Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Hallitus antaa tiedonannon Garden Helsinki -hankkeelle myönnetystä valtiontuesta, jota oppositio on kyseenalaistanut. Yhdysvallat on hyökännyt Iraniin jo yhdeksänä…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Max Verstappen arvioi Red Bullin suorituskykyä Belgian GP:ssä ja ilmaisi huolensa kilpailun kärkiautoista. Vaikka hän ajoi eturiviin aika-ajossa, ero kärkeen oli merkittävä. Verstappenin mukaan tavoitteena on enemmän puolustaa kuin hyökätä.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Max Verstappen arvioi Red Bullin suorituskykyä Belgian GP:ssä ja ilmaisi huolensa kilpailun kärkiautoista. Vaikka hän ajoi eturiviin aika-ajossa, ero kärkeen oli merkittävä. Verstappenin mukaan tavoitteena on enemmän puolustaa kuin hyökätä.
Aiheesta on julkaistu 3 juttua, 3 eri lähteestä, viimeisin päivitys 19.7.2026 klo 11:06, pääluokka Moottoriurheilu.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen, Savon Sanomat, Hämeen Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Verstappen kyseenalaistaa Red Bullin kilpailukyvyn • Verstappen arvioi Red Bullin kilpailukykyä • Verstappen arvioi Red Bullin kilpailukykyä.
Verstappen epäilee Red Bullin vauhtia
Max Verstappen puhui Red Bullin kilpailukyvystä Belgian GP:ssä. Hän ajoi hyvin aika-ajossa, mutta ero kärkeen oli suuri. Verstappen sanoi, että hänen on parempi keskittyä omaan ajamiseen. Hän haluaa pitää takaa tulevat kilpailijat loitolla.
Max Verstappen arvioi Red Bullin suorituskykyä Belgian GP:ssä ja ilmaisi huolensa kilpailun kärkiautoista. Vaikka hän ajoi eturiviin aika-ajossa, ero kärkeen oli merkittävä. Verstappenin mukaan tavoitteena on enemmän puolustaa…
Max Verstappen antoi rehellisen arvion Red Bullin suorituskyvystä ennen Belgian GP:tä. Vaikka hän ajoi eturiviin aika-ajossa, hän ei usko pystyvänsä haastamaan kärkiautoja. Verstappenin mukaan tavoitteena on pitää takaa…
Max Verstappen kertoi Red Bullin haasteista ennen Belgian GP:tä. Vaikka hän ajoi eturiviin aika-ajossa, hän ei usko pystyvänsä haastamaan kärkiautoja. Verstappenin mukaan tavoitteena on pitää takaa tulevat kilpailijat…
Red Bullin Formula 1 -talli harkitsee toimenpiteitä Max Verstappenin pelastamiseksi Britannian GP:ssä. Verstappenin kilpailuviikonloppu on muuttunut vaikeaksi, sillä hän on kärsinyt lähtöongelmista…
Moottoriurheilu • jaetut avainsanat: #RedBull, #MaxVerstappen
Valtteri Bottas sijoittui Belgian GP:n ensimmäisissä harjoituksissa 18:nneksi, mutta onnistui päihittämään tallikaverinsa Sergio Perezin. Max Verstappen ajoi harjoitusten nopeimman ajan, ja Bottas…
Moottoriurheilu • jaetut avainsanat: #BelgianGP, #MaxVerstappen
Formula ykkösten mestari Lando Norris sai kymmenen lähtöruudun rangaistuksen Belgian GP:ssä. Rangaistus johtuu siitä, että hänen autossaan on käytetty liikaa osia. McLaren…
Moottoriurheilu • jaetut avainsanat: #Formula1, #BelgianGP
Lewis Hamilton palaa Belgian GP:hen, jossa hän on ajanut jo 20 vuotta peräkkäin. Hän tavoittelee Michael Schumacherin kuuden voiton ennätystä, sillä Hamiltonilla…
Moottoriurheilu • jaetut avainsanat: #BelgianGP, #Formula1
Charles Leclerc juhli voittoa Formula 1:n Silverstonen GP:ssä, katkaisten pitkän voitottoman putkensa. Kisa päättyi turva-auton perässä, kun Max Verstappen keskeytti. George Russell…
Moottoriurheilu • jaetut avainsanat: #Formula1
Kimi Antonelli saavutti paalupaikan Britannian osakilpailun aika-ajoissa Silverstonessa. Hän ajoi nopeimman ajan ja voitti Charles Leclercin 0,175 sekunnilla. Lewis Hamilton jäi kolmanneksi…
Moottoriurheilu • jaetut avainsanat: #Formula1
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 20.07.2026 TILANNE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta on edennyt Etelä-Lappiin asti. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat kohtalaisista runsaisiin maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Lapissa määrät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin. Pujon siitepölymäärät ovat kohtalaisia maan eteläosissa. Siitepölyä on enimmäkseen pieniä määriä maan keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa, mutta määrät voivat nousta paikoin kohtalaisiksi kukkivien kasvustojen läheisyydessä. Etelä-Lapissa siitepölyä on ilmassa vähän tai hyvin vähän. Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti. ENNUSTE Heinien jatkuu ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä ja keskiosissa kohtalaisista runsaisiin, maan pohjoisosissa vähäisistä kohtalaisiin. Pujon siitepölyä on ilmassa enimmäkseen kohtalaisia määriä maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa määrät jäävät vähäisiksi. Kukkivien kasvustojen läheisyydessä määrät voivat olla korkeampia. Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.