimmäisessä lähdössä voitti hevonen nimeltä Kuiper. Toisessa lähdössä paras oli Dundee As. Kilpailut olivat jännittäviä ja keräsivät paljon yleisöä.
Mikkelissä järjestettiin St Michel -ajo, jossa kilpailtiin useissa eri lähdöissä. Ensimmäisessä lähdössä voiton vei Kuiper, ja toisessa Dundee As oli nopein. Kilpailut keräsivät paljon katsojia ja tarjoavat jännitystä…
Mikkelin ravikilpailuissa nähtiin useita jännittäviä suorituksia. Ponilähdöissä voitto meni Stenbydal's Castilla -ponille ja Mini-Michelissä Armani oli ykkönen. Muissa lähdöissä Final Sensation ja Rose's Flower voittivat omat kilpailunsa.
Mikkelin ravikilpailuissa nähtiin useita jännittäviä suorituksia. Ponilähdöissä Stenbydal's Castilla voitti Monten Suomen Mestaruuden, kun taas Mini-Michelissä voiton vei Armani. Muissa lähdöissä Final Sensation ja Rose's Flower nappasivat voitot…
Kaustisella järjestettiin Toto75-ravit, joissa kilpailtiin useissa ponilähdöissä ja nuorten sarjoissa. Voittoja nappasivat muun muassa Lil's Ambra ja Rekka. Kilpailut herättivät suurta kiinnostusta…
Ravit • jaetut avainsanat: #Toto75, #Ravit
Kalajoella järjestettiin ponilähtöjä ja hevoskilpailuja, joissa nähtiin useita voittajia. Ensimmäisessä ponilähdössä voiton vei Amyrocks Maximum Surprise. Hevoskilpailuissa Lumi-Urho oli nopein sh-lähdössä.
Ravit • jaetut avainsanat: #Ravit, #Ponilähdöt
St Michel -lauantai Mikkelissä esitteli huippu-urheilua, vaikka hetkellinen kaatosade viivästytti ravikilpailuja. Kesä kuitenkin kuivasi kentän nopeasti, ja kilpailut päästiin lopulta käynnistämään.
Ravit • jaetut avainsanat: #Mikkeli, #StMichel
Loppuviikon ravitarjonta keskittyy St Michel -tapahtumaan, joka alkaa perjantaina Mikkelin raviradalla. Perjantaina järjestetään vetokilpailut ja ensimmäinen Toto5-kohde starttaa kello 20.10. Illan erikoisuutena…
Ravit • jaetut avainsanat: #StMichel, #Mikkeli
Mikkelin St. Michel -lauantain Toto75-kierros tuo mukanaan huikeita palkintoja. Divisioonafinaaleissa on jaossa 10 000 euron ykköspalkinnot, ja kierroksen huipentaa 25 000 euron…
Ravit • jaetut avainsanat: #Mikkeli, #Toto75
Maarianhaminassa järjestettiin ravikilpailuja, joissa nähtiin useita jännittäviä lähtöjä. Voittajiksi nousivat muun muassa Dark Roadster ja Mo Salah. Kilpailut tarjosivat vauhtia ja jännitystä…
Ravit • jaetut avainsanat: #Ravit
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 20.07.2026 TILANNE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta on edennyt Etelä-Lappiin asti. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat kohtalaisista runsaisiin maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Lapissa määrät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin. Pujon siitepölymäärät ovat kohtalaisia maan eteläosissa. Siitepölyä on enimmäkseen pieniä määriä maan keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa, mutta määrät voivat nousta paikoin kohtalaisiksi kukkivien kasvustojen läheisyydessä. Etelä-Lapissa siitepölyä on ilmassa vähän tai hyvin vähän. Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti. ENNUSTE Heinien jatkuu ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä ja keskiosissa kohtalaisista runsaisiin, maan pohjoisosissa vähäisistä kohtalaisiin. Pujon siitepölyä on ilmassa enimmäkseen kohtalaisia määriä maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa määrät jäävät vähäisiksi. Kukkivien kasvustojen läheisyydessä määrät voivat olla korkeampia. Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.