Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Helsingin Kalasatamassa on kadonnut noin 70-vuotias nainen. Ella Varis, joka irtisanoutui poliisista, kertoo saaneensa useita kanteluita kollegoiltaan.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Sami Pajari aloitti Viron MM-rallin vahvasti ja lähtee kilpailun toiseen ajopäivään kärjessä. Hän on onnistunut pitämään etumatkansa muihin kilpailijoihin nähden. Ralli jatkuu jännittävänä, kun Pajari pyrkii säilyttämään johtonsa.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Sami Pajari aloitti Viron MM-rallin vahvasti ja lähtee kilpailun toiseen ajopäivään kärjessä. Hän on onnistunut pitämään etumatkansa muihin kilpailijoihin nähden. Ralli jatkuu jännittävänä, kun Pajari pyrkii säilyttämään johtonsa.
Aiheesta on julkaistu 3 juttua, 3 eri lähteestä, viimeisin päivitys 18.7.2026 klo 06:10, pääluokka Moottoriurheilu.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen, Savon Sanomat, Hämeen Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Sami Pajari johtaa Viron MM-rallia • Sami Pajari johtaa Viron MM-rallissa • Sami Pajari johtaa Viron MM-rallissa.
Sami Pajari johtaa rallia
Sami Pajari on ensimmäisen päivän jälkeen kärjessä Viron MM-rallissa. Hän on ajanut hyvin ja saanut etumatkaa muihin. Ralli jatkuu huomenna, ja Pajari yrittää pitää johtonsa. Kilpailu on jännittävää ja mielenkiintoista.
Sami Pajari aloitti Viron MM-rallin vahvasti ja lähtee kilpailun toiseen ajopäivään kärjessä. Hän on onnistunut pitämään etumatkansa muihin kilpailijoihin nähden. Ralli jatkuu jännittävänä, kun Pajari pyrkii säilyttämään johtonsa.
Sami Pajari aloittaa toisen ajopäivän Viron MM-rallissa kärjessä. Hän on onnistunut pitämään etumatkansa kilpailijoihinsa nähden. Ralli jatkuu intensiivisenä, ja Pajari tavoittelee voittoa.
Sami Pajari aloittaa toisen ajopäivän Viron MM-rallissa kärjessä. Hän on onnistunut pitämään hyvän vauhdin ja etumatkan kilpailijoihinsa nähden. Ralli jatkuu jännittävänä, ja Pajarin suorituksia seurataan tarkasti.
Sami Pajari voitti kaikki erikoiskokeet Viron sorarallissa, mikä yllätti jopa Toyotan apulaistallipäällikön Juha Kankkusen. Kankkunen uskoo Pajarin voittavan uransa ensimmäisen MM-rallin vielä…
Moottoriurheilu • jaetut avainsanat: #SamiPajari, #Ralli
Sami Pajari avasi Viron MM-rallin testierikoiskokeen nopeimpana kuljettajana. Hän jakoi kärkiajan tallikaverinsa Elfyn Evansin kanssa, kellottaen parhaan ajan heti ensimmäisellä kierroksella. Ralli…
Moottoriurheilu • jaetut avainsanat: #SamiPajari, #VironMMralli
Viron MM-rallin kärjessä on suomalainen Sami Pajari, joka ajaa Toyotalla. Pajari on johtanut kilpailua 7 erikoiskokeen jälkeen, ja hänen etumatkansa toisena olevaan…
Moottoriurheilu • jaetut avainsanat: #VironMMralli, #SamiPajari
Sami Pajari ajoi pohja-ajan Viron MM-rallin ensimmäisellä erikoiskokeella. Hyundain Adrien Fourmaux oli toiseksi nopein, jääden Pajarin vauhdista 2,4 sekuntia. Esapekka Lappi, joka…
Moottoriurheilu • jaetut avainsanat: #SamiPajari
Viron MM-ralli starttaa tänä vuonna seitsemällä erikoiskokeella. Kilpailu tuo yhteen huippukuskit ja tarjoaa jännittäviä hetkiä rallifaneille. Tapahtuma on osa kansainvälistä rallisarjaa.
Moottoriurheilu • jaetut avainsanat: #VironMMralli, #Ralli
Sami Pajari, 24, on saavuttanut viisi palkintopallisijaa rallin MM-sarjassa tänä vuonna. Hän on ollut toisena Kroatian MM-rallissa ja kolmantena useissa muissa kilpailuissa.…
Moottoriurheilu • jaetut avainsanat: #SamiPajari, #Ralli
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 17.07.2026 TILANNE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta on edennyt Etelä-Lappiin asti. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat kohtalaisista runsaisiin maan etelä- ja keskiosissa sekä Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Lapissa määrät vaihtelevati vähäisestä kohtalaiseen. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat kohtalaisista runsaisiin maan etelä- ja keskiosissa; Pohjanmaalla ja maan pohjoisosissa Etelä-Lappiin asti määrät ovat toistaiseksi jääneet vähäisiksi. Cladosporium- ja Alternaria homeitiömäärät ovat jääneet mataliksi. ENNUSTE Heinien jatkuu ja pujon kukinta voimistuu. Heinien siitepölymäärät ovat maan etelä ja keskiosissa runsaita, maan pohjoisosissa vaihtelevat kohtalaisesta vähäisiin. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä-osissa ajoittain runsaiksi, ja jäävät maan keskiosissa kohtalaisiksi. Pohjois-Pohjanmaallla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa määrät jäävät vähäisiksi. Kukkivien kasvustojen läheisyydessä määrät voivat olla korkeampia. Sadekuurot laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.