Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Lapland Hotels käynnistää muutosneuvottelut, kun taas yritysten talousluottamus paranee heinäkuussa. Ranskassa ja Espanjassa yli 325 000 ihmistä on…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Gnistan Helsingistä voitti AC Oulun jalkapallon Veikkausliigassa 2–0. Joakim Latonen teki avausmaalin 31. Minuutilla, ja Adeleke Akinyemi viimeisteli loppunumeroiksi 2–0. Akinyemi nousi samalla Veikkausliigan maalipörssin kärkeen.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Gnistan Helsingistä voitti AC Oulun jalkapallon Veikkausliigassa 2–0. Joakim Latonen teki avausmaalin 31. Minuutilla, ja Adeleke Akinyemi viimeisteli loppunumeroiksi 2–0. Akinyemi nousi samalla Veikkausliigan maalipörssin kärkeen.
Aiheesta on julkaistu 4 juttua, 3 eri lähteestä, viimeisin päivitys 18.7.2026 klo 20:09, pääluokka Jalkapallo.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Savon Sanomat, Helsingin Sanomat, Hämeen Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Gnistan voitti AC Oulun vieraskentällä • KuPS voitti SJK:n 2–0 • KuPS voitti SJK:n 2–0.
Gnistan voitti Oulussa
Gnistan Helsingistä voitti AC Oulun jalkapallon Veikkausliigassa. Ottelu päättyi 2–0. Joakim Latonen teki ensimmäisen maalin. Adeleke Akinyemi teki toisen maalin ja nousi maalipörssin kärkeen.
Gnistan Helsingistä voitti AC Oulun jalkapallon Veikkausliigassa 2–0. Joakim Latonen teki avausmaalin 31. Minuutilla, ja Adeleke Akinyemi viimeisteli loppunumeroiksi 2–0. Akinyemi nousi samalla Veikkausliigan maalipörssin kärkeen.
KuPS saavutti 2–0-vierasvoiton SJK:sta ja venytti tappiottomien otteluiden sarjansa kymmeneen miesten jalkapalloliigassa. KuPS johtaa sarjaa kolmen pisteen erolla Interiin. Muissa otteluissa HJK voitti VPS:n 2–1 ja Gnistan kaatoi…
KuPS saavutti 2–0-vierasvoiton SJK:sta ja venytti tappiottomien otteluiden sarjansa kymmeneen miesten jalkapalloliigassa. KuPS johtaa sarjaa kolmen pisteen erolla Interiin. Muissa otteluissa HJK ja Gnistan voittivat omat pelinsä.
Kuopion Palloseura jatkoi menestystään Veikkausliigassa voittamalla SJK:n Seinäjoella 0–2. Tämä voitto vahvistaa KuPS:n asemaa sarjassa ja tuo lisää itseluottamusta joukkueelle.
Kuopion Palloseura kohtaa SJK:n ilman ykkösmaalivahtiaan Johannes Kreidliä, joka on kokonaan sivussa ottelusta. Myös toppari Brahima Magassa puuttuu kokoonpanosta. KuPS kierrättää pelaajiaan…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #KuPS, #SJK
Seinäjoen Jalkapallokerho SJK kohtaa KuPS:n Veikkausliigassa, kun vieraat ovat pelanneet tiukkoja europeliä. Huolimatta sarjataulukon häntäpään sijoituksesta, SJK:n peliesitykset ovat olleet mitalitasoa. Joukkue…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #SJK, #KuPS
KuPS kohtaa lauantaina SJK:n Veikkausliigassa Seinäjoella ja pelaa tiistaina Mestarien liigan karsintapelin Bakussa. Valmentaja pitää tiivistä pelitahtia unelmatilanteena joukkueelle. Otteluruuhka tuo haasteita,…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #KuPS, #Veikkausliiga
HJK:n miesten jalkapallojoukkue voitti VPS:n 2–1 kotiottelussa. Santeri Haarala avasi maalitilinsä, mutta Simon Lindholm tasoitti pelin. Teemu Pukin rangaistuspotku varmisti HJK:lle voiton.
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #HJK
Naisten Kansallisessa liigassa Ilves ja Gnistan pelasivat 2–2-tasapelin. Ilves johti ottelua, mutta Gnistan nousi tasoihin ja vei voiton viime hetkillä. KuPS hävisi…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Gnistan, #KuPS
Miesten jalkapalloliigassa pelattiin useita otteluita, joissa HJK voitti VPS:n 2–1. AC Oulu hävisi Gnistanille 0–2 ja SJK sai tappiota KuPS:lta 0–2. Seuraavat…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #HJK, #Gnistan
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 27.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa, ja pujo koko sen levinneisyysalueella maan eteläosista Etelä-Lappiin. Heinien siitepölyä on ilmassa maan etelä- ja keskiosissa enimmäkseen kohtalaisia määriä, ja maan pohjoisosissa määrät jäävät vähäisiksi, mutta voivat olla paikoin kohtalaisia. Pujon siitepölymäärät ovat maan etelä- ja keskiosissa pääasiassa kohtalaisia, ja muualla sen Etelä-Lappiin asti ulottuvalla levinneisyysalueella määrät ovat vähäisiä. Sateet ja viileä sää laskevat ilman siitepölymääriä. Cladosporium- ja Alternaria-homesienien itiöpitoisuudet ilmassa ovat maan eteläosissa kohtalaisia. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä ja keskiosissa kohtalaisista runsaisiin, maan pohjoisosissa vähäisistä kohtalaisiin. Pujon siitepölyä on ilmassa enimmäkseen kohtalaisesti maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa määrien odotetaan jäävän pääasiassa vähäisiksi. Kukkivien kasvustojen läheisyydessä määrät voivat olla korkeampia. Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.