Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Valtiovarainministeri Riikka Purra katsoo, että Garden Helsinkiä on käsitelty riittävästi. Tampereen ortodoksiseen kirkkoon iski salama, mikä aiheutti palon…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Espanjan jalkapallojoukkueen harjoitukset on peruttu ennen MM-kisojen loppuvaiheita. Pronssiottelussa kohtaavat Englanti ja Ranska, jotka molemmat hävisivät välierissä. Kisojen loppuottelu Argentiina ja Espanja pelataan sunnuntaina.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Espanjan jalkapallojoukkueen harjoitukset on peruttu ennen MM-kisojen loppuvaiheita. Pronssiottelussa kohtaavat Englanti ja Ranska, jotka molemmat hävisivät välierissä. Kisojen loppuottelu Argentiina ja Espanja pelataan sunnuntaina.
Aiheesta on julkaistu 5 juttua, 5 eri lähteestä, viimeisin päivitys 18.7.2026 klo 21:31, pääluokka Jalkapallo.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Aamulehti, Helsingin Sanomat, Keskisuomalainen.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Espanjan harjoitukset peruttiin MM-kisoissa • Espanjan harjoitukset peruttiin MM-kisoissa • Ukkosmyrsky keskeytti Espanjan harjoitukset.
Espanja ei harjoittele MM-kisoissa
Espanjan jalkapallojoukkueen harjoitukset on peruttu. Joukkue valmistautuu MM-kisojen loppuvaiheisiin. Pronssiottelussa pelaavat Englanti ja Ranska. Loppuottelu Argentiina ja Espanja pelataan sunnuntaina.
Espanjan jalkapallojoukkueen harjoitukset on peruttu ennen MM-kisojen loppuvaiheita. Pronssiottelussa kohtaavat Englanti ja Ranska, jotka molemmat hävisivät välierissä. Kisojen loppuottelu Argentiina ja Espanja pelataan sunnuntaina.
Espanjan jalkapallomaajoukkueen valmistavat harjoitukset peruttiin ennen MM-kisojen loppuottelua. Joukkue harjoitteli torstaina New Jerseyssä, mutta ei osallistunut lauantain harjoituksiin. MM-kisoissa pelataan vielä pronssiottelu Englannin ja Ranskan välillä sekä loppuottelu…
Espanjan jalkapallomaajoukkueen viimeinen harjoitus ennen MM-finaalia peruttiin ukkosmyrskyn vuoksi. Harjoitukset oli tarkoitus pitää New Jerseyssä, mutta salamointi esti treenien jatkamisen. Argentiina sen sijaan pääsi harjoittelemaan, kun sää parani…
Espanjan jalkapallomaajoukkueen viimeinen harjoitus ennen MM-finaalia peruttiin ukkosmyrskyn takia. Harjoitusten piti tapahtua New Jerseyssä, mutta salamointi esti treenien jatkamisen. Argentiina sen sijaan pääsi harjoittelemaan, kun sää parani hetkellisesti.
Espanjan jalkapallojoukkueen viimeinen harjoitus ennen MM-finaalia peruttiin ukkosmyrskyn vuoksi. Harjoitukset oli tarkoitus pitää New Jerseyssä, mutta salamointi esti treenien jatkamisen. Argentiina sen sijaan pääsi harjoittelemaan, kun sää parani…
Jalkapallon MM-finaalissa Argentiina ja Espanja kohtaavat. Espanjalainen pelaaja Pau Juvanteny uskoo kotimaansa voittavan ottelun maalein 2–1. Gabriel Gonzalez puolestaan näkee finaalin merkkinä…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Argentiina, #Espanja
Slovenialainen Slavko Vincic on valittu jalkapallon miesten MM-finaalin päätuomariksi. Fifa ilmoitti valinnasta, ja Vincic on aiemmin toiminut päätuomarina kolmessa ottelussa turnauksessa. Finaalissa…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #MMfinaali, #Argentiina
Englannin jalkapallomaajoukkueella on mahdollisuus voittaa ensimmäinen MM-mitali kuuteen vuosikymmeneen pronssiottelussa. Joukkueen puolustaja Djed Spence sai Lionel Messin pelipaidan semifinaalin jälkeen, mikä nosti…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Englanti, #MMkisat
Ranska ja Englanti kohtaavat jalkapallon MM-pronssiottelussa Miamissa. Molemmat joukkueet ovat pettyneitä, sillä he eivät halua pelata pronssista, vaan olisivat mieluummin finaalissa. Englanti…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Ranska, #Englanti
Espanjan jalkapallomaajoukkue saapuu sunnuntain MM-finaaliin 37 ottelun tappiottomassa putkessa. Joukkueen viimeinen tappio varsinaisella peliajalla on yli puolitoista vuotta sitten. Finaalissa Espanja voi…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Espanja, #MMfinaali
Argentiina voitti Englannin jalkapallon MM-kisoissa. Kisojen aikana vietetään välipäivää, mutta keskustelu kisoista jatkuu. Artikkelissa käsitellään myös suomalaisen jalkapallon merkkiotteluita.
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Argentiina, #Englanti
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 17.07.2026 TILANNE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta on edennyt Etelä-Lappiin asti. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat kohtalaisista runsaisiin maan etelä- ja keskiosissa sekä Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Lapissa määrät vaihtelevati vähäisestä kohtalaiseen. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat kohtalaisista runsaisiin maan etelä- ja keskiosissa; Pohjanmaalla ja maan pohjoisosissa Etelä-Lappiin asti määrät ovat toistaiseksi jääneet vähäisiksi. Cladosporium- ja Alternaria homeitiömäärät ovat jääneet mataliksi. ENNUSTE Heinien jatkuu ja pujon kukinta voimistuu. Heinien siitepölymäärät ovat maan etelä ja keskiosissa runsaita, maan pohjoisosissa vaihtelevat kohtalaisesta vähäisiin. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä-osissa ajoittain runsaiksi, ja jäävät maan keskiosissa kohtalaisiksi. Pohjois-Pohjanmaallla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa määrät jäävät vähäisiksi. Kukkivien kasvustojen läheisyydessä määrät voivat olla korkeampia. Sadekuurot laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.