Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Politiikassa Garden Helsinki -hanke herättää epäluottamusta hallitusta kohtaan, kun taas rikoksissa Ratinan puukottaja sai pitkän vankeustuomion. Työttömyys kasvaa…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Sami Välimäki päätti osallistumisensa The Open -golfturnaukseen kahden kierroksen jälkeen. Hän pelasi yhteistulokseen kaksi yli parin ja jäi yhdellä lyönnillä jatkokierroksilta. Turnauksen johtaa Australian Lucas Herbert, joka pelasi huipputuloksen.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Sami Välimäki päätti osallistumisensa The Open -golfturnaukseen kahden kierroksen jälkeen. Hän pelasi yhteistulokseen kaksi yli parin ja jäi yhdellä lyönnillä jatkokierroksilta. Turnauksen johtaa Australian Lucas Herbert, joka pelasi huipputuloksen.
Aiheesta on julkaistu 3 juttua, 3 eri lähteestä, viimeisin päivitys 18.7.2026 klo 07:44, pääluokka Golf.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen, Savon Sanomat, Hämeen Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Sami Välimäki karsiutui The Openista • Sami Välimäki karsiutui The Openista • Sami Välimäki karsiutui The Openista.
Välimäki karsiutui The Openista
Sami Välimäki pelasi The Open -turnauksessa kaksi kierrosta. Hänen tuloksensa oli kaksi yli parin, ja hän ei päässyt jatkoon. Välimäki kiitti suomalaisia tuesta Instagramissa. Turnauksen johtaa Lucas Herbert Australiasta.
Sami Välimäki päätti osallistumisensa The Open -golfturnaukseen kahden kierroksen jälkeen. Hän pelasi yhteistulokseen kaksi yli parin ja jäi yhdellä lyönnillä jatkokierroksilta. Turnauksen johtaa Australian Lucas Herbert, joka pelasi…
Sami Välimäki ei jatka The Open -turnauksessa, sillä hän karsiutui kahden kierroksen jälkeen. Välimäki pelasi yhteistulokseen kaksi yli parin ja jäi yhdellä lyönnillä jatkokierroksilta. Turnauksen johtaa Australian Lucas…
Sami Välimäki ei päässyt jatkoon The Open -golfturnauksessa, jääden kahden kierroksen jälkeen kaksi yli parin. Hän kiitti suomalaisia tuesta, vaikka peliesitys ei ollut paras mahdollinen. Kilpailua johtaa Lucas…
Sami Välimäki pelasi Britannian avoimen mestaruuskilpailun avauskierroksen par-tulokseen 70 lyönnillä. Kierroksellaan hän teki kolme birdietä, yhden bogeyn ja yhden tuplabogeyn. Välimäki on…
Golf • jaetut avainsanat: #SamiVälimäki, #TheOpen
Sami Välimäki on saanut paikan Britannian avoimessa mestaruusturnauksessa, joka pelataan 16.–19. heinäkuuta Royal Birkdalen kentällä. Välimäki ansaitsi paikan maailmanrankingin kautta ja on…
Golf • jaetut avainsanat: #SamiVälimäki, #TheOpen
Bryson DeChambeau sai kahden lyönnin rangaistuksen Britannian avoimessa golfturnauksessa. Rangaistuksen vuoksi hän putosi toiselta sijalta viidenneksi. DeChambeau uhkasi vetäytyä kilpailusta, mutta päätti…
Golf • jaetut avainsanat: #TheOpen, #Golf
Sami Välimäki pelasi vahvasti Britannian avoimissa golfturnauksessa, saavuttaen par-tuloksen ensimmäisellä kierroksella. Hän jakaa 40. Sijan turnauksen avauspäivän jälkeen. Kilpailua johtaa Yhdysvaltojen Jackson…
Golf • jaetut avainsanat: #SamiVälimäki, #TheOpen
Oliver Lindell teki erinomaisen avauksen Skotlannissa pelattavassa golfkilpailussa, saavuttaen tuloksen 4 alle parin. Kierroksellaan hän teki vain yhden bogeyn ja viisi birdieä.…
Golf • jaetut avainsanat: #Golf, #TheOpen
Oliver Lindell saavutti jaetun 13. Sijan Münchenissä pelatussa Euroopan kiertueen golfkisassa. Vaikka hän paransi suoritustaan, se ei riittänyt paikkaan kauden viimeisessä arvoturnauksessa…
Golf • jaetut avainsanat: #Golf, #TheOpen
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 20.07.2026 TILANNE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta on edennyt Etelä-Lappiin asti. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat kohtalaisista runsaisiin maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Lapissa määrät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin. Pujon siitepölymäärät ovat kohtalaisia maan eteläosissa. Siitepölyä on enimmäkseen pieniä määriä maan keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa, mutta määrät voivat nousta paikoin kohtalaisiksi kukkivien kasvustojen läheisyydessä. Etelä-Lapissa siitepölyä on ilmassa vähän tai hyvin vähän. Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti. ENNUSTE Heinien jatkuu ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä ja keskiosissa kohtalaisista runsaisiin, maan pohjoisosissa vähäisistä kohtalaisiin. Pujon siitepölyä on ilmassa enimmäkseen kohtalaisia määriä maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa määrät jäävät vähäisiksi. Kukkivien kasvustojen läheisyydessä määrät voivat olla korkeampia. Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.