Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Valtiovarainministeri Riikka Purra katsoo, että Garden Helsinkiä on käsitelty riittävästi. Tampereen ortodoksiseen kirkkoon iski salama, mikä aiheutti palon…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Kalajoella järjestettiin ponilähtöjä ja hevoskilpailuja, joissa nähtiin useita voittajia. Ensimmäisessä ponilähdössä voiton vei Amyrocks Maximum Surprise. Hevoskilpailuissa Lumi-Urho oli nopein sh-lähdössä.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Kalajoella järjestettiin ponilähtöjä ja hevoskilpailuja, joissa nähtiin useita voittajia. Ensimmäisessä ponilähdössä voiton vei Amyrocks Maximum Surprise. Hevoskilpailuissa Lumi-Urho oli nopein sh-lähdössä.
Aiheesta on julkaistu 6 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 18.7.2026 klo 22:06, pääluokka Ravit.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Hämeen Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Ravituloksia Kalajoelta • Ravituloksia Kalajoelta • Ravituloksia Kalajoelta.
Kalajoella on ravikilpailuja
Kalajoella on ollut ravikilpailuja, joissa on ponilähtöjä ja hevoskilpailuja. Ensimmäisessä ponilähdössä voitti Amyrocks Maximum Surprise. Hevoskilpailuissa Lumi-Urho oli nopein. Kilpailuja on ollut useita eri lähtöjä.
Kalajoella järjestettiin ponilähtöjä ja hevoskilpailuja, joissa nähtiin useita voittajia. Ensimmäisessä ponilähdössä voiton vei Amyrocks Maximum Surprise. Hevoskilpailuissa Lumi-Urho oli nopein sh-lähdössä.
Kalajoella järjestettiin ravikilpailut, joissa nähtiin useita erikoiskilpailuja. Amatööriohjastajien SM-liigassa voitti Diplomacy, ohjastajana Mika Rintala. Prix Etoile -karsinnassa Markin Andre oli nopein.
Kalajoella järjestettiin ravikilpailuja, joissa nähtiin useita ponilähtöjä ja sh-lähtöjä. Voittajina nähtiin muun muassa Amyrocks Maximum Surprise ja Lumi-Urho. Kilpailuissa oli mukana myös nuoria hevosia, jotka esittivät hyviä suorituksia.
Mikkelissä järjestettiin ravikilpailut, joissa kilpailtiin useissa eri lähdöissä. Pienmestaruudessa voiton vei Ekslätts TNT, kun taas Monten Suomen Mestaruuden voitti H.G. Loreen. Muita merkittäviä suorituksia nähtiin PikkuSuurmestaruudessa ja Tammadivisioonafinaalissa.
Mikkelin ravikilpailuissa nähtiin useita jännittäviä suorituksia. Haastajadivisioonafinaalissa voiton vei Mint Match, kun taas Hopeadivisioonafinaalissa ykköseksi kiri Fly By Me. Suurmestaruusajossa voitto meni Pro:lle.
Mikkelissä järjestettiin Toto75-ravitapahtuma, jossa kilpailtiin useissa ponilähdöissä ja hevoskilpailuissa. Pienmestaruuden voitti Ekslätts TNT, ja Monten Suomen Mestaruuden voitti H.G. Loreen. Tapahtumassa nähtiin useita kilpailuja eri sarjoissa.
Maarianhaminassa järjestettiin ravikilpailuja, joissa nähtiin useita jännittäviä lähtöjä. Voittajiksi nousivat muun muassa Dark Roadster ja Mo Salah. Kilpailut tarjosivat vauhtia ja jännitystä…
Ravit • jaetut avainsanat: #Ravit
Antti Ojanperä voitti Suurmestaruuden ajalla 18,7 sekuntia. Voitto oli osa Pron menestyksekästä kautta, ja seuraavaksi Ojanperä valmistautuu kuninkuuskilpailuun viiden hevosen joukkueella. Menestys…
Ravit • jaetut avainsanat: #Ravit
Mikkelin ravikilpailuissa nähtiin useita jännittäviä suorituksia. Toto5-kilpailuissa voittajiksi selviytyivät Genesis Wee, Presli ja Rail Match. Kilpailut tarjosivat vauhtia ja jännitystä hevosurheilun ystäville.
Ravit • jaetut avainsanat: #Mikkeli, #Ravit
Mikkelin ravikilpailuissa nähtiin tiukkoja kamppailuja eri lähtöluokissa. Voittoja saavuttivat muun muassa I.P. Helmi, Vive Wendy ja In Love Mearas. Kilpailut tarjosivat jännitystä…
Ravit • jaetut avainsanat: #Mikkeli, #Ravit
Loppuviikon ravitarjonta keskittyy St Michel -tapahtumaan, joka alkaa perjantaina Mikkelin raviradalla. Perjantaina järjestetään vetokilpailut ja ensimmäinen Toto5-kohde starttaa kello 20.10. Illan erikoisuutena…
Ravit • jaetut avainsanat: #Mikkeli, #Ravit
Mikkelin St. Michel -lauantain Toto75-kierros tuo mukanaan huikeita palkintoja. Divisioonafinaaleissa on jaossa 10 000 euron ykköspalkinnot, ja kierroksen huipentaa 25 000 euron…
Ravit • jaetut avainsanat: #Mikkeli, #Ravit
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 17.07.2026 TILANNE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta on edennyt Etelä-Lappiin asti. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat kohtalaisista runsaisiin maan etelä- ja keskiosissa sekä Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Lapissa määrät vaihtelevati vähäisestä kohtalaiseen. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat kohtalaisista runsaisiin maan etelä- ja keskiosissa; Pohjanmaalla ja maan pohjoisosissa Etelä-Lappiin asti määrät ovat toistaiseksi jääneet vähäisiksi. Cladosporium- ja Alternaria homeitiömäärät ovat jääneet mataliksi. ENNUSTE Heinien jatkuu ja pujon kukinta voimistuu. Heinien siitepölymäärät ovat maan etelä ja keskiosissa runsaita, maan pohjoisosissa vaihtelevat kohtalaisesta vähäisiin. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä-osissa ajoittain runsaiksi, ja jäävät maan keskiosissa kohtalaisiksi. Pohjois-Pohjanmaallla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa määrät jäävät vähäisiksi. Kukkivien kasvustojen läheisyydessä määrät voivat olla korkeampia. Sadekuurot laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.