Nimipäivä:
Marketta, Maarit, Maaret, Margareeta, Reeta, Reetta
...

Kategoriat

Hyödyllistä nyt

Päivän kooste
Päivän tilanne
Päivitetty 14:16

Petteri Orpo selittää Garden Helsinki -kohua, ja Britannian uusi pääministeri aloittaa tänään. Raakaöljyn hinnan nousu voi nostaa bensiinin…


Ravituloksia Jyväskylässä

Aihesivu: Ravituloksia Jyväskylässä

Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.

Jyväskylässä järjestettiin ravitapahtuma, jossa kilpailtiin useissa ponilähdöissä ja nuorten lähtöissä. Voittoja saavuttivat muun muassa Toma Wania ja Jates Cinderella. Kilpailuissa nähtiin myös useita muita menestyneitä hevosia.

  • 2 juttua
  • 1 lähdettä
  • Ravit
  • Päivitetty 19.7.2026 klo 11:47
Liittyvät avainsanat
Katso myös
Uusimmat jutut aiheesta

Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.

Viimeisin päivitysvaihe tänään: Päivän tilanne.

Mistä aiheessa on kyse?

Jyväskylässä järjestettiin ravitapahtuma, jossa kilpailtiin useissa ponilähdöissä ja nuorten lähtöissä. Voittoja saavuttivat muun muassa Toma Wania ja Jates Cinderella. Kilpailuissa nähtiin myös useita muita menestyneitä hevosia.

Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 19.7.2026 klo 11:47, pääluokka Ravit.

Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Hämeen Sanomat.

Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Ravituloksia Jyväskylässä • Ravituloksia Jyväskylässä.

Mitä tiedetään juuri nyt

  • Viimeisin tähän aiheeseen liitetty juttu julkaistiin 19.7.2026 klo 11:47.
  • Koosteessa on nyt 2 juttua 1 eri lähteestä.
  • Aihe kuuluu kategoriaan Ravit.
  • Keskeiset avainsanat juuri nyt: #Jyväskylä, #Ravit, #TomaWania.

Selkokielinen yhteenveto

Ravituloksia Jyväskylässä

Jyväskylässä oli ravitapahtuma, jossa kilpailtiin ponilähdöissä ja nuorten lähtöissä. Toma Wania voitti ensimmäisessä ponilähdössä. Jates Cinderella voitti toisessa ponilähdössä. Mukana oli myös muita hevosia, jotka menestyivät hyvin.

Tuoreimmat uutiset

Muut aiheet

Piilota / näytä uutisia

Nousevat aiheet

Luetuimmat juuri nyt


N/A N/A
?°C ?
N/A Tuntuu kuin ?°C

Nykyiset olosuhteet

Tuuli N/A
Puuska N/A
Kosteus N/A
Ilmanpaine N/A
Näkyvyys N/A
Sademäärä (1h) N/A
Pilvisyys N/A
Kastepiste N/A
UV-indeksi (CAMS) N/A

Sade-ennuste (24h)

0 mm Huippu 0.0 mm

Tuntiennuste (24h)

Päiväennuste (8 vrk)

Tilannekartta

Siitepölyn tilannekartta

Ennustekartta

Siitepölyn ennustekartta
L
Leppä
C
Pähkinäpensas
K
Koivu
H
Heinät
P
Pujo
T
Tuoksukki
Vähän
Kohtalaisesti
Runsaasti
Turun yliopiston siitepölytiedote 20.07.2026

TILANNE

Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta on edennyt Etelä-Lappiin asti.
Heinien siitepölymäärät vaihtelevat kohtalaisista runsaisiin maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Lapissa määrät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin.
Pujon siitepölymäärät ovat kohtalaisia maan eteläosissa. Siitepölyä on enimmäkseen pieniä määriä maan keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa, mutta määrät voivat nousta paikoin kohtalaisiksi kukkivien kasvustojen läheisyydessä. Etelä-Lapissa siitepölyä on ilmassa vähän tai hyvin vähän.
Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.


ENNUSTE

Heinien jatkuu ja pujon kukinta jatkuu.
Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä ja keskiosissa kohtalaisista runsaisiin, maan pohjoisosissa vähäisistä kohtalaisiin.
Pujon siitepölyä on ilmassa enimmäkseen kohtalaisia määriä maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa määrät jäävät vähäisiksi. Kukkivien kasvustojen läheisyydessä määrät voivat olla korkeampia.
Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.