Nimipäivä:
Ossi, Ossian
21°C Helsinki

Kategoriat

Hyödyllistä nyt

Päivän kooste
Päivän uutiset
Päivitetty 20:01

Helsingin Kalasatamassa on kadonnut noin 70-vuotias nainen. Ella Varis, joka irtisanoutui poliisista, kertoo saaneensa useita kanteluita kollegoiltaan.


Lapsi hukkui uimarannalla Huittisissa

Aihesivu: Lapsi hukkui uimarannalla Huittisissa

Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.

Huittisissa tapahtui perjantai-iltana traaginen onnettomuus, jossa alaikäinen poika hukkui uimarannalla. Paikalla olleet saivat pelastettua toisen pojan, mutta toinen menehtyi. Poliisi tutkii tapausta, eikä rikosta epäillä.

  • 8 juttua
  • 7 lähdettä
  • Liikenne
  • Päivitetty 17.7.2026 klo 21:27
Liittyvät avainsanat
Katso myös
Uusimmat jutut aiheesta

Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.

Viimeisin päivitysvaihe tänään: Päivän uutiset.

Mistä aiheessa on kyse?

Huittisissa tapahtui perjantai-iltana traaginen onnettomuus, jossa alaikäinen poika hukkui uimarannalla. Paikalla olleet saivat pelastettua toisen pojan, mutta toinen menehtyi. Poliisi tutkii tapausta, eikä rikosta epäillä.

Aiheesta on julkaistu 8 juttua, 7 eri lähteestä, viimeisin päivitys 17.7.2026 klo 21:27, pääluokka Liikenne.

Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Savon Sanomat, Aamulehti, Helsingin Sanomat.

Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Lapsi hukkui uimarannalla Huittisissa • Alaikäinen poika hukkui uimarannalla Huittisissa • Alaikäinen poika hukkui Huittisissa.

Mitä tiedetään juuri nyt

  • Viimeisin tähän aiheeseen liitetty juttu julkaistiin 17.7.2026 klo 21:27.
  • Koosteessa on nyt 8 juttua 7 eri lähteestä.
  • Aihe kuuluu kategoriaan Liikenne.
  • Keskeiset avainsanat juuri nyt: #Huittinen, #Poliisi, #Onnettomuus.

Selkokielinen yhteenveto

Lapsi hukkui Huittisissa

Huittisissa oli onnettomuus perjantai-iltana. Kaksi poikaa joutui veden varaan uimarannalla. Rannalla olleet saivat toisen pojan pelastettua, mutta toinen hukkui. Pelastushenkilökunta on paikalla, ja poliisi tutkii tapahtumaa.

Tuoreimmat uutiset

Muut aiheet

Piilota / näytä uutisia

Nousevat aiheet

Luetuimmat juuri nyt


N/A N/A
?°C ?
N/A Tuntuu kuin ?°C

Nykyiset olosuhteet

Tuuli N/A
Puuska N/A
Kosteus N/A
Ilmanpaine N/A
Näkyvyys N/A
Sademäärä (1h) N/A
Pilvisyys N/A
Kastepiste N/A
UV-indeksi (CAMS) N/A

Sade-ennuste (24h)

0 mm Huippu 0.0 mm

Tuntiennuste (24h)

Päiväennuste (8 vrk)

Tilannekartta

Siitepölyn tilannekartta

Ennustekartta

Siitepölyn ennustekartta
L
Leppä
C
Pähkinäpensas
K
Koivu
H
Heinät
P
Pujo
T
Tuoksukki
Vähän
Kohtalaisesti
Runsaasti
Turun yliopiston siitepölytiedote 17.07.2026

TILANNE

Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta on edennyt Etelä-Lappiin asti.
Heinien siitepölymäärät vaihtelevat kohtalaisista runsaisiin maan etelä- ja keskiosissa sekä Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Lapissa määrät vaihtelevati vähäisestä kohtalaiseen.
Pujon siitepölymäärät vaihtelevat kohtalaisista runsaisiin maan etelä- ja keskiosissa; Pohjanmaalla ja maan pohjoisosissa Etelä-Lappiin asti määrät ovat toistaiseksi jääneet vähäisiksi.
Cladosporium- ja Alternaria homeitiömäärät ovat jääneet mataliksi.


ENNUSTE

Heinien jatkuu ja pujon kukinta voimistuu.
Heinien siitepölymäärät ovat maan etelä ja keskiosissa runsaita, maan pohjoisosissa vaihtelevat kohtalaisesta vähäisiin.
Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä-osissa ajoittain runsaiksi, ja jäävät maan keskiosissa kohtalaisiksi. Pohjois-Pohjanmaallla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa määrät jäävät vähäisiksi. Kukkivien kasvustojen läheisyydessä määrät voivat olla korkeampia.
Sadekuurot laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.