Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Hallitus antaa tiedonannon Garden Helsinki -hankkeelle myönnetystä valtiontuesta, jota oppositio on kyseenalaistanut. Yhdysvallat on hyökännyt Iraniin jo yhdeksänä…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Pyry Heiskanen voitti alle 18-vuotiaiden EM-kultaa pituushypyssä Italian Rietissä. Hän hyppäsi viimeisellä yrityksellään ikäluokan SE-tuloksen 779, joka ylitti aiemman Suomen ennätyksen. Tämä voitto oli Suomelle jo kolmas mitali kisoissa.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Pyry Heiskanen voitti alle 18-vuotiaiden EM-kultaa pituushypyssä Italian Rietissä. Hän hyppäsi viimeisellä yrityksellään ikäluokan SE-tuloksen 779, joka ylitti aiemman Suomen ennätyksen. Tämä voitto oli Suomelle jo kolmas mitali kisoissa.
Aiheesta on julkaistu 7 juttua, 6 eri lähteestä, viimeisin päivitys 18.7.2026 klo 21:25, pääluokka Yleisurheilu.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Hämeen Sanomat, Aamulehti, Iltalehti.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Heiskanen voitti EM-kultaa pituushypyssä • Heiskanen voitti EM-kultaa pituushypyssä • Heiskanen voitti pituushypyn EM-kilpailuissa.
Heiskanen voitti EM-kultaa
Pyry Heiskanen voitti kultamitalin alle 18-vuotiaiden EM-kisoissa. Hän hyppäsi pituushypyssä SE-tuloksen 779. Tämä tulos on uusi Suomen ennätys. Heiskanen oli myös hyvä 110 metrin aidoissa. Suomi on saanut kolme mitalia kisoista.
Pyry Heiskanen voitti alle 18-vuotiaiden EM-kultaa pituushypyssä Italian Rietissä. Hän hyppäsi viimeisellä yrityksellään ikäluokan SE-tuloksen 779, joka ylitti aiemman Suomen ennätyksen. Tämä voitto oli Suomelle jo kolmas mitali…
Pyry Heiskanen voitti kultamitalin alle 18-vuotiaiden yleisurheilun EM-kisoissa Italiassa. Hän hyppäsi pituudessa 779 senttiä, mikä on uusi Suomen ennätys ikäluokassaan. Heiskanen kilpailee myös 110 metrin aidoissa, joissa hän…
Pyry Heiskanen voitti kultaa alle 18-vuotiaiden EM-kilpailuissa pituushypyssä. Hän hyppäsi uuden Suomen ennätyksen 779 senttimetriä. Ranskalainen Maidis Gorrillot ja tsekkiläinen Otakar Vich sijoittuivat toiseksi ja kolmanneksi.
Pyry Heiskanen voitti alle 18-vuotiaiden EM-kultaa pituushypyssä Italian Rietissä. Hän hyppäsi viimeisellä yrityksellään ikäluokan SE-tuloksen 779, mikä nosti hänet mestariksi. Tämä on Suomen kolmas mitali kisoissa, aiemmin Alisa…
Pyry Heiskanen voitti alle 18-vuotiaiden pituushypyn EM-kultaa Italiassa. Hän hyppäsi viimeisellään 779 senttiä, mikä on uusi Suomen ennätys. Heiskanen paransi aiempaa ennätystä 21 sentillä ja voitti kilpailun Ranskan…
Pyry Heiskanen voitti alle 18-vuotiaiden pituushypyn EM-kultaa Italiassa. Hän hyppäsi viimeisellään 779 senttiä, mikä on uusi Suomen ennätys. Heiskanen paransi aiempaa ennätystä 21 sentillä ja voitti kilpailun Ranskan…
Pyry Heiskanen voitti alle 18-vuotiaiden pituushypyn EM-kultaa Italiassa. Hän hyppäsi viimeisellään 779 senttiä, mikä paransi ikäluokan Suomen ennätystä 21 sentillä. Heiskanen voitti kilpailun Ranskan Maidis Gorrillotin ja Tshekin…
Janne Verho voitti pronssimitalin alle 18-vuotiaiden EM-kisoissa Rietissä. Hän heitti parhaimmillaan 74,37 metriä, mikä riitti mitaliin. Kisan voitti Tshekin Josef Pazdera ennätyksellään…
Yleisurheilu • jaetut avainsanat: #EMkisat, #Yleisurheilu
Suomen yleisurheilun EM-joukkue on saanut neljä uutta jäsentä. Mukaan valittiin Riku Illukka, Lotta Harala, Hilla Uusimäki ja Elina Lampela. Valitut urheilijat ovat…
Yleisurheilu • jaetut avainsanat: #Suomi, #EMkisat
Kasperi Heiskanen hyppäsi 758 senttiä ja sivusi 17-vuotiaiden pituushypyn Suomen ennätystä alle 18-vuotiaiden EM-kilpailuissa Italiassa. Hän paransi omaa ennätystään 23 senttiä ja…
Yleisurheilu • jaetut avainsanat: #Pituushyppy, #EMkilpailut
Alle 18-vuotiaiden EM-kilpailut alkoivat Rietissä, Italiassa. Kilpailupäivänä nähtiin alkueriä ja karsintoja eri lajeissa, kuten 2000 metrin estejuoksussa ja pituushypyssä. Suomalaisten suoritukset olivat…
Yleisurheilu • jaetut avainsanat: #EMkilpailut, #Yleisurheilu
Pikajuoksija Nora Lindahl on päättänyt vaihtaa edustusoikeutensa Ruotsista Suomeen. Hän kritisoi Ruotsin yleisurheiluliittoa ja olympiakomiteaa tuen puutteesta, mikä vaikutti hänen päätökseensä. Lindahl…
Yleisurheilu • jaetut avainsanat: #Suomi, #Yleisurheilu
Yleisurheilun EM-kisajoukkueeseen on lisätty uusia urheilijoita. Joukkueen kokoonpano vahvistuu entisestään ennen kilpailuja. Uudet nimet tuovat lisää kilpailukykyä ja mahdollisuuksia menestykseen.
Yleisurheilu • jaetut avainsanat: #Yleisurheilu, #EMkisat
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 20.07.2026 TILANNE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta on edennyt Etelä-Lappiin asti. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat kohtalaisista runsaisiin maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Lapissa määrät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin. Pujon siitepölymäärät ovat kohtalaisia maan eteläosissa. Siitepölyä on enimmäkseen pieniä määriä maan keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa, mutta määrät voivat nousta paikoin kohtalaisiksi kukkivien kasvustojen läheisyydessä. Etelä-Lapissa siitepölyä on ilmassa vähän tai hyvin vähän. Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti. ENNUSTE Heinien jatkuu ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä ja keskiosissa kohtalaisista runsaisiin, maan pohjoisosissa vähäisistä kohtalaisiin. Pujon siitepölyä on ilmassa enimmäkseen kohtalaisia määriä maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa määrät jäävät vähäisiksi. Kukkivien kasvustojen läheisyydessä määrät voivat olla korkeampia. Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.