Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Venäjän iskut Kiovaan ovat aiheuttaneet yhden kuoleman ja yli kymmenen haavoittumisen. Kahdeksanvuotias Storm Ulsund menetti perheensä kodin ja…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Hankasalmella tapahtui lauantaina kahden henkilöauton törmäys, jossa yksi ihminen menehtyi. Törmäyksessä loukkaantui myös kaksi muuta henkilöä vakavasti. Poliisi tutkii onnettomuutta ja epäilee toisen auton kuljettajan ajaneen väärälle kaistalle.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Hankasalmella tapahtui lauantaina kahden henkilöauton törmäys, jossa yksi ihminen menehtyi. Törmäyksessä loukkaantui myös kaksi muuta henkilöä vakavasti. Poliisi tutkii onnettomuutta ja epäilee toisen auton kuljettajan ajaneen väärälle kaistalle.
Aiheesta on julkaistu 3 juttua, 3 eri lähteestä, viimeisin päivitys 19.7.2026 klo 00:31, pääluokka Liikenne.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen, Savon Sanomat, Yle Uutiset.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Kaksi autoa törmäsi Hankasalmella, yksi kuoli • Hankasalmen auto-onnettomuudessa yksi kuoli • Liikenneonnettomuudessa yksi kuoli Hankasalmella.
Auto-onnettomuudessa yksi kuoli
Hankasalmella oli lauantaina auto-onnettomuus, jossa yksi ihminen kuoli. Kaksi muuta loukkaantui vakavasti. Törmäys tapahtui, kun toinen auto ajautui väärälle kaistalle. Poliisi tutkii tapausta ja epäilee kuljettajaa.
Hankasalmella tapahtui lauantaina kahden henkilöauton törmäys, jossa yksi ihminen menehtyi. Törmäyksessä loukkaantui myös kaksi muuta henkilöä vakavasti. Poliisi tutkii onnettomuutta ja epäilee toisen auton kuljettajan ajaneen väärälle kaistalle.
Hankasalmella tapahtui lauantaina auto-onnettomuus, jossa yksi henkilö kuoli ja kaksi loukkaantui vakavasti. Toinen autoista ajautui vastaantulevien kaistalle ja törmäsi toiseen ajoneuvoon. Poliisi tutkii onnettomuuden syitä ja kuljettajaa epäillään…
Hankasalmella tapahtui vakava liikenneonnettomuus, jossa yksi henkilö kuoli ja kaksi loukkaantui vakavasti. Poliisi on aloittanut rikostutkinnan onnettomuudesta, joka tapahtui, kun henkilöauto ajautui vastaantulevien kaistalle. Tie 23 oli suljettu…
Hankasalmella Keski-Suomessa tapahtui vakava liikenneonnettomuus, jossa oli osallisena kaksi henkilöautoa. Onnettomuuden vuoksi liikenne on poikki Pieksämäentiellä Kivisensuontien risteyksen läheisyydessä. Pelastustoiminta on edelleen…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Hankasalmi, #KeskiSuomi
Moottoripyöräilijä menehtyi liikenneonnettomuudessa Kirkkonummella perjantai-iltana. Onnettomuus tapahtui Porkkalantiellä, ja kuljettaja ajautui tieltä tuntemattomasta syystä. Poliisi tutkii onnettomuuden syitä ja ohjaa liikennettä alueella.
Liikenne • jaetut avainsanat: #Liikenneonnettomuus, #Poliisi
Kaksi ihmistä menehtyi liikenneonnettomuudessa Virroilla, Pirkanmaalla. Henkilöauto ajautui vastaantulevien kaistalle ja törmäsi jäteautoon. Onnettomuudessa loukkaantui myös kaksi muuta henkilöä vakavasti.
Liikenne • jaetut avainsanat: #Liikenneonnettomuus, #Poliisi
Raaseporissa tapahtui liikenneonnettomuus, jossa kuoli yksi henkilö. Poliisi tutkii tapausta ja etsii mahdollisia silminnäkijöitä, erityisesti toista autoa, joka oli paikalla onnettomuuden aikaan.…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Liikenneonnettomuus, #Poliisi
Virroilla tapahtui vakava liikenneonnettomuus, jossa osallistuivat henkilöauto ja kuorma-auto. Liedenpohjantie, eli kantatie 66, on suljettu liikenteeltä onnettomuuden vuoksi, eikä loukkaantumisista ole vielä…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Liikenneonnettomuus
Liikenteessä on tapahtunut neljä kuolemaan johtanutta onnettomuutta perjantain ja lauantain aikana, joissa on kuollut viisi ihmistä. Ensimmäinen onnettomuus tapahtui Pirkanmaan Virroilla, kun…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Liikenneonnettomuus, #Poliisi
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 17.07.2026 TILANNE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta on edennyt Etelä-Lappiin asti. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat kohtalaisista runsaisiin maan etelä- ja keskiosissa sekä Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Lapissa määrät vaihtelevati vähäisestä kohtalaiseen. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat kohtalaisista runsaisiin maan etelä- ja keskiosissa; Pohjanmaalla ja maan pohjoisosissa Etelä-Lappiin asti määrät ovat toistaiseksi jääneet vähäisiksi. Cladosporium- ja Alternaria homeitiömäärät ovat jääneet mataliksi. ENNUSTE Heinien jatkuu ja pujon kukinta voimistuu. Heinien siitepölymäärät ovat maan etelä ja keskiosissa runsaita, maan pohjoisosissa vaihtelevat kohtalaisesta vähäisiin. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä-osissa ajoittain runsaiksi, ja jäävät maan keskiosissa kohtalaisiksi. Pohjois-Pohjanmaallla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa määrät jäävät vähäisiksi. Kukkivien kasvustojen läheisyydessä määrät voivat olla korkeampia. Sadekuurot laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.