Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Lapland Hotels aloittaa muutosneuvottelut Kuopiossa, ja Ranskassa yli 300 000 ihmistä on evakuoitu maastopalojen vuoksi. Lapland Hotelsin Kuopion…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Hankasalmella Pieksämäentiellä tapahtui tieliikenneonnettomuus, jossa oli osallisena kaksi henkilöautoa. Onnettomuudessa oli yhteensä kuusi henkilöä. Tie on katkaistu kokonaan liikenteeltä.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Hankasalmella Pieksämäentiellä tapahtui tieliikenneonnettomuus, jossa oli osallisena kaksi henkilöautoa. Onnettomuudessa oli yhteensä kuusi henkilöä. Tie on katkaistu kokonaan liikenteeltä.
Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 18.7.2026 klo 16:42, pääluokka Liikenne.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Savon Sanomat, Keskisuomalainen.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Kaksi autoa kolaroivat Hankasalmella • Kaksi autoa kolaroivat Hankasalmella.
Kaksi autoa kolaroivat Hankasalmella
Hankasalmella tapahtui onnettomuus, jossa kaksi autoa törmäsi toisiinsa. Onnettomuudessa oli kuusi henkilöä. Tie on nyt suljettu liikenteeltä. Pelastuslaitos on paikalla auttamassa.
Hankasalmella Pieksämäentiellä tapahtui tieliikenneonnettomuus, jossa oli osallisena kaksi henkilöautoa. Onnettomuudessa oli yhteensä kuusi henkilöä. Tie on katkaistu kokonaan liikenteeltä.
Hankasalmella Pieksämäentiellä tapahtui tieliikenneonnettomuus, jossa oli osallisena kaksi henkilöautoa. Onnettomuus tapahtui lauantai-iltapäivällä ennen neljää. Pelastuslaitos on saanut tiedon onnettomuudesta.
Hankasalmella Keski-Suomessa tapahtui vakava liikenneonnettomuus, jossa oli osallisena kaksi henkilöautoa. Onnettomuuden vuoksi liikenne on poikki Pieksämäentiellä Kivisensuontien risteyksen läheisyydessä. Pelastustoiminta on edelleen…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Hankasalmi
Etelä-Pohjanmaan Lappajärvellä tapahtui perjantaina moottoripyöräonnettomuus, jossa 1970-luvulla syntynyt mies menehtyi. Onnettomuus tapahtui Kärnänlenkillä, kun mies ajautui tieltä pellolle. Poliisi tutkii onnettomuuden syitä.
Liikenne
Itäisellä Suomenlahdella ollut merialueen rajoitus on purettu. Rajoitus otettiin käyttöön mahdollisten lennokkien torjunnan vuoksi, mutta Suomeen ei saapunut harhautuneita lennokkeja. Rajoitus oli…
Liikenne
Moottoripyöräilijä menehtyi liikenneonnettomuudessa Kirkkonummella perjantai-iltana. Onnettomuus tapahtui Porkkalantiellä, ja kuljettaja ajautui tieltä tuntemattomasta syystä. Poliisi tutkii onnettomuuden syitä ja ohjaa liikennettä alueella.
Liikenne
Kaksi ihmistä menehtyi liikenneonnettomuudessa Virroilla, Pirkanmaalla. Henkilöauto ajautui vastaantulevien kaistalle ja törmäsi jäteautoon. Onnettomuudessa loukkaantui myös kaksi muuta henkilöä vakavasti.
Liikenne
Virroilla tapahtui vakava liikenneonnettomuus, jossa osallistuivat henkilöauto ja kuorma-auto. Liedenpohjantie, eli kantatie 66, on suljettu liikenteeltä onnettomuuden vuoksi, eikä loukkaantumisista ole vielä…
Liikenne
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 27.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa, ja pujo koko sen levinneisyysalueella maan eteläosista Etelä-Lappiin. Heinien siitepölyä on ilmassa maan etelä- ja keskiosissa enimmäkseen kohtalaisia määriä, ja maan pohjoisosissa määrät jäävät vähäisiksi, mutta voivat olla paikoin kohtalaisia. Pujon siitepölymäärät ovat maan etelä- ja keskiosissa pääasiassa kohtalaisia, ja muualla sen Etelä-Lappiin asti ulottuvalla levinneisyysalueella määrät ovat vähäisiä. Sateet ja viileä sää laskevat ilman siitepölymääriä. Cladosporium- ja Alternaria-homesienien itiöpitoisuudet ilmassa ovat maan eteläosissa kohtalaisia. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä ja keskiosissa kohtalaisista runsaisiin, maan pohjoisosissa vähäisistä kohtalaisiin. Pujon siitepölyä on ilmassa enimmäkseen kohtalaisesti maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa määrien odotetaan jäävän pääasiassa vähäisiksi. Kukkivien kasvustojen läheisyydessä määrät voivat olla korkeampia. Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.