Nimipäivä:
Ossi, Ossian
23°C Helsinki

Kategoriat

Hyödyllistä nyt

Päivän kooste
Päivän tilanne
Päivitetty 14:16

Trump syyttää Kiinaa vaalivaikuttamisesta, kun taas vakava onnettomuus sulki tien Virroilla. Poliisi tutkii myös työpaikkakiusaamisväitteitä.


Finnkino kohtaa teknisen häiriön

Aihesivu: Finnkino kohtaa teknisen häiriön

Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.

Finnkino ilmoittaa teknisestä häiriöstä, joka vaikuttaa ennakkoon varattujen lippujen lunastamiseen teattereissa. Häiriön vuoksi teattereissa voi esiintyä pidempiä jonoja. Lippuja voi kuitenkin ostaa normaalisti verkkosivuilta ja mobiilisovelluksesta.

  • 2 juttua
  • 2 lähdettä
  • Liikenne
  • Päivitetty 17.7.2026 klo 17:36
Liittyvät avainsanat
Katso myös
Uusimmat jutut aiheesta

Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.

Viimeisin päivitysvaihe tänään: Päivän tilanne.

Mistä aiheessa on kyse?

Finnkino ilmoittaa teknisestä häiriöstä, joka vaikuttaa ennakkoon varattujen lippujen lunastamiseen teattereissa. Häiriön vuoksi teattereissa voi esiintyä pidempiä jonoja. Lippuja voi kuitenkin ostaa normaalisti verkkosivuilta ja mobiilisovelluksesta.

Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 17.7.2026 klo 17:36, pääluokka Liikenne.

Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Ilta-Sanomat, Helsingin Sanomat.

Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Finnkino kohtaa teknisen häiriön • Finnkinon lipunmyynnissä tekninen häiriö.

Mitä tiedetään juuri nyt

  • Viimeisin tähän aiheeseen liitetty juttu julkaistiin 17.7.2026 klo 17:36.
  • Koosteessa on nyt 2 juttua 2 eri lähteestä.
  • Aihe kuuluu kategoriaan Liikenne.
  • Keskeiset avainsanat juuri nyt: #Finnkino, #Teatteri, #Häiriö.

Selkokielinen yhteenveto

Finnkino on häiriössä

Finnkino on kohdannut teknisen häiriön. Tämä häiriö estää ennakkoon varattujen lippujen lunastamisen teattereissa. Häiriön takia teattereissa voi olla pidempiä jonoja. Lippuja voi silti ostaa verkkosivuilta ja mobiilisovelluksesta.

Tuoreimmat uutiset

Muut aiheet

Piilota / näytä uutisia

Nousevat aiheet

Luetuimmat juuri nyt


N/A N/A
?°C ?
N/A Tuntuu kuin ?°C

Nykyiset olosuhteet

Tuuli N/A
Puuska N/A
Kosteus N/A
Ilmanpaine N/A
Näkyvyys N/A
Sademäärä (1h) N/A
Pilvisyys N/A
Kastepiste N/A
UV-indeksi (CAMS) N/A

Sade-ennuste (24h)

0 mm Huippu 0.0 mm

Tuntiennuste (24h)

Päiväennuste (8 vrk)

Tilannekartta

Siitepölyn tilannekartta

Ennustekartta

Siitepölyn ennustekartta
L
Leppä
C
Pähkinäpensas
K
Koivu
H
Heinät
P
Pujo
T
Tuoksukki
Vähän
Kohtalaisesti
Runsaasti
Turun yliopiston siitepölytiedote 17.07.2026

TILANNE

Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta on edennyt Etelä-Lappiin asti.
Heinien siitepölymäärät vaihtelevat kohtalaisista runsaisiin maan etelä- ja keskiosissa sekä Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Lapissa määrät vaihtelevati vähäisestä kohtalaiseen.
Pujon siitepölymäärät vaihtelevat kohtalaisista runsaisiin maan etelä- ja keskiosissa; Pohjanmaalla ja maan pohjoisosissa Etelä-Lappiin asti määrät ovat toistaiseksi jääneet vähäisiksi.
Cladosporium- ja Alternaria homeitiömäärät ovat jääneet mataliksi.


ENNUSTE

Heinien jatkuu ja pujon kukinta voimistuu.
Heinien siitepölymäärät ovat maan etelä ja keskiosissa runsaita, maan pohjoisosissa vaihtelevat kohtalaisesta vähäisiin.
Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä-osissa ajoittain runsaiksi, ja jäävät maan keskiosissa kohtalaisiksi. Pohjois-Pohjanmaallla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa määrät jäävät vähäisiksi. Kukkivien kasvustojen läheisyydessä määrät voivat olla korkeampia.
Sadekuurot laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.