Nimipäivä:
Riikka
23°C Helsinki

Kategoriat

Hyödyllistä nyt

Päivän kooste
Päivän tilanne
Päivitetty 14:16

Fitch vahvisti Suomen luottoluokituksen AA-tasolle, Norjassa tuhoisa tulipalo tuhosi yli sata asuntoa ja Helsingissä tapahtui puukotus, jossa iäkäs…


Kadonnut 14-vuotias poika löytyi Espoosta

Aihesivu: Kadonnut 14-vuotias poika löytyi Espoosta

Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.

Espoosta kadonnut 14-vuotias poika on löytynyt. Poika oli kadoksissa useita päiviä, mutta hänet löydettiin turvallisesti. Poliisi kiittää kansalaisia avusta etsinnöissä.

  • 5 juttua
  • 5 lähdettä
  • Kotimaa
  • Päivitetty 18.7.2026 klo 16:04
Liittyvät avainsanat
Katso myös
Uusimmat jutut aiheesta

Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.

Viimeisin päivitysvaihe tänään: Päivän tilanne.

Mistä aiheessa on kyse?

Espoosta kadonnut 14-vuotias poika on löytynyt. Poika oli kadoksissa useita päiviä, mutta hänet löydettiin turvallisesti. Poliisi kiittää kansalaisia avusta etsinnöissä.

Aiheesta on julkaistu 5 juttua, 5 eri lähteestä, viimeisin päivitys 18.7.2026 klo 16:04, pääluokka Kotimaa.

Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Poliisi, Iltalehti, MTV Uutiset.

Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Kadonnut 14-vuotias poika löytyi Espoosta • Poliisi etsii kadonnutta 14-vuotiasta poikaa • Kadonnut 14-vuotias poika yhä etsinnässä.

Mitä tiedetään juuri nyt

  • Viimeisin tähän aiheeseen liitetty juttu julkaistiin 18.7.2026 klo 16:04.
  • Koosteessa on nyt 5 juttua 5 eri lähteestä.
  • Aihe kuuluu kategoriaan Kotimaa.
  • Keskeiset avainsanat juuri nyt: #Espoo, #Kadonnut, #Poliisi.

Selkokielinen yhteenveto

Kadonnut poika löytyi Espoosta

Espoosta oli kadonnut 14-vuotias poika. Hän oli poissa useita päiviä. Nyt poika on löytynyt ja hän on kunnossa. Poliisi kiittää ihmisiä, jotka auttoivat etsinnöissä.

Tuoreimmat uutiset

Muut aiheet

Piilota / näytä uutisia

Nousevat aiheet

Luetuimmat juuri nyt


N/A N/A
?°C ?
N/A Tuntuu kuin ?°C

Nykyiset olosuhteet

Tuuli N/A
Puuska N/A
Kosteus N/A
Ilmanpaine N/A
Näkyvyys N/A
Sademäärä (1h) N/A
Pilvisyys N/A
Kastepiste N/A
UV-indeksi (CAMS) N/A

Sade-ennuste (24h)

0 mm Huippu 0.0 mm

Tuntiennuste (24h)

Päiväennuste (8 vrk)

Tilannekartta

Siitepölyn tilannekartta

Ennustekartta

Siitepölyn ennustekartta
L
Leppä
C
Pähkinäpensas
K
Koivu
H
Heinät
P
Pujo
T
Tuoksukki
Vähän
Kohtalaisesti
Runsaasti
Turun yliopiston siitepölytiedote 17.07.2026

TILANNE

Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta on edennyt Etelä-Lappiin asti.
Heinien siitepölymäärät vaihtelevat kohtalaisista runsaisiin maan etelä- ja keskiosissa sekä Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Lapissa määrät vaihtelevati vähäisestä kohtalaiseen.
Pujon siitepölymäärät vaihtelevat kohtalaisista runsaisiin maan etelä- ja keskiosissa; Pohjanmaalla ja maan pohjoisosissa Etelä-Lappiin asti määrät ovat toistaiseksi jääneet vähäisiksi.
Cladosporium- ja Alternaria homeitiömäärät ovat jääneet mataliksi.


ENNUSTE

Heinien jatkuu ja pujon kukinta voimistuu.
Heinien siitepölymäärät ovat maan etelä ja keskiosissa runsaita, maan pohjoisosissa vaihtelevat kohtalaisesta vähäisiin.
Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä-osissa ajoittain runsaiksi, ja jäävät maan keskiosissa kohtalaisiksi. Pohjois-Pohjanmaallla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa määrät jäävät vähäisiksi. Kukkivien kasvustojen läheisyydessä määrät voivat olla korkeampia.
Sadekuurot laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.