Nimipäivä:
Sari, Saara, Sara, Salla, Salli
...

Kategoriat

Hyödyllistä nyt

Päivän kooste
Päivän uutiset
Päivitetty 20:01

Valtiovarainministeri Riikka Purra katsoo, että Garden Helsinkiä on käsitelty riittävästi. Tampereen ortodoksiseen kirkkoon iski salama, mikä aiheutti palon…


Kaukolämpöputki vuotaa Helsingissä

Aihesivu: Kaukolämpöputki vuotaa Helsingissä

Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.

Helsingin Malmilla Tullivuorentiellä kaukolämpöputki on vuotanut, mikä on aiheuttanut usean metrin korkuisen vesipatsaan. Pelastuslaitos on eristänyt alueen ja ohjaa liikennettä. Korjaustoimenpiteet ovat käynnissä, mutta niiden kestoa ei vielä tiedetä.

  • 2 juttua
  • 2 lähdettä
  • Liikenne
  • Päivitetty 18.7.2026 klo 21:55
Liittyvät avainsanat
Katso myös
Uusimmat jutut aiheesta

Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.

Aamun uutiset Päivän tilanne Päivän uutiset Arkisto
Viimeisin päivitysvaihe tänään: Päivän uutiset.

Mistä aiheessa on kyse?

Helsingin Malmilla Tullivuorentiellä kaukolämpöputki on vuotanut, mikä on aiheuttanut usean metrin korkuisen vesipatsaan. Pelastuslaitos on eristänyt alueen ja ohjaa liikennettä. Korjaustoimenpiteet ovat käynnissä, mutta niiden kestoa ei vielä tiedetä.

Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 18.7.2026 klo 21:55, pääluokka Liikenne.

Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Iltalehti, Ilta-Sanomat.

Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Kaukolämpöputki vuotaa Helsingissä • Vettä suihkusi Helsingissä.

Mitä tiedetään juuri nyt

  • Viimeisin tähän aiheeseen liitetty juttu julkaistiin 18.7.2026 klo 21:55.
  • Koosteessa on nyt 2 juttua 2 eri lähteestä.
  • Aihe kuuluu kategoriaan Liikenne.
  • Keskeiset avainsanat juuri nyt: #Helsinki, #Malmilla, #Kaukolämpö.

Selkokielinen yhteenveto

Kaukolämpöputki vuotaa Helsingissä

Helsingin Malmilla on kaukolämpöputki, joka vuotaa. Vuoto on aiheuttanut suuren vesipatsaan keskelle tietä. Pelastuslaitos on sulkenut alueen ja ohjaa liikennettä. Korjaukset ovat alkaneet, mutta niiden kestoa ei tiedetä.

Tuoreimmat uutiset

Muut aiheet

Piilota / näytä uutisia

Nousevat aiheet

Luetuimmat juuri nyt


N/A N/A
?°C ?
N/A Tuntuu kuin ?°C

Nykyiset olosuhteet

Tuuli N/A
Puuska N/A
Kosteus N/A
Ilmanpaine N/A
Näkyvyys N/A
Sademäärä (1h) N/A
Pilvisyys N/A
Kastepiste N/A
UV-indeksi (CAMS) N/A

Sade-ennuste (24h)

0 mm Huippu 0.0 mm

Tuntiennuste (24h)

Päiväennuste (8 vrk)

Tilannekartta

Siitepölyn tilannekartta

Ennustekartta

Siitepölyn ennustekartta
L
Leppä
C
Pähkinäpensas
K
Koivu
H
Heinät
P
Pujo
T
Tuoksukki
Vähän
Kohtalaisesti
Runsaasti
Turun yliopiston siitepölytiedote 17.07.2026

TILANNE

Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta on edennyt Etelä-Lappiin asti.
Heinien siitepölymäärät vaihtelevat kohtalaisista runsaisiin maan etelä- ja keskiosissa sekä Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Lapissa määrät vaihtelevati vähäisestä kohtalaiseen.
Pujon siitepölymäärät vaihtelevat kohtalaisista runsaisiin maan etelä- ja keskiosissa; Pohjanmaalla ja maan pohjoisosissa Etelä-Lappiin asti määrät ovat toistaiseksi jääneet vähäisiksi.
Cladosporium- ja Alternaria homeitiömäärät ovat jääneet mataliksi.


ENNUSTE

Heinien jatkuu ja pujon kukinta voimistuu.
Heinien siitepölymäärät ovat maan etelä ja keskiosissa runsaita, maan pohjoisosissa vaihtelevat kohtalaisesta vähäisiin.
Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä-osissa ajoittain runsaiksi, ja jäävät maan keskiosissa kohtalaisiksi. Pohjois-Pohjanmaallla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa määrät jäävät vähäisiksi. Kukkivien kasvustojen läheisyydessä määrät voivat olla korkeampia.
Sadekuurot laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.