Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Fitch vahvisti Suomen luottoluokituksen AA-tasolle, Norjassa tuhoisa tulipalo tuhosi yli sata asuntoa ja Helsingissä tapahtui puukotus, jossa iäkäs…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Hankasalmella Keski-Suomessa tapahtui vakava liikenneonnettomuus, jossa oli osallisena kaksi henkilöautoa. Onnettomuuden vuoksi liikenne on poikki Pieksämäentiellä Kivisensuontien risteyksen läheisyydessä. Pelastustoiminta on edelleen käynnissä, ja paikalle on lähetetty useita pelastuslaitoksen yksiköitä.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Hankasalmella Keski-Suomessa tapahtui vakava liikenneonnettomuus, jossa oli osallisena kaksi henkilöautoa. Onnettomuuden vuoksi liikenne on poikki Pieksämäentiellä Kivisensuontien risteyksen läheisyydessä. Pelastustoiminta on edelleen käynnissä, ja paikalle on lähetetty useita pelastuslaitoksen yksiköitä.
Aiheesta on julkaistu 3 juttua, 3 eri lähteestä, viimeisin päivitys 18.7.2026 klo 17:29, pääluokka Liikenne.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Iltalehti, Ilta-Sanomat, MTV Uutiset.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Vakava liikenneonnettomuus Hankasalmella • Liikenneonnettomuus keskeytti liikenteen Hankasalmella • Liikenneonnettomuus katkaisi tien Hankasalmella.
Vakava liikenneonnettomuus Hankasalmella
Hankasalmella on tapahtunut vakava liikenneonnettomuus. Onnettomuudessa oli mukana kaksi henkilöautoa. Liikenne on poikki Pieksämäentiellä. Pelastustyöt ovat käynnissä ja paikalle on tullut monta pelastusautoa.
Hankasalmella Keski-Suomessa tapahtui vakava liikenneonnettomuus, jossa oli osallisena kaksi henkilöautoa. Onnettomuuden vuoksi liikenne on poikki Pieksämäentiellä Kivisensuontien risteyksen läheisyydessä. Pelastustoiminta on edelleen käynnissä, ja paikalle on lähetetty useita…
Hankasalmella tapahtui vakava liikenneonnettomuus, jossa oli osallisina kaksi henkilöautoa. Pieksämäentiellä liikenne on täysin poikki Kivisensuontien risteyksen lähellä. Pelastuslaitos on hälyttänyt useita yksiköitä onnettomuuspaikalle.
Hankasalmella Pieksämäentiellä tapahtui liikenneonnettomuus, jossa oli osallisena kaksi henkilöautoa. Pelastuslaitos sai hälytyksen onnettomuudesta lauantaina neljän aikaan iltapäivällä. Tie on suljettu kokonaan liikenteeltä onnettomuuden vuoksi.
Moottoripyöräilijä menehtyi liikenneonnettomuudessa Kirkkonummella perjantai-iltana. Onnettomuus tapahtui Porkkalantiellä, ja kuljettaja ajautui tieltä tuntemattomasta syystä. Poliisi tutkii onnettomuuden syitä ja ohjaa liikennettä alueella.
Liikenne • jaetut avainsanat: #Liikenneonnettomuus
Kaksi ihmistä menehtyi liikenneonnettomuudessa Virroilla, Pirkanmaalla. Henkilöauto ajautui vastaantulevien kaistalle ja törmäsi jäteautoon. Onnettomuudessa loukkaantui myös kaksi muuta henkilöä vakavasti.
Liikenne • jaetut avainsanat: #Liikenneonnettomuus
Virroilla tapahtui vakava liikenneonnettomuus, jossa osallistuivat henkilöauto ja kuorma-auto. Liedenpohjantie, eli kantatie 66, on suljettu liikenteeltä onnettomuuden vuoksi, eikä loukkaantumisista ole vielä…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Liikenneonnettomuus
Raaseporissa tapahtui liikenneonnettomuus, jossa kuoli yksi henkilö. Poliisi tutkii tapausta ja etsii mahdollisia silminnäkijöitä, erityisesti toista autoa, joka oli paikalla onnettomuuden aikaan.…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Liikenneonnettomuus
Raisiossa tapahtui liikenneonnettomuus, jossa henkilöauto törmäsi palokuntanuorten bussiin. Bussissa oli kymmenen leiriläistä, mutta kukaan ei loukkaantunut. Henkilöautoilija pakeni paikalta onnettomuuden jälkeen.
Liikenne • jaetut avainsanat: #Liikenneonnettomuus
Etelä-Pohjanmaan Lappajärvellä tapahtui perjantaina moottoripyöräonnettomuus, jossa 1970-luvulla syntynyt mies menehtyi. Onnettomuus tapahtui Kärnänlenkillä, kun mies ajautui tieltä pellolle. Poliisi tutkii onnettomuuden syitä.
Liikenne
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 17.07.2026 TILANNE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta on edennyt Etelä-Lappiin asti. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat kohtalaisista runsaisiin maan etelä- ja keskiosissa sekä Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Lapissa määrät vaihtelevati vähäisestä kohtalaiseen. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat kohtalaisista runsaisiin maan etelä- ja keskiosissa; Pohjanmaalla ja maan pohjoisosissa Etelä-Lappiin asti määrät ovat toistaiseksi jääneet vähäisiksi. Cladosporium- ja Alternaria homeitiömäärät ovat jääneet mataliksi. ENNUSTE Heinien jatkuu ja pujon kukinta voimistuu. Heinien siitepölymäärät ovat maan etelä ja keskiosissa runsaita, maan pohjoisosissa vaihtelevat kohtalaisesta vähäisiin. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä-osissa ajoittain runsaiksi, ja jäävät maan keskiosissa kohtalaisiksi. Pohjois-Pohjanmaallla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa määrät jäävät vähäisiksi. Kukkivien kasvustojen läheisyydessä määrät voivat olla korkeampia. Sadekuurot laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.