Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Trump syyttää Kiinaa vaalivaikuttamisesta, kun taas vakava onnettomuus sulki tien Virroilla. Poliisi tutkii myös työpaikkakiusaamisväitteitä.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Poliisi tutkii Vaalassa tiistaina tapahtunutta väkivallantekoa, jossa kolmea henkilöä vahingoitettiin teräaseella. Teosta epäillään kahta murhan yritystä ja yhtä tapon yritystä. Poliisi uskoo teon olevan suunnitelmallinen.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Poliisi tutkii Vaalassa tiistaina tapahtunutta väkivallantekoa, jossa kolmea henkilöä vahingoitettiin teräaseella. Teosta epäillään kahta murhan yritystä ja yhtä tapon yritystä. Poliisi uskoo teon olevan suunnitelmallinen.
Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 17.7.2026 klo 13:32, pääluokka Rikos.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Kaleva, MTV Uutiset.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Vaalassa tapahtui vakava väkivallanteko • Väkivalta Vaalassa, yksi vangittu.
Vaalassa tapahtui väkivaltaa
Vaalassa tapahtui tiistaina vakava väkivallanteko. Kolme ihmistä sai vammoja teräaseesta. Poliisi tutkii tapausta murhan ja tapon yrityksinä. He epäilevät, että teko oli suunniteltu.
Poliisi tutkii Vaalassa tiistaina tapahtunutta väkivallantekoa, jossa kolmea henkilöä vahingoitettiin teräaseella. Teosta epäillään kahta murhan yritystä ja yhtä tapon yritystä. Poliisi uskoo teon olevan suunnitelmallinen.
Vaalassa on tapahtunut vakava väkivallanteko, jossa kolmea henkilöä vahingoitettiin teräaseella. Poliisi on vanginnut epäillyn, joka tunkeutui asuntoon ja käytti väkivaltaa siellä olleita kohtaan. Tapahtumaa tutkitaan murhan ja tapon…
Vaalassa tapahtui väkivallanteko, jossa mies tunkeutui asuntoon ja haavoitti kolmea henkilöä teräaseella. Poliisi tutkii tapausta murhan yrityksinä ja kotirauhan rikkomisena. Epäilty on…
Rikos • jaetut avainsanat: #Vaalassa, #Poliisi
Sipoon Söderkullassa tapahtui torstai-iltapäivällä väkivaltarikos, jossa naista ja koiraa puukotettiin. Poliisi tutkii tapausta törkeänä pahoinpitelynä ja eläinsuojelurikoksena. Etsintöjä suoritettiin läheisellä Taasjärvellä, jossa…
Rikos • jaetut avainsanat: #Poliisi
Viitasaaren kerrostalopalon tutkinta on edennyt, mutta jatkuu edelleen. Poliisi on kuullut useita henkilöitä ja analysoi näytteitä. Palon epäillään olevan tahallisesti sytytetty, ja…
Rikos • jaetut avainsanat: #Poliisi
Länsi-Uudenmaan käräjäoikeus tuomitsi 18-vuotiaan miehen kahden vuoden vankeuteen hyökkäyksestä maahanmuuttajataustaisten teinien kimppuun. Miehen radikalisoituminen ja äärioikeistolaiset ajatukset vaikuttivat tuomioon. Hyökkäys tapahtui viime…
Rikos • jaetut avainsanat: #Väkivalta
Uudessakaupungissa taksikuskilta ryöstettiin rahaa teräaseella uhaten. Tapahtuma sattui levähdyspaikalla, jossa kaksi miestä lähestyi kuljettajaa. Poliisi tutkii tapausta törkeänä ryöstönä.
Rikos • jaetut avainsanat: #Poliisi
Viking Grace -risteilyaluksella on tapahtunut raiskaus, jonka poliisi on ottanut tutkittavakseen. Epäilty rikos tapahtui maanantaina Turun satamaan saapuvalla risteilyllä. Aiemmin kesäkuussa alkoi…
Rikos • jaetut avainsanat: #Poliisi
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 17.07.2026 TILANNE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta on edennyt Etelä-Lappiin asti. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat kohtalaisista runsaisiin maan etelä- ja keskiosissa sekä Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Lapissa määrät vaihtelevati vähäisestä kohtalaiseen. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat kohtalaisista runsaisiin maan etelä- ja keskiosissa; Pohjanmaalla ja maan pohjoisosissa Etelä-Lappiin asti määrät ovat toistaiseksi jääneet vähäisiksi. Cladosporium- ja Alternaria homeitiömäärät ovat jääneet mataliksi. ENNUSTE Heinien jatkuu ja pujon kukinta voimistuu. Heinien siitepölymäärät ovat maan etelä ja keskiosissa runsaita, maan pohjoisosissa vaihtelevat kohtalaisesta vähäisiin. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä-osissa ajoittain runsaiksi, ja jäävät maan keskiosissa kohtalaisiksi. Pohjois-Pohjanmaallla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa määrät jäävät vähäisiksi. Kukkivien kasvustojen läheisyydessä määrät voivat olla korkeampia. Sadekuurot laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.