Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Fitch pitää Suomen luottoluokituksen ennallaan, kun taas puolustusvoimat rajoittaa liikennettä Suomenlahdella. Norjassa valtava tulipalo on tuhonnut yli sata…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Kris Jennerin äiti Mary Jo Campbell on kuollut 91-vuotiaana. Jenner ilmoitti asiasta Instagramissa, jossa hän kertoi äitinsä merkityksestä itselleen. Kuolinsyy ei ole tiedossa, mutta Campbell oli tunnettu myös Kardashian-Jenner-perheen tosi-tv-ohjelmista.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Kris Jennerin äiti Mary Jo Campbell on kuollut 91-vuotiaana. Jenner ilmoitti asiasta Instagramissa, jossa hän kertoi äitinsä merkityksestä itselleen. Kuolinsyy ei ole tiedossa, mutta Campbell oli tunnettu myös Kardashian-Jenner-perheen tosi-tv-ohjelmista.
Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 17.7.2026 klo 11:35, pääluokka Jutut ja juorut.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen, Savon Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Kris Jennerin äiti Mary Jo Campbell kuoli • Kris Jennerin äiti Mary Jo Campbell kuoli.
Kris Jennerin äiti kuoli
Kris Jennerin äiti Mary Jo Campbell on kuollut 91-vuotiaana. Hän kuoli tänään, ja Jenner kertoi asiasta Instagramissa. Campbell oli isoäiti monille tunnetuille henkilöille, kuten Kim ja Khloe Kardashianille. Häntä muistetaan myös tosi-tv-ohjelmista, joissa hän esiintyi.
Kris Jennerin äiti Mary Jo Campbell on kuollut 91-vuotiaana. Jenner ilmoitti asiasta Instagramissa, jossa hän kertoi äitinsä merkityksestä itselleen. Kuolinsyy ei ole tiedossa, mutta Campbell oli tunnettu myös…
Kris Jennerin äiti, Mary Jo Campbell, on kuollut 91-vuotiaana. Jenner ilmoitti asiasta Instagramissa, jossa hän kuvasi äitinsä merkitystä itselleen. Campbell oli tunnettu myös Kardashian-Jenner-perheen tosi-tv-ohjelmista.
Kris Jennerin äiti, Mary Jo "MJ" Shannon, on kuollut 91-vuotiaana. Shannon oli tunnettu Kardashianin klaanin jäsen ja isoäiti monille perheen nuoremmille jäsenille.…
Jutut ja juorut • jaetut avainsanat: #KrisJenner, #Kardashian
Rosa Meriläinen ja Tuomas Muraja muuttavat Mänttään 62 neliön kerrostalokolmioon, jonka hinta on vain 19 000 euroa. Muutto seuraa Meriläisen pojan Frans…
Jutut ja juorut
Jalkapallotähti Travis Kelce ja poptähti Taylor Swift viettävät häitään New Yorkissa. Juhlat pidetään Madison Square Gardenissa, ja huhujen mukaan vihkiminen on jo…
Jutut ja juorut
Siivousvaikuttaja Auri Kananen, nykyisin Auri Salminen, meni naimisiin puolisonsa Sami Salmisen kanssa. Häitä vietettiin viikonloppuna, ja Auri julkaisi kuvia juhlista sosiaalisessa mediassa.…
Jutut ja juorut
Taylor Swift ja Travis Kelce ovat virallisesti avioituneet. Swiftin edustaja vahvisti tiedon, mutta vihkimisen ajankohtaa ei paljastettu. Hääjuhlallisuuksia on seurattu tarkasti New…
Jutut ja juorut
Liikenne- ja viestintäministeri Lulu Ranne on hakenut avioeroa Kanta-Hämeen käräjäoikeudesta. Ranne on ollut naimisissa yli kymmenen vuotta ja eroaa puolisostaan Jari Ranteesta.…
Jutut ja juorut
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 17.07.2026 TILANNE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta on edennyt Etelä-Lappiin asti. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat kohtalaisista runsaisiin maan etelä- ja keskiosissa sekä Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Lapissa määrät vaihtelevati vähäisestä kohtalaiseen. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat kohtalaisista runsaisiin maan etelä- ja keskiosissa; Pohjanmaalla ja maan pohjoisosissa Etelä-Lappiin asti määrät ovat toistaiseksi jääneet vähäisiksi. Cladosporium- ja Alternaria homeitiömäärät ovat jääneet mataliksi. ENNUSTE Heinien jatkuu ja pujon kukinta voimistuu. Heinien siitepölymäärät ovat maan etelä ja keskiosissa runsaita, maan pohjoisosissa vaihtelevat kohtalaisesta vähäisiin. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä-osissa ajoittain runsaiksi, ja jäävät maan keskiosissa kohtalaisiksi. Pohjois-Pohjanmaallla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa määrät jäävät vähäisiksi. Kukkivien kasvustojen läheisyydessä määrät voivat olla korkeampia. Sadekuurot laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.