Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Politiikassa Garden Helsinki -hanke herättää epäluottamusta hallitusta kohtaan, kun taas rikoksissa Ratinan puukottaja sai pitkän vankeustuomion. Työttömyys kasvaa…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Oulussa alaikäinen nuori ajoi päihtyneenä kauhakuormaajalla. Poliisi pysäytti nuoren, joka oli myös karkumatkalla sijoituspaikastaan. Hänet otettiin kiinni ja häntä epäillään törkeästä rattijuopumuksesta sekä moottorikulkuneuvon käyttövarkaudesta.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Oulussa alaikäinen nuori ajoi päihtyneenä kauhakuormaajalla. Poliisi pysäytti nuoren, joka oli myös karkumatkalla sijoituspaikastaan. Hänet otettiin kiinni ja häntä epäillään törkeästä rattijuopumuksesta sekä moottorikulkuneuvon käyttövarkaudesta.
Aiheesta on julkaistu 3 juttua, 3 eri lähteestä, viimeisin päivitys 18.7.2026 klo 08:44, pääluokka Rikos.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Kaleva, Iltalehti, Ilta-Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Alaikäinen nuori ajoi kauhakuormaajalla Oulussa • Nuori humalainen ajoi kauhakuormaajalla Oulussa • Alaikäinen humalassa ajoi kauhakuormaajalla.
Nuori ajoi kauhakuormaajalla Oulussa
Oulussa nuori ajoi kauhakuormaajalla päihtyneenä. Poliisi pysäytti hänet, koska hän ajoi holtittomasti. Nuori oli myös karkumatkalla. Hänet otettiin kiinni ja epäillään vakavista rikoksista.
Oulussa alaikäinen nuori ajoi päihtyneenä kauhakuormaajalla. Poliisi pysäytti nuoren, joka oli myös karkumatkalla sijoituspaikastaan. Hänet otettiin kiinni ja häntä epäillään törkeästä rattijuopumuksesta sekä moottorikulkuneuvon käyttövarkaudesta.
Poliisi pysäytti nuoren, joka ajoi kauhakuormaajalla Oulussa. Kuljettaja oli alaikäinen, ajo-oikeudeton ja humalassa. Hänet epäillään törkeästä rattijuopumuksesta ja moottorikulkuneuvon käyttövarkaudesta.
Oulussa alaikäinen kuljettaja ajoi humalassa kauhakuormaajalla. Poliisi pysäytti kuljettajan, joka oli karkuteillä sijoituspaikastaan. Hänet vietiin poliisilaitokselle ja häntä epäillään törkeästä rattijuopumuksesta.
Vaalassa tapahtui väkivallanteko, jossa mies tunkeutui asuntoon ja haavoitti kolmea henkilöä teräaseella. Poliisi tutkii tapausta murhan yrityksinä ja kotirauhan rikkomisena. Epäilty on…
Rikos • jaetut avainsanat: #Poliisi, #Oulu
Sipoon Söderkullassa tapahtui torstai-iltapäivällä väkivaltarikos, jossa naista ja koiraa puukotettiin. Poliisi tutkii tapausta törkeänä pahoinpitelynä ja eläinsuojelurikoksena. Etsintöjä suoritettiin läheisellä Taasjärvellä, jossa…
Rikos • jaetut avainsanat: #Poliisi
Viitasaaren kerrostalopalon tutkinta on edennyt, mutta jatkuu edelleen. Poliisi on kuullut useita henkilöitä ja analysoi näytteitä. Palon epäillään olevan tahallisesti sytytetty, ja…
Rikos • jaetut avainsanat: #Poliisi
Uudessakaupungissa taksikuskilta ryöstettiin rahaa teräaseella uhaten. Tapahtuma sattui levähdyspaikalla, jossa kaksi miestä lähestyi kuljettajaa. Poliisi tutkii tapausta törkeänä ryöstönä.
Rikos • jaetut avainsanat: #Poliisi
Viking Grace -risteilyaluksella on tapahtunut raiskaus, jonka poliisi on ottanut tutkittavakseen. Epäilty rikos tapahtui maanantaina Turun satamaan saapuvalla risteilyllä. Aiemmin kesäkuussa alkoi…
Rikos • jaetut avainsanat: #Poliisi
Hämeenlinnassa tapahtui torstaina ryöstö, jossa naamioitunut mies uhkasi puukolla kaupan henkilökuntaa. Hän sai saaliikseen noin 400 euroa ja pakeni paikalta ennen poliisin…
Rikos • jaetut avainsanat: #Poliisi
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 20.07.2026 TILANNE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta on edennyt Etelä-Lappiin asti. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat kohtalaisista runsaisiin maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Lapissa määrät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin. Pujon siitepölymäärät ovat kohtalaisia maan eteläosissa. Siitepölyä on enimmäkseen pieniä määriä maan keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa, mutta määrät voivat nousta paikoin kohtalaisiksi kukkivien kasvustojen läheisyydessä. Etelä-Lapissa siitepölyä on ilmassa vähän tai hyvin vähän. Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti. ENNUSTE Heinien jatkuu ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä ja keskiosissa kohtalaisista runsaisiin, maan pohjoisosissa vähäisistä kohtalaisiin. Pujon siitepölyä on ilmassa enimmäkseen kohtalaisia määriä maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa määrät jäävät vähäisiksi. Kukkivien kasvustojen läheisyydessä määrät voivat olla korkeampia. Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.