Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Fitch pitää Suomen luottoluokituksen ennallaan, kun taas puolustusvoimat rajoittaa liikennettä Suomenlahdella. Norjassa valtava tulipalo on tuhonnut yli sata…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Moottoripyöräilijä menehtyi liikenneonnettomuudessa Kirkkonummella perjantai-iltana. Onnettomuus tapahtui Porkkalantiellä, ja kuljettaja ajautui tieltä tuntemattomasta syystä. Poliisi tutkii onnettomuuden syitä ja ohjaa liikennettä alueella.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Moottoripyöräilijä menehtyi liikenneonnettomuudessa Kirkkonummella perjantai-iltana. Onnettomuus tapahtui Porkkalantiellä, ja kuljettaja ajautui tieltä tuntemattomasta syystä. Poliisi tutkii onnettomuuden syitä ja ohjaa liikennettä alueella.
Aiheesta on julkaistu 6 juttua, 5 eri lähteestä, viimeisin päivitys 17.7.2026 klo 21:54, pääluokka Liikenne.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Yle Uutiset, Iltalehti, MTV Uutiset.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Moottoripyöräilijä kuoli onnettomuudessa Kirkkonummella • Moottoripyöräilijä kuoli onnettomuudessa • Moottoripyöräilijä kuoli onnettomuudessa Kirkkonummella.
Moottoripyöräilijä kuoli onnettomuudessa
Kirkkonummella tapahtui liikenneonnettomuus, jossa moottoripyöräilijä kuoli. Onnettomuus tapahtui Porkkalantiellä perjantai-iltana. Kuljettaja ajautui tieltä, mutta syy on vielä tuntematon. Poliisi tutkii asiaa ja ohjaa liikennettä onnettomuuspaikalla.
Moottoripyöräilijä menehtyi liikenneonnettomuudessa Kirkkonummella perjantai-iltana. Onnettomuus tapahtui Porkkalantiellä, ja kuljettaja ajautui tieltä tuntemattomasta syystä. Poliisi tutkii onnettomuuden syitä ja ohjaa liikennettä alueella.
Kirkkonummella tapahtui liikenneonnettomuus, jossa moottoripyöräilijä menehtyi. Onnettomuus tapahtui Porkkalantiellä, ja kuljettaja ajautui tieltä tuntemattomasta syystä. Poliisi tutkii onnettomuuden syitä ja liikennettä ohjataan alueella.
Kirkkonummella tapahtui liikenneonnettomuus, jossa moottoripyöräilijä menehtyi perjantai-iltana. Onnettomuus tapahtui Porkkalantiellä, ja syy on toistaiseksi tuntematon. Poliisi tutkii tapausta kuolemansyyn selvittämisenä ja liikenneturvallisuuden vaarantamisena.
Kirkkonummella tapahtui perjantai-iltana moottoripyöräonnettomuus, jossa kuljettaja menehtyi. Moottoripyöräilijä suistui tieltä ja kuoli saamiinsa vammoihin onnettomuuspaikalla. Poliisi tutkii onnettomuuden syitä ja liikenneturvallisuuden vaarantamista.
Kirkkonummella tapahtui liikenneonnettomuus, jossa moottoripyöräilijä menehtyi. Onnettomuus tapahtui Porkkalantiellä perjantai-iltana, ja kuljettaja ajautui tieltä tuntemattomasta syystä. Onnettomuudessa ei ollut muita osallisia.
Itäväylällä tapahtui vakava onnettomuus, jossa yksi henkilö loukkaantui. Onnettomuus tapahtui puoli kahdeksan aikaan illalla Kalasataman kohdalla, ja liikenne pysäytettiin viranomaistoiminnan ajaksi. Poliisi tutkii onnettomuuden syitä.
Kaksi ihmistä menehtyi liikenneonnettomuudessa Virroilla, Pirkanmaalla. Henkilöauto ajautui vastaantulevien kaistalle ja törmäsi jäteautoon. Onnettomuudessa loukkaantui myös kaksi muuta henkilöä vakavasti.
Liikenne • jaetut avainsanat: #Liikenneonnettomuus, #Poliisi
Raaseporissa tapahtui liikenneonnettomuus, jossa kuoli yksi henkilö. Poliisi tutkii tapausta ja etsii mahdollisia silminnäkijöitä, erityisesti toista autoa, joka oli paikalla onnettomuuden aikaan.…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Liikenneonnettomuus, #Poliisi
Virroilla tapahtui vakava liikenneonnettomuus, jossa osallistuivat henkilöauto ja kuorma-auto. Liedenpohjantie, eli kantatie 66, on suljettu liikenteeltä onnettomuuden vuoksi, eikä loukkaantumisista ole vielä…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Liikenneonnettomuus
Helsingin Kalasatamassa tapahtunut onnettomuus on aiheuttanut liikenteen seisahduksen keskustaan menevillä kaistoilla. Poliisi selvittää onnettomuuden syytä, mutta tarkkaa tietoa sen vakavuudesta ei ole…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Helsinki, #Onnettomuus
Kuopiossa tapahtui laskuvarjo-onnettomuus, jossa 1990-luvulla syntynyt mies menetti henkensä. Onnettomuus tapahtui Kuopion lentoasemalla, ja hyppääjällä oli takanaan noin 300 hyppyä. Poliisi tutkii…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Onnettomuus
Huittisissa tapahtui perjantai-iltana traaginen onnettomuus, jossa alaikäinen poika hukkui uimarannalla. Paikalla olleet saivat pelastettua toisen pojan, mutta toinen menehtyi. Poliisi tutkii tapausta,…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Poliisi, #Onnettomuus
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 17.07.2026 TILANNE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta on edennyt Etelä-Lappiin asti. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat kohtalaisista runsaisiin maan etelä- ja keskiosissa sekä Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Lapissa määrät vaihtelevati vähäisestä kohtalaiseen. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat kohtalaisista runsaisiin maan etelä- ja keskiosissa; Pohjanmaalla ja maan pohjoisosissa Etelä-Lappiin asti määrät ovat toistaiseksi jääneet vähäisiksi. Cladosporium- ja Alternaria homeitiömäärät ovat jääneet mataliksi. ENNUSTE Heinien jatkuu ja pujon kukinta voimistuu. Heinien siitepölymäärät ovat maan etelä ja keskiosissa runsaita, maan pohjoisosissa vaihtelevat kohtalaisesta vähäisiin. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä-osissa ajoittain runsaiksi, ja jäävät maan keskiosissa kohtalaisiksi. Pohjois-Pohjanmaallla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa määrät jäävät vähäisiksi. Kukkivien kasvustojen läheisyydessä määrät voivat olla korkeampia. Sadekuurot laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.