Nimipäivä:
Sari, Saara, Sara, Salla, Salli
20°C Helsinki

Kategoriat

Hyödyllistä nyt

Päivän kooste
Päivän tilanne
Päivitetty 14:15

Venäjän iskut Kiovaan ovat aiheuttaneet yhden kuoleman ja yli kymmenen haavoittumisen. Kahdeksanvuotias Storm Ulsund menetti perheensä kodin ja…


Pajari johtaa Viron MM-rallia

Aihesivu: Pajari johtaa Viron MM-rallia

Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.

Sami Pajari on ollut ylivoimainen Viron MM-rallissa, voittaen kaikki kahdeksan erikoiskoetta. Pajarin etumatka toisena olevaan Oliver Solbergiin on 16,3 sekuntia. Lauantaina ajetaan vielä yhdeksän erikoiskoetta.

  • 7 juttua
  • 4 lähdettä
  • Moottoriurheilu
  • Päivitetty 18.7.2026 klo 10:57
Liittyvät avainsanat
Katso myös
Uusimmat jutut aiheesta

Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.

Viimeisin päivitysvaihe tänään: Päivän tilanne.

Mistä aiheessa on kyse?

Sami Pajari on ollut ylivoimainen Viron MM-rallissa, voittaen kaikki kahdeksan erikoiskoetta. Pajarin etumatka toisena olevaan Oliver Solbergiin on 16,3 sekuntia. Lauantaina ajetaan vielä yhdeksän erikoiskoetta.

Aiheesta on julkaistu 7 juttua, 4 eri lähteestä, viimeisin päivitys 18.7.2026 klo 10:57, pääluokka Moottoriurheilu.

Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen, Savon Sanomat, Hämeen Sanomat.

Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Pajari johtaa Viron MM-rallia • Pajari johtaa Viron MM-rallia • Pajari johtaa Viron MM-rallia.

Mitä tiedetään juuri nyt

  • Viimeisin tähän aiheeseen liitetty juttu julkaistiin 18.7.2026 klo 10:57.
  • Koosteessa on nyt 7 juttua 4 eri lähteestä.
  • Aihe kuuluu kategoriaan Moottoriurheilu.
  • Keskeiset avainsanat juuri nyt: #SamiPajari, #VironMMralli, #Toyota.

Selkokielinen yhteenveto

Pajari johtaa Viron MM-rallia

Sami Pajari ajaa Viron MM-rallissa hyvin. Hän on voittanut kaikki erikoiskokeet. Pajarin etumatka toisena olevaan kuskiin on 16,3 sekuntia. Lauantaina ajetaan vielä yhdeksän erikoiskoetta.

Tuoreimmat uutiset

Muut aiheet

Piilota / näytä uutisia

Nousevat aiheet

Luetuimmat juuri nyt


N/A N/A
?°C ?
N/A Tuntuu kuin ?°C

Nykyiset olosuhteet

Tuuli N/A
Puuska N/A
Kosteus N/A
Ilmanpaine N/A
Näkyvyys N/A
Sademäärä (1h) N/A
Pilvisyys N/A
Kastepiste N/A
UV-indeksi (CAMS) N/A

Sade-ennuste (24h)

0 mm Huippu 0.0 mm

Tuntiennuste (24h)

Päiväennuste (8 vrk)

Tilannekartta

Siitepölyn tilannekartta

Ennustekartta

Siitepölyn ennustekartta
L
Leppä
C
Pähkinäpensas
K
Koivu
H
Heinät
P
Pujo
T
Tuoksukki
Vähän
Kohtalaisesti
Runsaasti
Turun yliopiston siitepölytiedote 17.07.2026

TILANNE

Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta on edennyt Etelä-Lappiin asti.
Heinien siitepölymäärät vaihtelevat kohtalaisista runsaisiin maan etelä- ja keskiosissa sekä Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Lapissa määrät vaihtelevati vähäisestä kohtalaiseen.
Pujon siitepölymäärät vaihtelevat kohtalaisista runsaisiin maan etelä- ja keskiosissa; Pohjanmaalla ja maan pohjoisosissa Etelä-Lappiin asti määrät ovat toistaiseksi jääneet vähäisiksi.
Cladosporium- ja Alternaria homeitiömäärät ovat jääneet mataliksi.


ENNUSTE

Heinien jatkuu ja pujon kukinta voimistuu.
Heinien siitepölymäärät ovat maan etelä ja keskiosissa runsaita, maan pohjoisosissa vaihtelevat kohtalaisesta vähäisiin.
Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä-osissa ajoittain runsaiksi, ja jäävät maan keskiosissa kohtalaisiksi. Pohjois-Pohjanmaallla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa määrät jäävät vähäisiksi. Kukkivien kasvustojen läheisyydessä määrät voivat olla korkeampia.
Sadekuurot laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.