Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Trump syyttää Kiinaa vaalivaikuttamisesta, kun taas vakava onnettomuus sulki tien Virroilla. Poliisi tutkii myös työpaikkakiusaamisväitteitä.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Finnkinon teattereissa on tekninen häiriö, joka estää ennakkoon varattujen lippujen lunastamisen kassoilta. Finnkino työskentelee tilanteen ratkaisemiseksi ja pahoittelee aiheutunutta haittaa. Verkkosivujen ja mobiilisovelluksen kautta lippujen ostaminen toimii kuitenkin normaalisti.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Finnkinon teattereissa on tekninen häiriö, joka estää ennakkoon varattujen lippujen lunastamisen kassoilta. Finnkino työskentelee tilanteen ratkaisemiseksi ja pahoittelee aiheutunutta haittaa. Verkkosivujen ja mobiilisovelluksen kautta lippujen ostaminen toimii kuitenkin normaalisti.
Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 17.7.2026 klo 18:03, pääluokka Kulttuuri.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Iltalehti, Yle Uutiset.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Finnkinolla häiriötilanne lippujen lunastuksessa • Finnkinolla tekninen häiriö lippujen lunastuksessa.
Finnkinolla on häiriö lippujen kanssa
Finnkinolla on tekninen ongelma, joka estää lippujen lunastamisen teattereiden kassoilta. Asiasta on tiedotettu ja ongelmaa yritetään ratkaista nopeasti. Häiriön vuoksi saattaa olla pidempiä jonoja teattereissa. Lippujen ostaminen verkkosivuilta ja sovelluksesta toimii normaalisti.
Finnkinon teattereissa on tekninen häiriö, joka estää ennakkoon varattujen lippujen lunastamisen kassoilta. Finnkino työskentelee tilanteen ratkaisemiseksi ja pahoittelee aiheutunutta haittaa. Verkkosivujen ja mobiilisovelluksen kautta lippujen ostaminen toimii kuitenkin…
Finnkinolla on käynnissä tekninen häiriö, joka vaikuttaa varattujen lippujen lunastamiseen teattereiden kassoilta. Verkkosivujen ja mobiilisovelluksen kautta lippujen ostaminen toimii normaalisti. Finnkino pyrkii ratkaisemaan ongelman mahdollisimman nopeasti.
Elokuvan ohjaaja Andy Serkis puolustaa näyttelijäkaartia, joka on saanut arvostelua vähäisestä monimuotoisuudesta. Hän viittaa skandinaavisen mytologian vaikutukseen J.R.R. Tolkienin teoksissa. Serkis uskoo,…
Kulttuuri • jaetut avainsanat: #Elokuvat
Uusiseelantilainen näyttelijä Sam Neill on kuollut 78-vuotiaana. Hänet tunnettiin erityisesti Jurassic Park -elokuvista ja Peaky Blinders -sarjasta. Kuolinsyytä ei ole kerrottu, mutta…
Kulttuuri
Irlantilainen näyttelijä Brenda Fricker on kuollut 81-vuotiaana. Hänet tunnettiin parhaiten roolistaan Yksin kotona 2 -elokuvassa, jossa hän esitti pulunaisena. Frickerin edustaja vahvisti,…
Kulttuuri • jaetut avainsanat: #Elokuvat
Irlantilainen näyttelijä Brenda Fricker on kuollut 81-vuotiaana. Hänet tunnettiin erityisesti roolistaan elokuvassa Yksin kotona 2, jossa hän esitti puluja ruokkivaa naista. Fricker…
Kulttuuri • jaetut avainsanat: #Elokuvat
James Bondin hahmoa tarkastellaan uudesta näkökulmasta, jossa hänen rohkeutensa kyseenalaistuu. Elokuvissa Bond esitetään maskuliinisuuden ikonina, mutta hänen pelkonsa naisia kohtaan nousee esiin.…
Kulttuuri • jaetut avainsanat: #Elokuvat
Helmi Henell ja Vilja Aavikko ovat ystäviä, jotka tapasivat 13 vuotta sitten. Nyt he työskentelevät näyttelijöinä ja haluavat kehittyä alallaan. Kesällä he…
Kulttuuri • jaetut avainsanat: #Teatteri
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 17.07.2026 TILANNE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta on edennyt Etelä-Lappiin asti. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat kohtalaisista runsaisiin maan etelä- ja keskiosissa sekä Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Lapissa määrät vaihtelevati vähäisestä kohtalaiseen. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat kohtalaisista runsaisiin maan etelä- ja keskiosissa; Pohjanmaalla ja maan pohjoisosissa Etelä-Lappiin asti määrät ovat toistaiseksi jääneet vähäisiksi. Cladosporium- ja Alternaria homeitiömäärät ovat jääneet mataliksi. ENNUSTE Heinien jatkuu ja pujon kukinta voimistuu. Heinien siitepölymäärät ovat maan etelä ja keskiosissa runsaita, maan pohjoisosissa vaihtelevat kohtalaisesta vähäisiin. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä-osissa ajoittain runsaiksi, ja jäävät maan keskiosissa kohtalaisiksi. Pohjois-Pohjanmaallla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa määrät jäävät vähäisiksi. Kukkivien kasvustojen läheisyydessä määrät voivat olla korkeampia. Sadekuurot laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.