Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Fitch vahvisti Suomen luottoluokituksen AA-tasolle, Norjassa tuhoisa tulipalo tuhosi yli sata asuntoa ja Helsingissä tapahtui puukotus, jossa iäkäs…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Lopella sattuneessa kolarissa loukkaantunut nainen on kuollut sairaalassa. Poliisi tutkii tapausta törkeänä kuolemantuottamuksena, ja epäilee kuljettajaa päihtyneenä ajamisesta ja ylinopeudesta. Onnettomuus tapahtui lähellä Riihimäen rajaa.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Lopella sattuneessa kolarissa loukkaantunut nainen on kuollut sairaalassa. Poliisi tutkii tapausta törkeänä kuolemantuottamuksena, ja epäilee kuljettajaa päihtyneenä ajamisesta ja ylinopeudesta. Onnettomuus tapahtui lähellä Riihimäen rajaa.
Aiheesta on julkaistu 4 juttua, 4 eri lähteestä, viimeisin päivitys 17.7.2026 klo 17:32, pääluokka Liikenne.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Hämeen Sanomat, Savon Sanomat, Keskisuomalainen.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Lopella tapahtuneessa kolarissa nainen kuoli • Nainen kuoli kolarissa Lopella • Nainen kuoli kolarissa Lopella.
Nainen kuoli kolarissa Lopella
Lopella tapahtui onnettomuus, jossa nainen loukkaantui. Hän kuoli myöhemmin sairaalassa. Poliisi tutkii tapausta vakavana. Kuljettaja ajoi päihtyneenä ja ylinopeutta.
Lopella sattuneessa kolarissa loukkaantunut nainen on kuollut sairaalassa. Poliisi tutkii tapausta törkeänä kuolemantuottamuksena, ja epäilee kuljettajaa päihtyneenä ajamisesta ja ylinopeudesta. Onnettomuus tapahtui lähellä Riihimäen rajaa.
Lopella tapahtuneessa kolarissa loukkaantunut nainen on kuollut sairaalassa. Poliisi tutkii tapausta törkeänä kuolemantuottamuksena ja epäilee kuljettajaa päihtyneenä ajamisesta. Onnettomuus tapahtui lähellä Riihimäen rajaa, ja kuljettajan epäillään ajaneen ylinopeutta.
Lopella tapahtuneessa kolarissa loukkaantunut nainen on kuollut sairaalassa. Poliisi tutkii tapausta törkeänä kuolemantuottamuksena ja epäilee kuljettajaa päihtymyksen vuoksi. Onnettomuus tapahtui ylinopeudella ja auto ajautui tieltä ulos.
Lopella tapahtuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut nainen on kuollut vammoihinsa sairaalassa. Nainen oli matkustajana pakettiautossa, joka suistui tieltä. Kuljettajaa epäillään useista rikoksista, mukaan lukien rattijuopumus.
Raaseporissa tapahtui liikenneonnettomuus, jossa kuoli yksi henkilö. Poliisi tutkii tapausta ja etsii mahdollisia silminnäkijöitä, erityisesti toista autoa, joka oli paikalla onnettomuuden aikaan.…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Liikenneonnettomuus, #Poliisi
Virroilla tapahtui vakava liikenneonnettomuus, jossa kaksi henkilöä menetti henkensä. Henkilöauto ajautui vastaantulevien kaistalle ja törmäsi jäteautoon. Poliisi tutkii onnettomuutta törkeänä liikenneturvallisuuden vaarantamisena.
Liikenne • jaetut avainsanat: #Liikenneonnettomuus, #Poliisi
Virroilla tapahtui vakava liikenneonnettomuus, jossa osallistuivat henkilöauto ja kuorma-auto. Liedenpohjantie, eli kantatie 66, on suljettu liikenteeltä onnettomuuden vuoksi, eikä loukkaantumisista ole vielä…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Liikenneonnettomuus
Kuopiossa tapahtui laskuvarjo-onnettomuus, jossa 1990-luvulla syntynyt mies menetti henkensä. Onnettomuus tapahtui Kuopion lentoasemalla, ja hyppääjällä oli takanaan noin 300 hyppyä. Poliisi tutkii…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Onnettomuus
Raisiossa tapahtui liikenneonnettomuus, jossa henkilöauto törmäsi palokuntanuorten bussiin. Bussissa oli kymmenen leiriläistä, mutta kukaan ei loukkaantunut. Henkilöautoilija pakeni paikalta onnettomuuden jälkeen.
Liikenne • jaetut avainsanat: #Liikenneonnettomuus
Poliisin esitutkinta on valmistunut Leppävirralla joulukuussa tapahtuneesta ulosajosta, jossa kuoli 18-vuotias mies. Kuljettajaa epäillään kuolemantuottamuksesta ja törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta. Onnettomuudessa kuljettaja menetti…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Onnettomuus, #Kuolema
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 17.07.2026 TILANNE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta on edennyt Etelä-Lappiin asti. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat kohtalaisista runsaisiin maan etelä- ja keskiosissa sekä Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Lapissa määrät vaihtelevati vähäisestä kohtalaiseen. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat kohtalaisista runsaisiin maan etelä- ja keskiosissa; Pohjanmaalla ja maan pohjoisosissa Etelä-Lappiin asti määrät ovat toistaiseksi jääneet vähäisiksi. Cladosporium- ja Alternaria homeitiömäärät ovat jääneet mataliksi. ENNUSTE Heinien jatkuu ja pujon kukinta voimistuu. Heinien siitepölymäärät ovat maan etelä ja keskiosissa runsaita, maan pohjoisosissa vaihtelevat kohtalaisesta vähäisiin. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä-osissa ajoittain runsaiksi, ja jäävät maan keskiosissa kohtalaisiksi. Pohjois-Pohjanmaallla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa määrät jäävät vähäisiksi. Kukkivien kasvustojen läheisyydessä määrät voivat olla korkeampia. Sadekuurot laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.