Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Hallitus antaa tiedonannon Garden Helsinki -hankkeelle myönnetystä valtiontuesta, jota oppositio on kyseenalaistanut. Yhdysvallat on hyökännyt Iraniin jo yhdeksänä…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Jalkapallon MM-finaalissa Argentiina ja Espanja kohtaavat. Espanjalainen pelaaja Pau Juvanteny uskoo kotimaansa voittavan ottelun maalein 2–1. Gabriel Gonzalez puolestaan näkee finaalin merkkinä aikakauden päättymisestä.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Jalkapallon MM-finaalissa Argentiina ja Espanja kohtaavat. Espanjalainen pelaaja Pau Juvanteny uskoo kotimaansa voittavan ottelun maalein 2–1. Gabriel Gonzalez puolestaan näkee finaalin merkkinä aikakauden päättymisestä.
Aiheesta on julkaistu 6 juttua, 5 eri lähteestä, viimeisin päivitys 18.7.2026 klo 18:43, pääluokka Jalkapallo.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Savon Sanomat, Turun Sanomat, Kaleva.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Messi ja Espanja ennakoivat MM-finaalia • Espanja kohtaa Argentiinan MM-finaalissa • KuPS pelaa SJK:ta vastaan vierasottelussa.
Messi ja Espanja puhuvat finaalista
Jalkapallon MM-finaalissa Argentiina pelaa Espanjaa vastaan. Espanjalainen Pau Juvanteny uskoo, että Espanja voittaa 2–1. Gabriel Gonzalez sanoo, että finaali merkitsee aikakauden loppua.
Jalkapallon MM-finaalissa Argentiina ja Espanja kohtaavat. Espanjalainen pelaaja Pau Juvanteny uskoo kotimaansa voittavan ottelun maalein 2–1. Gabriel Gonzalez puolestaan näkee finaalin merkkinä aikakauden päättymisestä.
Espanja ja Argentiina kohtaavat jalkapallon MM-loppuottelussa. Espanjan puolustus on ollut turnauksen paras, päästäen vain yhden maalin. Argentiinan päävalmentaja Lionel Scaloni etsii keinoja voittaa toinen peräkkäinen mestaruus.
KuPS kohtaa SJK:n vierasottelussa. Ottelun tapahtumia seurataan reaaliaikaisesti, ja fanit voivat pysyä ajan tasalla pelin kulusta. Tämä ottelu on tärkeä kummallekin joukkueelle.
Espanjan jalkapallojoukkue on päästänyt vain yhden maalin koko MM-turnauksessa. Päävalmentaja Luis de la Fuente korostaa puolustuksen vahvuutta, johon kuuluvat muun muassa Marc Cucurella ja Aymeric Laporte. Argentiina, jota…
Espanjan jalkapallomaajoukkue kohtaa Argentiinan miesten maailmanmestaruusottelussa. Espanja on turnauksessa ollut erittäin vahva puolustuksessa, päästäen vain yhden maalin. Argentiinan päävalmentaja Lionel Scaloni etsii keinoja voittaa Espanjan huipputason puolustus.
Espanjan jalkapallomaajoukkue on päästänyt vain yhden maalin koko MM-turnauksessa, mikä tekee siitä turnauksen parhaan puolustuksen. Argentiina, jota valmentaa Lionel Scaloni, pyrkii voittamaan toisen peräkkäisen maailmanmestaruuden. Espanjan puolustuksessa korostuvat…
Slovenialainen Slavko Vincic on valittu jalkapallon miesten MM-finaalin päätuomariksi. Fifa ilmoitti valinnasta, ja Vincic on aiemmin toiminut päätuomarina kolmessa ottelussa turnauksessa. Finaalissa…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #MMfinaali, #Argentiina
Lionel Messi on kehunut Lamine Yamalia yhdeksi maailman parhaista jalkapalloilijoista ennen sunnuntain MM-finaalia. Messi kuitenkin aikoo estää nuoren pelaajan loistamisen finaalissa. Finaali…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Messi, #MMfinaali
Lionel Messi ja Lamine Yamal kohtaavat sunnuntaina MM-finaalissa, jossa Argentiina pelaa Espanjaa vastaan. Ennen finaalia sosiaalisessa mediassa on levinnyt kuva vuodelta 2007,…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Messi, #MMfinaali
Argentiina voitti Englannin jalkapallon MM-kisoissa. Kisojen aikana vietetään välipäivää, mutta keskustelu kisoista jatkuu. Artikkelissa käsitellään myös suomalaisen jalkapallon merkkiotteluita.
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Argentiina, #Jalkapallo
Englanti johti MM-kisojen välierää Argentiinaa vastaan, mutta hävisi lopulta 1-2. Tappiosta tuli suuri pettymys pelaajille, kuten Anthony Gordonille ja Harry Kanelle. Englanti…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Argentiina, #Jalkapallo
Espanjan jalkapallomaajoukkue saapuu sunnuntain MM-finaaliin 37 ottelun tappiottomassa putkessa. Joukkueen viimeinen tappio varsinaisella peliajalla on yli puolitoista vuotta sitten. Finaalissa Espanja voi…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Espanja, #MMfinaali
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 20.07.2026 TILANNE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta on edennyt Etelä-Lappiin asti. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat kohtalaisista runsaisiin maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Lapissa määrät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin. Pujon siitepölymäärät ovat kohtalaisia maan eteläosissa. Siitepölyä on enimmäkseen pieniä määriä maan keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa, mutta määrät voivat nousta paikoin kohtalaisiksi kukkivien kasvustojen läheisyydessä. Etelä-Lapissa siitepölyä on ilmassa vähän tai hyvin vähän. Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti. ENNUSTE Heinien jatkuu ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä ja keskiosissa kohtalaisista runsaisiin, maan pohjoisosissa vähäisistä kohtalaisiin. Pujon siitepölyä on ilmassa enimmäkseen kohtalaisia määriä maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa määrät jäävät vähäisiksi. Kukkivien kasvustojen läheisyydessä määrät voivat olla korkeampia. Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.