Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Pääministeri Petteri Orpo ilmoitti, että hallitus ei enää edistä Garden Helsingin valtiontukea. Pääministeri Petteri Orpo on pahoillaan Garden…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Formula ykkösten Belgian Grand Prix:ssä Kimi Antonelli ajoi voittoon ajalla 1.24.42,479. Charles Leclerc ja Max Verstappen sijoittuivat toiseksi ja kolmanneksi. MM-sarjan kärjessä Antonelli on kerännyt 204 pistettä.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Formula ykkösten Belgian Grand Prix:ssä Kimi Antonelli ajoi voittoon ajalla 1.24.42,479. Charles Leclerc ja Max Verstappen sijoittuivat toiseksi ja kolmanneksi. MM-sarjan kärjessä Antonelli on kerännyt 204 pistettä.
Aiheesta on julkaistu 6 juttua, 5 eri lähteestä, viimeisin päivitys 19.7.2026 klo 18:16, pääluokka Moottoriurheilu.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Hämeen Sanomat, Savon Sanomat, Keskisuomalainen.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Kimi Antonelli voitti Belgian GP:n • Kimi Antonelli voitti Belgian GP:n • Kimi Antonelli voitti Belgian GP:n.
Kimi Antonelli voitti Belgian GP:n
Formula ykkösten kilpailussa Belgian GP:ssä Kimi Antonelli voitti. Hän ajoi kilpailun ajan 1.24.42,479. Charles Leclerc oli toinen ja Max Verstappen kolmas. Antonelli johtaa MM-sarjaa 204 pisteellä. Seuraava kilpailu on Unkarissa heinäkuussa.
Formula ykkösten Belgian Grand Prix:ssä Kimi Antonelli ajoi voittoon ajalla 1.24.42,479. Charles Leclerc ja Max Verstappen sijoittuivat toiseksi ja kolmanneksi. MM-sarjan kärjessä Antonelli on kerännyt 204 pistettä.
Kimi Antonelli voitti Formula ykkösten Belgian GP:n paalupaikalta. Ferrarin Charles Leclerc sijoittui toiseksi ja Red Bullin Max Verstappen kolmanneksi. Antonelli vahvisti samalla MM-sarjan johtoaan, kun George Russell keskeytti…
Kimi Antonelli voitti Formula ykkösten Belgian GP:n paalupaikalta. Ferrarin Charles Leclerc sijoittui toiseksi ja Red Bullin Max Verstappen kolmanneksi. Antonelli vahvisti voitollaan MM-sarjan johtoaan.
Kimi Antonelli voitti formula ykkösten Belgian GP:n paalupaikalta. Ferrarin Charles Leclerc sijoittui toiseksi ja Red Bullin Max Verstappen kolmanneksi. Antonelli vahvisti voitollaan MM-sarjan johtoaan.
Formula 1:n Belgian Grand Prix:ssä tapahtui merkittävä onnettomuus heti avauskierroksella. Mercedeksen George Russell törmäsi Ferrarin Lewis Hamiltonin kanssa Les Combes’n shikaanissa, mikä johti hänen keskeyttämiseensä kilpailussa. Tämä tilanne…
Belgian GP:n aika-ajoissa Valtteri Bottas sai hyvän lähtöpaikan, sijoittuen 17. Ruutuun. Paalupaikan vei nuori Kimi Antonelli, joka starttaa kilpailun nelinkertaisen mestarin Max Verstappenin viereltä. Kärkikolmikkoon mahtuu myös George…
Charles Leclerc juhli voittoa Formula 1:n Silverstonen GP:ssä, katkaisten pitkän voitottoman putkensa. Kisa päättyi turva-auton perässä, kun Max Verstappen keskeytti. George Russell…
Moottoriurheilu • jaetut avainsanat: #CharlesLeclerc, #Formula1
Kimi Antonelli saavutti paalupaikan Britannian osakilpailun aika-ajoissa Silverstonessa. Hän ajoi nopeimman ajan ja voitti Charles Leclercin 0,175 sekunnilla. Lewis Hamilton jäi kolmanneksi…
Moottoriurheilu • jaetut avainsanat: #KimiAntonelli, #Formula1
Lewis Hamilton huomasi Ferrarin suorituskyvyn heikentyneen Belgian GP:n harjoituksissa. Erityisesti tallin vauhti romahti radan keskisektorilla, mikä huolestuttaa tiimiä. Hamiltonin mukaan ongelmat eivät…
Moottoriurheilu • jaetut avainsanat: #LewisHamilton, #BelgianGP
Lewis Hamilton palaa Belgian GP:hen, jossa hän on ajanut jo 20 vuotta peräkkäin. Hän tavoittelee Michael Schumacherin kuuden voiton ennätystä, sillä Hamiltonilla…
Moottoriurheilu • jaetut avainsanat: #LewisHamilton, #BelgianGP
Lewis Hamilton ajoi seinään Belgian Spa-Francorchampsin radalla harjoituksissa. Onnettomuudessa hänen autonsa kärsi vakavia vaurioita, ja Ferrari kiirehtii korjaamaan sen ennen aika-ajoja. Muut…
Moottoriurheilu • jaetut avainsanat: #LewisHamilton, #F1
Kimi Antonelli nousi paalupaikalle Belgian osakilpailun aika-ajoissa. Hän kellotti viikonlopun nopeimman ajan 1.44,361, jättäen Max Verstappenin toiseksi 0,317 sekunnin erolla. Lando Norris,…
Moottoriurheilu • jaetut avainsanat: #KimiAntonelli, #BelgianGP
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 20.07.2026 TILANNE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta on edennyt Etelä-Lappiin asti. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat kohtalaisista runsaisiin maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Lapissa määrät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin. Pujon siitepölymäärät ovat kohtalaisia maan eteläosissa. Siitepölyä on enimmäkseen pieniä määriä maan keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa, mutta määrät voivat nousta paikoin kohtalaisiksi kukkivien kasvustojen läheisyydessä. Etelä-Lapissa siitepölyä on ilmassa vähän tai hyvin vähän. Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti. ENNUSTE Heinien jatkuu ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä ja keskiosissa kohtalaisista runsaisiin, maan pohjoisosissa vähäisistä kohtalaisiin. Pujon siitepölyä on ilmassa enimmäkseen kohtalaisia määriä maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa määrät jäävät vähäisiksi. Kukkivien kasvustojen läheisyydessä määrät voivat olla korkeampia. Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.