Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Pääministeri Petteri Orpo on pyytänyt eduskunnan koolle kutsumista kesätauon aikana. Pääministeri Petteri Orpo on kutsunut eduskunnan koolle ensi…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Netflixin osake laski merkittävästi jälkipörssissä tulosjulkistuksen jälkeen. Yhtiön liikevaihto kasvoi 13 prosenttia, mutta se jäi kasvuennusteista. Tämä aiheutti osakkeen arvon laskun, mikä oli suurin pudotus lähes kolmeen vuoteen.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Netflixin osake laski merkittävästi jälkipörssissä tulosjulkistuksen jälkeen. Yhtiön liikevaihto kasvoi 13 prosenttia, mutta se jäi kasvuennusteista. Tämä aiheutti osakkeen arvon laskun, mikä oli suurin pudotus lähes kolmeen vuoteen.
Aiheesta on julkaistu 3 juttua, 3 eri lähteestä, viimeisin päivitys 17.7.2026 klo 02:38, pääluokka Talous.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Yle Uutiset, Keskisuomalainen, Savon Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Netflixin osake laski tulosjulkistuksen jälkeen • Netflixin osake laski tulosjulkistuksen jälkeen • Netflixin osake laski tulosjulkistuksen jälkeen.
Netflixin osake laski paljon
Netflix julkaisi tuloksensa ja osake laski. Liikevaihto kasvoi 13 prosenttia, mutta se ei riittänyt odotuksiin. Tämä johti osakkeen arvon merkittävään laskuun. Pudotus oli suurin lähes kolmeen vuoteen.
Netflixin osake laski merkittävästi jälkipörssissä tulosjulkistuksen jälkeen. Yhtiön liikevaihto kasvoi 13 prosenttia, mutta se jäi kasvuennusteista. Tämä aiheutti osakkeen arvon laskun, mikä oli suurin pudotus lähes kolmeen vuoteen.
Netflixin osake laski merkittävästi jälkipörssissä tulosjulkistuksen jälkeen. Yhtiön liikevaihto kasvoi 13 prosenttia, mutta se jäi odotuksista, mikä vaikutti osakkeen arvoon. Kokonaistulos nousi noin yhdeksän prosenttia edellisvuodesta.
Netflixin osake laski merkittävästi tulosjulkistuksen jälkeen. Yhtiön liikevaihto kasvoi 13 prosenttia, mutta se jäi odotuksista. Tämä johti osakkeen arvon putoamiseen jälkipörssissä.
Sanna Marinin yhtiön liikevaihto ja tulos vähenivät selvästi viime vuonna. Liikevaihto oli noin 1,86 miljoonaa euroa ja tulos 128 000 euroa, kun…
Talous • jaetut avainsanat: #Liikevaihto, #Tulos
Scanfilin liikevaihto nousi 28 prosenttia huhti-kesäkuussa, yltäen 259 miljoonaan euroon. Vertailukelpoinen EBIT-liikevoitto kasvoi 17,5 miljoonaan euroon edellisvuoden 13,6 miljoonasta eurosta. Toimitusjohtaja Cristophe…
Talous • jaetut avainsanat: #Liikevaihto, #Tulos
Fiskarsin liikevaihto kasvoi neljättä kertaa peräkkäin, nousten noin 260 miljoonaan euroon. Yhtiön EBIT-liikevoitto yli kaksinkertaistui vuodentakaiseen verrattuna, ollen 7,7 miljoonaa euroa. Toimitusjohtaja…
Talous • jaetut avainsanat: #Liikevaihto, #Tulos
Wulff-yhtiöiden liikevaihto kasvoi 17,4 prosenttia huhti-kesäkuussa, ollen 36,4 miljoonaa euroa. Vertailukelpoinen tulos nousi 1,7 miljoonaan euroon, mikä tarkoittaa 1,2 prosentin kasvua. Yhtiö…
Talous • jaetut avainsanat: #Liikevaihto, #Tulos
Vaasassa yksiöiden vuokrat ovat nousseet tänä vuonna eniten Suomessa. Tilastokeskuksen mukaan vuokrat kohosivat tammi–maaliskuussa 2,1 prosenttia ja huhti–kesäkuussa 1,9 prosenttia edellisvuoteen verrattuna.…
Talous
Porlammin meijeri valmistaa 300 000 vegaanista juustonappia, jotka tilattiin ranskalaiselta asiakkaalta, joka ei ollut olemassa. Meijeri ei tehnyt rikosilmoitusta ja yritää nyt…
Talous
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 15.07.2026 TILANNE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujo kukkii maan etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat kohtalaisista runsaisiin maan etelä- ja keskiosissa sekä Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Lapissa määrät ovat kohtalaisia. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, mutta voivat kukkivien kasvustojen läheisyydessä nousta runsaiksi. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Pujon kukinta voimistuu länsirannikolla ja alkaa myös Pohjois-pohjanmaalla. Heinien siitepölymäärät ovat koko maassa runsaita paitsi Keski- ja Pohjois-Lapissa, missä määrät jäävät kohtalaisiksi. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä- ja keskiosissa ajoittain runsaiksi. Pohjois- Pohjanmaalla määrät jäävät vähäisiksi. Sateet laskevat hetkellisesti ilman siitepölymääriä.