Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Fitch vahvisti Suomen luottoluokituksen AA-tasolle, Norjassa tuhoisa tulipalo tuhosi yli sata asuntoa ja Helsingissä tapahtui puukotus, jossa iäkäs…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Kuopion Palloseuran ja Åland Unitedin välinen ottelu keskeytettiin ukkosen takia. Keskeytys tapahtui 65 minuutin pelin jälkeen Kuopion keskuskentällä.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Kuopion Palloseuran ja Åland Unitedin välinen ottelu keskeytettiin ukkosen takia. Keskeytys tapahtui 65 minuutin pelin jälkeen Kuopion keskuskentällä.
Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 18.7.2026 klo 16:35, pääluokka Jalkapallo.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Savon Sanomat, Aamulehti.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa KuPSin ottelu keskeytyi ukkosen vuoksi • Ilveksen naisten peli keskeytettiin ukkosen vuoksi.
KuPSin ottelu keskeytyi
Kuopion Palloseura pelasi Åland Unitedia vastaan. Ottelu keskeytettiin, koska taivaalla oli ukkosta. Keskeytys tapahtui 65 minuutin kohdalla. Pelin jatkumisesta ei ole tietoa.
Kuopion Palloseuran ja Åland Unitedin välinen ottelu keskeytettiin ukkosen takia. Keskeytys tapahtui 65 minuutin pelin jälkeen Kuopion keskuskentällä.
Ilveksen naisten jalkapallo-ottelu Gnistania vastaan keskeytettiin ukkosen takia. Keskeytys kesti yli 15 minuuttia, ja joukkueet lähetettiin koppiin odottamaan sään paranemista. Keskeytyshetkellä Ilves johti peliä 1–0.
Ilves voitti FC Differdangen 3–1 euro-ottelussa, ja Jardell Kanga oli avainpelaaja, osallistuen kaikkiin maaleihin. Ottelussa nähtiin neljä punaista korttia, mikä teki pelistä…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Ilves
Tampereen Ilves, FC Inter ja Kuopion Palloseura ovat kaikki edenneet eurokilpailujen ensimmäiseltä karsintakierrokselta jatkoon. Tämä on ensimmäinen kerta 18 vuoteen, kun kaikki…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Ilves, #KuPS
Konferenssiliigan 1. Karsintakierroksella Inter voitti Sarajevo 2–1 ja eteni jatkoon yhteismaalein 3–2. Ilves puolestaan voitti Differdangen 3–1 ja jatkaa kilpailussa yhteismaalein 3–1.…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Ilves
KuPSin uusi pelaaja Jorginho on toipunut polven eturistisiteen repeämästä. Hän on aiemmin pelannut Suomessa Ilveksessä. Jorginho vakuuttaa olevansa valmis pelaamaan.
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #KuPS, #Ilves
Slovenialainen Slavko Vincic on valittu jalkapallon miesten MM-finaalin päätuomariksi. Fifa ilmoitti valinnasta, ja Vincic on aiemmin toiminut päätuomarina kolmessa ottelussa turnauksessa. Finaalissa…
Jalkapallo
Argentiina voitti Englannin jalkapallon MM-kisoissa. Kisojen aikana vietetään välipäivää, mutta keskustelu kisoista jatkuu. Artikkelissa käsitellään myös suomalaisen jalkapallon merkkiotteluita.
Jalkapallo
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 17.07.2026 TILANNE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta on edennyt Etelä-Lappiin asti. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat kohtalaisista runsaisiin maan etelä- ja keskiosissa sekä Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Lapissa määrät vaihtelevati vähäisestä kohtalaiseen. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat kohtalaisista runsaisiin maan etelä- ja keskiosissa; Pohjanmaalla ja maan pohjoisosissa Etelä-Lappiin asti määrät ovat toistaiseksi jääneet vähäisiksi. Cladosporium- ja Alternaria homeitiömäärät ovat jääneet mataliksi. ENNUSTE Heinien jatkuu ja pujon kukinta voimistuu. Heinien siitepölymäärät ovat maan etelä ja keskiosissa runsaita, maan pohjoisosissa vaihtelevat kohtalaisesta vähäisiin. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä-osissa ajoittain runsaiksi, ja jäävät maan keskiosissa kohtalaisiksi. Pohjois-Pohjanmaallla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa määrät jäävät vähäisiksi. Kukkivien kasvustojen läheisyydessä määrät voivat olla korkeampia. Sadekuurot laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.