Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Fitch vahvisti Suomen luottoluokituksen AA-tasolle, Norjassa tuhoisa tulipalo tuhosi yli sata asuntoa ja Helsingissä tapahtui puukotus, jossa iäkäs…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Etelä-Pohjanmaan Lappajärvellä tapahtui perjantaina moottoripyöräonnettomuus, jossa 1970-luvulla syntynyt mies menehtyi. Onnettomuus tapahtui Kärnänlenkillä, kun mies ajautui tieltä pellolle. Poliisi tutkii onnettomuuden syitä.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Etelä-Pohjanmaan Lappajärvellä tapahtui perjantaina moottoripyöräonnettomuus, jossa 1970-luvulla syntynyt mies menehtyi. Onnettomuus tapahtui Kärnänlenkillä, kun mies ajautui tieltä pellolle. Poliisi tutkii onnettomuuden syitä.
Aiheesta on julkaistu 6 juttua, 5 eri lähteestä, viimeisin päivitys 18.7.2026 klo 13:35, pääluokka Liikenne.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Ilta-Sanomat, Hämeen Sanomat, Savon Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Mies kuoli moottoripyöräonnettomuudessa • Moottoripyöräonnettomuus Kiteellä vaati yhden kuoleman • Motoristi kuoli onnettomuudessa Lappajärvellä.
Mies kuoli moottoripyöräonnettomuudessa
Lappajärvellä tapahtui onnettomuus perjantaina. Mies ajoi moottoripyörällä, kun hän ajautui tieltä pellolle. Hän kuoli tapahtumapaikalla. Poliisi selvittää onnettomuuden syitä.
Etelä-Pohjanmaan Lappajärvellä tapahtui perjantaina moottoripyöräonnettomuus, jossa 1970-luvulla syntynyt mies menehtyi. Onnettomuus tapahtui Kärnänlenkillä, kun mies ajautui tieltä pellolle. Poliisi tutkii onnettomuuden syitä.
Kiteellä tapahtui liikenneonnettomuus, jossa moottoripyörän kuljettaja menehtyi. Onnettomuus tapahtui, kun moottoripyörä törmäsi autoon, joka kääntyi risteyksessä. Moottoripyörän kyydissä ollut nainen loukkaantui vakavasti, mutta auton kuljettaja selvisi ilman vammoja.
Lappajärvellä tapahtui perjantaina moottoripyöräilijän kuolemaan johtanut onnettomuus. Moottoripyöräilijä menetti hallinnan ja ajautui tieltä pellolle, jossa hän menehtyi. Poliisi tutkii onnettomuuden syitä.
Moottoripyöräilijä menehtyi liikenneonnettomuudessa Lappajärvellä. Onnettomuus tapahtui perjantaina, kun 1970-luvulla syntynyt mies ajautui tieltä pellolle. Poliisi tutkii onnettomuuden syitä.
Kiteellä tapahtui moottoripyöräonnettomuus, jossa kuljettaja menehtyi. Moottoripyörä törmäsi henkilöautoon, joka oli kääntymässä tielle. Onnettomuudessa loukkaantui myös kyydissä ollut nainen, mutta henkilöauton kuljettaja selvisi ilman vammoja.
Virroilla tapahtui perjantaina vakava liikenneonnettomuus, jossa kuolivat perheen vanhemmat. Autossa oli neljä henkilöä, joista lapset loukkaantuivat vakavasti, mutta eivät ole enää hengenvaarassa. Rikoskomisario Kari Aaltio vahvisti tiedot.
Moottoripyöräilijä menehtyi liikenneonnettomuudessa Kirkkonummella perjantai-iltana. Onnettomuus tapahtui Porkkalantiellä, ja kuljettaja ajautui tieltä tuntemattomasta syystä. Poliisi tutkii onnettomuuden syitä ja ohjaa liikennettä alueella.
Liikenne • jaetut avainsanat: #Moottoripyörä, #Liikenneonnettomuus
Kaksi ihmistä menehtyi liikenneonnettomuudessa Virroilla, Pirkanmaalla. Henkilöauto ajautui vastaantulevien kaistalle ja törmäsi jäteautoon. Onnettomuudessa loukkaantui myös kaksi muuta henkilöä vakavasti.
Liikenne • jaetut avainsanat: #Liikenneonnettomuus
Virroilla tapahtui vakava liikenneonnettomuus, jossa osallistuivat henkilöauto ja kuorma-auto. Liedenpohjantie, eli kantatie 66, on suljettu liikenteeltä onnettomuuden vuoksi, eikä loukkaantumisista ole vielä…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Liikenneonnettomuus
Raaseporissa tapahtui liikenneonnettomuus, jossa kuoli yksi henkilö. Poliisi tutkii tapausta ja etsii mahdollisia silminnäkijöitä, erityisesti toista autoa, joka oli paikalla onnettomuuden aikaan.…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Liikenneonnettomuus
Kuopiossa tapahtui laskuvarjo-onnettomuus, jossa 1990-luvulla syntynyt mies menetti henkensä. Onnettomuus tapahtui Kuopion lentoasemalla, ja hyppääjällä oli takanaan noin 300 hyppyä. Poliisi tutkii…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Onnettomuus
Lappajärvellä on tapahtunut liikenneonnettomuus, joka johti yhden henkilön kuolemaan. Poliisi on aloittanut tapauksen tutkinnan ja kerää todisteita onnettomuuspaikalta. Tapahtuman yksityiskohdat selviävät tutkinnan…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Lappajärvi, #Liikenneonnettomuus
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 17.07.2026 TILANNE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta on edennyt Etelä-Lappiin asti. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat kohtalaisista runsaisiin maan etelä- ja keskiosissa sekä Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Lapissa määrät vaihtelevati vähäisestä kohtalaiseen. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat kohtalaisista runsaisiin maan etelä- ja keskiosissa; Pohjanmaalla ja maan pohjoisosissa Etelä-Lappiin asti määrät ovat toistaiseksi jääneet vähäisiksi. Cladosporium- ja Alternaria homeitiömäärät ovat jääneet mataliksi. ENNUSTE Heinien jatkuu ja pujon kukinta voimistuu. Heinien siitepölymäärät ovat maan etelä ja keskiosissa runsaita, maan pohjoisosissa vaihtelevat kohtalaisesta vähäisiin. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä-osissa ajoittain runsaiksi, ja jäävät maan keskiosissa kohtalaisiksi. Pohjois-Pohjanmaallla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa määrät jäävät vähäisiksi. Kukkivien kasvustojen läheisyydessä määrät voivat olla korkeampia. Sadekuurot laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.