Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Fitch pitää Suomen luottoluokituksen ennallaan, kun taas puolustusvoimat rajoittaa liikennettä Suomenlahdella. Norjassa valtava tulipalo on tuhonnut yli sata…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Keski-ikäinen mies on hukkunut Nokialla, kun hän putosi Emäkoskentien sillalta veteen. Hälytys saatiin Pirkanmaan pelastuslaitokseen aamulla puoli kuuden aikaan. Mies oli liikkeellä neljän hengen seurueessa.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Keski-ikäinen mies on hukkunut Nokialla, kun hän putosi Emäkoskentien sillalta veteen. Hälytys saatiin Pirkanmaan pelastuslaitokseen aamulla puoli kuuden aikaan. Mies oli liikkeellä neljän hengen seurueessa.
Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 18.7.2026 klo 12:48, pääluokka Kotimaa.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Ilta-Sanomat, Aamulehti.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Mies hukkui Nokialla Emäkoskentien sillalta • Mies hukkui Nokialla varhain lauantaiaamuna.
Mies hukkui Nokialla sillalta
Keski-ikäinen mies hukkui Nokialla. Hän putosi Emäkoskentien sillalta veteen. Pelastuslaitos sai hälytyksen aamulla. Mies oli neljän hengen seurueessa.
Keski-ikäinen mies on hukkunut Nokialla, kun hän putosi Emäkoskentien sillalta veteen. Hälytys saatiin Pirkanmaan pelastuslaitokseen aamulla puoli kuuden aikaan. Mies oli liikkeellä neljän hengen seurueessa.
Nokialla tapahtui traaginen onnettomuus, kun aikuinen mies hukkui varhain lauantaiaamuna. Hän oli osa nelihenkistä seurueetta, joka oli sillalla Emäkoskentiellä, kun hän joutui veden varaan. Pelastajat löysivät hänet menehtyneenä,…
Perjantai-iltana Huittisissa tapahtui hukkumistapaus, jossa alaikäinen poika menehtyi. Onnettomuus tapahtui uimarannalla, jossa kaksi poikaa oli uimassa. Toinen pojista saatiin pelastettua, mutta poliisi…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Hukkuminen
Noin viisikymmentävuotias mies hukkui Seinäjoen Tanelinlammella perjantaina. Neljän hengen seurue joutui hätätilanteeseen vedessä, ja mies vajosi veden alle. Pelastuslaitos löysi hänet, mutta…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Hukkuminen
Huittisissa Lounais-Suomessa seitsemänkymppinen mies hukkui keskiviikkona veneonnettomuudessa. Mies kaatui veneessä ja vajosi veden alle ilman pelastusliivejä. Poliisi tutkii tapausta, mutta ei epäile…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Hukkuminen
Helsingin Kalasatamassa on kadonnut noin 70-vuotias nainen. Viimeiset havainnot hänestä on tehty noin kello 15.10, ja hänellä on yllään pitkä vihreä takki…
Kotimaa
Turvallisuus- ja kemikaalivirasto Tukes on aloittanut tutkinnan Laukaan räjähdeonnettomuudesta, jossa yksi henkilö kuoli ja toinen loukkaantui. Tutkinnassa selvitetään onnettomuushetken olosuhteita sekä teknisiä…
Kotimaa
Vantaalla Tikkurilassa tapahtui kuolemaan johtanut onnettomuus, kun mies putosi kahdeksannen kerroksen parvekkeelta. Pelastuslaitos ja ensihoito saapuivat paikalle, mutta mies todettiin menehtyneeksi. Poliisi…
Kotimaa
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 17.07.2026 TILANNE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta on edennyt Etelä-Lappiin asti. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat kohtalaisista runsaisiin maan etelä- ja keskiosissa sekä Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Lapissa määrät vaihtelevati vähäisestä kohtalaiseen. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat kohtalaisista runsaisiin maan etelä- ja keskiosissa; Pohjanmaalla ja maan pohjoisosissa Etelä-Lappiin asti määrät ovat toistaiseksi jääneet vähäisiksi. Cladosporium- ja Alternaria homeitiömäärät ovat jääneet mataliksi. ENNUSTE Heinien jatkuu ja pujon kukinta voimistuu. Heinien siitepölymäärät ovat maan etelä ja keskiosissa runsaita, maan pohjoisosissa vaihtelevat kohtalaisesta vähäisiin. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä-osissa ajoittain runsaiksi, ja jäävät maan keskiosissa kohtalaisiksi. Pohjois-Pohjanmaallla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa määrät jäävät vähäisiksi. Kukkivien kasvustojen läheisyydessä määrät voivat olla korkeampia. Sadekuurot laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.