Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Fitch pitää Suomen luottoluokituksen ennallaan, kun taas puolustusvoimat rajoittaa liikennettä Suomenlahdella. Norjassa valtava tulipalo on tuhonnut yli sata…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Lewis Hamilton huomasi Ferrarin suorituskyvyn heikentyneen Belgian GP:n harjoituksissa. Erityisesti tallin vauhti romahti radan keskisektorilla, mikä huolestuttaa tiimiä. Hamiltonin mukaan ongelmat eivät liity pitkiin suoriin, mutta keskiosassa on parannettavaa.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Lewis Hamilton huomasi Ferrarin suorituskyvyn heikentyneen Belgian GP:n harjoituksissa. Erityisesti tallin vauhti romahti radan keskisektorilla, mikä huolestuttaa tiimiä. Hamiltonin mukaan ongelmat eivät liity pitkiin suoriin, mutta keskiosassa on parannettavaa.
Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 18.7.2026 klo 09:31, pääluokka Moottoriurheilu.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Savon Sanomat, Hämeen Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Hamilton paljasti Ferrarin ongelmat Spa'ssa • Hamilton paljasti Ferrarin ongelmat Spa'ssa.
Hamilton huomasi Ferrarin ongelmat
Lewis Hamilton huomasi, että Ferrari ei ollut yhtä nopea Belgian GP:n harjoituksissa. Erityisesti radan keskiosassa Ferrari menetti aikaa kilpailijoilleen. Hamilton sanoi, että ongelmat eivät liity pitkiin suoriin. Tiimin on tehtävä analyysi, jotta vauhtia saadaan parannettua.
Lewis Hamilton huomasi Ferrarin suorituskyvyn heikentyneen Belgian GP:n harjoituksissa. Erityisesti tallin vauhti romahti radan keskisektorilla, mikä huolestuttaa tiimiä. Hamiltonin mukaan ongelmat eivät liity pitkiin suoriin, mutta keskiosassa on…
Lewis Hamiltonin mukaan Ferrari tarvitsee perusteellisen analyysin Belgian GP:n harjoituksista. Tallin vauhti heikkeni erityisesti radan keskisektorilla, jossa Hamilton jäi kilpailijoistaan. Hamiltonin mukaan ongelmat eivät liity suoranopeuteen, vaan keskiosan…
Charles Leclercin mukaan Ferrarin tämän kauden F1-auto ei tarjoa samaa ajovarmuutta kuin viime vuonna. Tämä on vaikuttanut hänen suorituksiinsa, erityisesti aika-ajoissa, joissa…
Moottoriurheilu • jaetut avainsanat: #Ferrari, #F1
Lewis Hamilton palaa Belgian GP:hen, jossa hän on ajanut jo 20 vuotta peräkkäin. Hän tavoittelee Michael Schumacherin kuuden voiton ennätystä, sillä Hamiltonilla…
Moottoriurheilu • jaetut avainsanat: #LewisHamilton, #BelgianGP
Lewis Hamilton oli nopein Silverstonen harjoituksissa, kellottaen parhaan ajan. Hän oli 0,21 sekuntia nopeampi kuin Kimi Antonelli, joka johtaa MM-sarjaa. Valtteri Bottas…
Moottoriurheilu • jaetut avainsanat: #Hamilton, #F1
Valtteri Bottas sijoittui Belgian GP:n ensimmäisissä harjoituksissa 18:nneksi, mutta onnistui päihittämään tallikaverinsa Sergio Perezin. Max Verstappen ajoi harjoitusten nopeimman ajan, ja Bottas…
Moottoriurheilu • jaetut avainsanat: #BelgianGP
Lewis Hamilton sai yllättäen paalupaikan Britannian osakilpailun sprinttikisassa. Hän paransi Kimi Antonellin aikaa ja voitti paalun vain 11 tuhannesosalla. Max Verstappen sijoittui…
Moottoriurheilu • jaetut avainsanat: #LewisHamilton
Formula ykkösten mestari Lando Norris sai kymmenen lähtöruudun rangaistuksen Belgian GP:ssä. Rangaistus johtuu siitä, että hänen autossaan on käytetty liikaa osia. McLaren…
Moottoriurheilu • jaetut avainsanat: #BelgianGP
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 17.07.2026 TILANNE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta on edennyt Etelä-Lappiin asti. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat kohtalaisista runsaisiin maan etelä- ja keskiosissa sekä Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Lapissa määrät vaihtelevati vähäisestä kohtalaiseen. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat kohtalaisista runsaisiin maan etelä- ja keskiosissa; Pohjanmaalla ja maan pohjoisosissa Etelä-Lappiin asti määrät ovat toistaiseksi jääneet vähäisiksi. Cladosporium- ja Alternaria homeitiömäärät ovat jääneet mataliksi. ENNUSTE Heinien jatkuu ja pujon kukinta voimistuu. Heinien siitepölymäärät ovat maan etelä ja keskiosissa runsaita, maan pohjoisosissa vaihtelevat kohtalaisesta vähäisiin. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä-osissa ajoittain runsaiksi, ja jäävät maan keskiosissa kohtalaisiksi. Pohjois-Pohjanmaallla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa määrät jäävät vähäisiksi. Kukkivien kasvustojen läheisyydessä määrät voivat olla korkeampia. Sadekuurot laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.