Nimipäivä:
Sari, Saara, Sara, Salla, Salli
...

Kategoriat

Hyödyllistä nyt

Päivän kooste
Päivän uutiset
Päivitetty 20:01

Valtiovarainministeri Riikka Purra katsoo, että Garden Helsinkiä on käsitelty riittävästi. Tampereen ortodoksiseen kirkkoon iski salama, mikä aiheutti palon…


Iäkäs mies hukkui Hirvensalmella

Aihesivu: Iäkäs mies hukkui Hirvensalmella

Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.

Hirvensalmella uimaan lähtenyt noin 80-vuotias mies löytyi hukkuneena. Poliisi sai ilmoituksen miehen katoamisesta, ja pelastusviranomaiset löysivät hänet noin 20 metrin päästä rannasta. Tapausta tutkitaan kuolemansyyn selvittämiseksi.

  • 4 juttua
  • 3 lähdettä
  • Kotimaa
  • Päivitetty 18.7.2026 klo 22:05
Liittyvät avainsanat
Katso myös
Uusimmat jutut aiheesta

Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.

Aamun uutiset Päivän tilanne Päivän uutiset Arkisto
Viimeisin päivitysvaihe tänään: Päivän uutiset.

Mistä aiheessa on kyse?

Hirvensalmella uimaan lähtenyt noin 80-vuotias mies löytyi hukkuneena. Poliisi sai ilmoituksen miehen katoamisesta, ja pelastusviranomaiset löysivät hänet noin 20 metrin päästä rannasta. Tapausta tutkitaan kuolemansyyn selvittämiseksi.

Aiheesta on julkaistu 4 juttua, 3 eri lähteestä, viimeisin päivitys 18.7.2026 klo 22:05, pääluokka Kotimaa.

Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Savon Sanomat, Keskisuomalainen, MTV Uutiset.

Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Iäkäs mies hukkui Hirvensalmella • Iäkäs mies hukkui Hirvensalmella • Mies hukkui Hirvensalmella lauantaina.

Mitä tiedetään juuri nyt

  • Viimeisin tähän aiheeseen liitetty juttu julkaistiin 18.7.2026 klo 22:05.
  • Koosteessa on nyt 4 juttua 3 eri lähteestä.
  • Aihe kuuluu kategoriaan Kotimaa.
  • Keskeiset avainsanat juuri nyt: #Hirvensalmi, #ItäSuomi, #Hukkuminen.

Selkokielinen yhteenveto

Iäkäs mies hukkui uimassa

Hirvensalmella uimaan lähtenyt iäkäs mies on hukkunut. Mies oli noin 80-vuotias. Hän ei palannut rantaan, ja pelastusviranomaiset aloittivat etsinnät. Sukeltajat löysivät hänet noin 20 metrin päästä rannasta. Poliisi tutkii tapausta.

Tuoreimmat uutiset

Muut aiheet

Piilota / näytä uutisia

Nousevat aiheet

Luetuimmat juuri nyt


N/A N/A
?°C ?
N/A Tuntuu kuin ?°C

Nykyiset olosuhteet

Tuuli N/A
Puuska N/A
Kosteus N/A
Ilmanpaine N/A
Näkyvyys N/A
Sademäärä (1h) N/A
Pilvisyys N/A
Kastepiste N/A
UV-indeksi (CAMS) N/A

Sade-ennuste (24h)

0 mm Huippu 0.0 mm

Tuntiennuste (24h)

Päiväennuste (8 vrk)

Tilannekartta

Siitepölyn tilannekartta

Ennustekartta

Siitepölyn ennustekartta
L
Leppä
C
Pähkinäpensas
K
Koivu
H
Heinät
P
Pujo
T
Tuoksukki
Vähän
Kohtalaisesti
Runsaasti
Turun yliopiston siitepölytiedote 17.07.2026

TILANNE

Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta on edennyt Etelä-Lappiin asti.
Heinien siitepölymäärät vaihtelevat kohtalaisista runsaisiin maan etelä- ja keskiosissa sekä Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Lapissa määrät vaihtelevati vähäisestä kohtalaiseen.
Pujon siitepölymäärät vaihtelevat kohtalaisista runsaisiin maan etelä- ja keskiosissa; Pohjanmaalla ja maan pohjoisosissa Etelä-Lappiin asti määrät ovat toistaiseksi jääneet vähäisiksi.
Cladosporium- ja Alternaria homeitiömäärät ovat jääneet mataliksi.


ENNUSTE

Heinien jatkuu ja pujon kukinta voimistuu.
Heinien siitepölymäärät ovat maan etelä ja keskiosissa runsaita, maan pohjoisosissa vaihtelevat kohtalaisesta vähäisiin.
Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä-osissa ajoittain runsaiksi, ja jäävät maan keskiosissa kohtalaisiksi. Pohjois-Pohjanmaallla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa määrät jäävät vähäisiksi. Kukkivien kasvustojen läheisyydessä määrät voivat olla korkeampia.
Sadekuurot laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.