Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Helsingin Kalasatamassa on kadonnut noin 70-vuotias nainen. Ella Varis, joka irtisanoutui poliisista, kertoo saaneensa useita kanteluita kollegoiltaan.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Jääkiekkovalmentaja Jussi Ahokas on saanut päävalmentajan paikan AHL-seura Colorado Eaglesissa. Ahokas siirtyy Eaglesiin juniorisarja Kitchener Rangersista, jossa hän saavutti mestaruuksia. Eagles on NHL-seura Colorado Avalanchen farmijoukkue.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Jääkiekkovalmentaja Jussi Ahokas on saanut päävalmentajan paikan AHL-seura Colorado Eaglesissa. Ahokas siirtyy Eaglesiin juniorisarja Kitchener Rangersista, jossa hän saavutti mestaruuksia. Eagles on NHL-seura Colorado Avalanchen farmijoukkue.
Aiheesta on julkaistu 6 juttua, 5 eri lähteestä, viimeisin päivitys 17.7.2026 klo 20:48, pääluokka Jääkiekko.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Iltalehti, Aamulehti, Hämeen Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Jussi Ahokas siirtyy AHL:ään valmentajaksi • Jussi Ahokas siirtyy AHL-seuraan • Jussi Ahokas nimitettiin Colorado Eaglesin valmentajaksi.
Jussi Ahokas alkaa valmentaa AHL:ssä
Jääkiekkovalmentaja Jussi Ahokas on saanut uuden työn. Hänestä tulee Colorado Eaglesin päävalmentaja. Ahokas on aiemmin valmentanut Kitchener Rangersia. Hän on voittanut mestaruuksia ja valmentanut myös nuorten maajoukkueita.
Jääkiekkovalmentaja Jussi Ahokas on saanut päävalmentajan paikan AHL-seura Colorado Eaglesissa. Ahokas siirtyy Eaglesiin juniorisarja Kitchener Rangersista, jossa hän saavutti mestaruuksia. Eagles on NHL-seura Colorado Avalanchen farmijoukkue.
Jääkiekkovalmentaja Jussi Ahokas on nimitetty AHL-seura Colorado Eaglesin päävalmentajaksi. Ahokas on aiemmin valmentanut menestyksekkäästi Suomen nuorten maajoukkueita ja Liigassa. Eagles toimii NHL-seura Colorado Avalanchen farmijoukkueena.
Jussi Ahokas on valittu Colorado Eaglesin päävalmentajaksi. Eagles on NHL-seura Colorado Avalanchen farmijoukkue, joka pelaa AHL:ssä. Ahokas on aiemmin voittanut mestaruuksia eri sarjoissa ja kansainvälisissä turnauksissa.
Jussi Ahokas on saanut uuden päävalmentajapaikan AHL-seura Colorado Eaglesista. Hän siirtyy Eaglesiin juniorisarja OHL:n Kitchener Rangersista, jossa hän johti joukkuetta mestaruuksiin. Eagles on farmiseura NHL:n Colorado Avalanchen.
Colorado Eagles on nimittänyt Jussi Ahokkaan seuran päävalmentajaksi. Ahokas on tunnettu menestyksestään eri sarjoissa, mukaan lukien OHL, jossa hän voitti mestaruuden ja Memorial Cupin. Hän on aiemmin valmentanut…
Suomalaisvalmentaja Jussi Ahokas on kieltäytynyt Vancouver Canucksin tarjoamasta AHL-seura Abbotsford Heatin päävalmentajapestistä. Ahokas on tunnettu lupaava valmentaja, joka johdatti viime kaudella Kitchener Rangersin Memorial Cupin mestariksi. Hän on…
Seattle Kraken teki yksivuotisen jatkosopimuksen suomalaispuolustaja Ville Ottavaisen kanssa. Sopimuksen arvo on 850 000 dollaria. Ottavainen on pelannut yhden NHL-ottelun ja menestynyt…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #NHL, #AHL
Carolina Hurricanes on tehnyt sopimuksen suomalaispuolustaja Aleksi Heimosalmen kanssa ensi kaudesta. Heimosalmi, 23, on pelannut kahdella viime kaudella AHL:ssä Chicago Wolvesissa. Hänet…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #NHL, #AHL
17-vuotias hyökkääjä Oliver Suvanto on allekirjoittanut kolmivuotisen NHL-sopimuksen Washington Capitalsin kanssa. Suvanto varattiin kesäkuun NHL Draftissa ensimmäisellä kierroksella ja hän pelasi viime…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #NHL
NHL:n kesän siirtosirkus on päättynyt, ja itäisen konferenssin joukkueet ovat järjestäytyneet uusiksi. Florida Panthers ja Carolina Hurricanes ovat odotetut kilpailijat, kun kausi…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #NHL
Suomalainen jääkiekkovalmentaja Jussi Ahokas on kieltäytynyt Abbotsford Canucksin päävalmentajan tehtävästä. Ahokas, joka voitti Kitchener Rangersin kanssa OHL:n mestaruuden ja Memorial Cupin, on…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #JussiAhokas, #KitchenerRangers
NHL on julkaissut tulevan kauden runkosarjan otteluohjelman, joka alkaa 29. syyskuuta. Kausi sisältää ennätysmäärän pelejä, sillä jokainen joukkue pelaa 84 ottelua. Runkosarja…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #NHL
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 17.07.2026 TILANNE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta on edennyt Etelä-Lappiin asti. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat kohtalaisista runsaisiin maan etelä- ja keskiosissa sekä Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Lapissa määrät vaihtelevati vähäisestä kohtalaiseen. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat kohtalaisista runsaisiin maan etelä- ja keskiosissa; Pohjanmaalla ja maan pohjoisosissa Etelä-Lappiin asti määrät ovat toistaiseksi jääneet vähäisiksi. Cladosporium- ja Alternaria homeitiömäärät ovat jääneet mataliksi. ENNUSTE Heinien jatkuu ja pujon kukinta voimistuu. Heinien siitepölymäärät ovat maan etelä ja keskiosissa runsaita, maan pohjoisosissa vaihtelevat kohtalaisesta vähäisiin. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä-osissa ajoittain runsaiksi, ja jäävät maan keskiosissa kohtalaisiksi. Pohjois-Pohjanmaallla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa määrät jäävät vähäisiksi. Kukkivien kasvustojen läheisyydessä määrät voivat olla korkeampia. Sadekuurot laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.