Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Taten veljekset on pidätetty Miamissa seksuaalirikoksista, ja Yhdysvallat on käynnistänyt uusia ilmaiskuja Iraniin. Tampereen kirkon kupoli purettiin tulipalon…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
KuPS on tekemässä hankintaa, joka vahvistaa joukkueen hyökkäystä. 18-vuotias Abubacarr Ceesay on siirtymässä KuPS:iin Gambiasta, jossa hän on pelannut ESohna-akatemiassa. Akatemian on perustanut entinen KuPS-pelaaja Ebrima Sohna.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
KuPS on tekemässä hankintaa, joka vahvistaa joukkueen hyökkäystä. 18-vuotias Abubacarr Ceesay on siirtymässä KuPS:iin Gambiasta, jossa hän on pelannut ESohna-akatemiassa. Akatemian on perustanut entinen KuPS-pelaaja Ebrima Sohna.
Aiheesta on julkaistu 4 juttua, 4 eri lähteestä, viimeisin päivitys 18.7.2026 klo 21:50, pääluokka Jalkapallo.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen, Hämeen Sanomat, Savon Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa KuPS hankkii nuoren laitahyökkääjän Gambiasta • KuPS hankkii nuoren laitahyökkääjän Gambiasta • KuPS hankkii nuoren laitahyökkääjän Gambiasta.
KuPS hankkii nuoren pelaajan Gambiasta
KuPS on hankkimassa nuorta laitahyökkääjää Gambiasta. Abubacarr Ceesay on vain 18-vuotias. Hän on pelannut ESohna-akatemiassa. Akatemian perusti entinen KuPS-pelaaja Ebrima Sohna.
KuPS on tekemässä hankintaa, joka vahvistaa joukkueen hyökkäystä. 18-vuotias Abubacarr Ceesay on siirtymässä KuPS:iin Gambiasta, jossa hän on pelannut ESohna-akatemiassa. Akatemian on perustanut entinen KuPS-pelaaja Ebrima Sohna.
KuPS on tekemässä sopimusta 18-vuotiaan Abubacarr Ceesayn kanssa. Ceesay on pelannut Gambiassa ESohna-akatemiassa, joka on perustettu entisen KuPS-pelaajan Ebrima Sohna toimesta. KuPS vahvisti jo aiemmin joukkuettaan portugalilaisella Jorginholla.
KuPS on lähellä hankkia 18-vuotiaan Abubacarr Ceesayn Gambiasta. Ceesay on pelannut ESohna-akatemiassa, joka on perustettu entisen KuPS-pelaajan Ebrima Sohna toimesta. Samalla KuPS ilmoitti tehneensä sopimuksen portugalilaisen Jorginhon kanssa.
Kuopion Palloseura on lähellä hankkia 18-vuotiaan Abubacarr Ceesayn Gambiasta. Ceesay on pelannut ESohna-akatemiassa, joka on tunnettu nuorten pelaajien kehittämisestä. KuPS on myös solminut sopimuksen portugalilaisen Jorginhon kanssa.
Gnistan Helsingistä voitti AC Oulun jalkapallon Veikkausliigassa 2–0. Joakim Latonen teki avausmaalin 31. Minuutilla, ja Adeleke Akinyemi viimeisteli loppunumeroiksi 2–0. Akinyemi nousi…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Veikkausliiga
Manchester Unitedin joukkue saapui Helsinkiin lähes täydellä kokoonpanolla. Uuden pelaajan Andrey Santosin debyytti tapahtui Olympiastadionilla, ja hänen siirtosummansa on 56 miljoonaa euroa,…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Veikkausliiga
Kuopion Palloseura kohtaa SJK:n ilman ykkösmaalivahtiaan Johannes Kreidliä, joka on kokonaan sivussa ottelusta. Myös toppari Brahima Magassa puuttuu kokoonpanosta. KuPS kierrättää pelaajiaan…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #KuPS, #Veikkausliiga
Seinäjoen Jalkapallokerho SJK kohtaa KuPS:n Veikkausliigassa, kun vieraat ovat pelanneet tiukkoja europeliä. Huolimatta sarjataulukon häntäpään sijoituksesta, SJK:n peliesitykset ovat olleet mitalitasoa. Joukkue…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #KuPS, #Veikkausliiga
KuPS kohtaa lauantaina SJK:n Veikkausliigassa Seinäjoella ja pelaa tiistaina Mestarien liigan karsintapelin Bakussa. Valmentaja pitää tiivistä pelitahtia unelmatilanteena joukkueelle. Otteluruuhka tuo haasteita,…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #KuPS, #Veikkausliiga
KuPSin uusi pelaaja Jorginho on toipunut polven eturistisiteen repeämästä. Hän on aiemmin pelannut Suomessa Ilveksessä. Jorginho vakuuttaa olevansa valmis pelaamaan.
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #KuPS, #Jorginho
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 17.07.2026 TILANNE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta on edennyt Etelä-Lappiin asti. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat kohtalaisista runsaisiin maan etelä- ja keskiosissa sekä Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Lapissa määrät vaihtelevati vähäisestä kohtalaiseen. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat kohtalaisista runsaisiin maan etelä- ja keskiosissa; Pohjanmaalla ja maan pohjoisosissa Etelä-Lappiin asti määrät ovat toistaiseksi jääneet vähäisiksi. Cladosporium- ja Alternaria homeitiömäärät ovat jääneet mataliksi. ENNUSTE Heinien jatkuu ja pujon kukinta voimistuu. Heinien siitepölymäärät ovat maan etelä ja keskiosissa runsaita, maan pohjoisosissa vaihtelevat kohtalaisesta vähäisiin. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä-osissa ajoittain runsaiksi, ja jäävät maan keskiosissa kohtalaisiksi. Pohjois-Pohjanmaallla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa määrät jäävät vähäisiksi. Kukkivien kasvustojen läheisyydessä määrät voivat olla korkeampia. Sadekuurot laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.