Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Trump julkistaa tietoja vaalijärjestelmän haavoittuvuuksista, ja Venäjän iskut Odessassa ovat aiheuttaneet kuoleman ja haavoittumisia.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Sami Välimäki pelasi Britannian avoimen mestaruuskilpailun avauskierroksen par-tulokseen 70 lyönnillä. Kierroksellaan hän teki kolme birdietä, yhden bogeyn ja yhden tuplabogeyn. Välimäki on tällä hetkellä jatkopaikan rajan paremmalla puolella, kun kilpailun kärjessä on Jackson Suber.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Sami Välimäki pelasi Britannian avoimen mestaruuskilpailun avauskierroksen par-tulokseen 70 lyönnillä. Kierroksellaan hän teki kolme birdietä, yhden bogeyn ja yhden tuplabogeyn. Välimäki on tällä hetkellä jatkopaikan rajan paremmalla puolella, kun kilpailun kärjessä on Jackson Suber.
Aiheesta on julkaistu 4 juttua, 4 eri lähteestä, viimeisin päivitys 16.7.2026 klo 22:39, pääluokka Golf.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Savon Sanomat, Keskisuomalainen, Hämeen Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Sami Välimäki avasi Britannian avoimet par-tuloksella • Sami Välimäki aloitti Britannian avoimet hyvin • Sami Välimäki aloitti Britannian avoimet hyvin.
Sami Välimäki avasi Britannian avoimet par-tuloksella
Sami Välimäki pelasi Britannian avoimissa golfin avauskierroksen par-tulokseen. Hän käytti kierrokseensa 70 lyöntiä. Välimäen kierrokseen kuului kolme birdietä ja yksi bogey. Hän on tällä hetkellä jatkopaikan rajan paremmalla puolella. Turnaus pelataan Royal Birkdalen kentällä Englannissa.
Sami Välimäki pelasi Britannian avoimen mestaruuskilpailun avauskierroksen par-tulokseen 70 lyönnillä. Kierroksellaan hän teki kolme birdietä, yhden bogeyn ja yhden tuplabogeyn. Välimäki on tällä hetkellä jatkopaikan rajan paremmalla puolella,…
Sami Välimäki pelasi Britannian avoimen mestaruuskilpailun avauskierroksen par-tulokseen, käyttäen 70 lyöntiä. Hän oli kilpailussa sijalla 40, ja kahden pelipäivän jälkeen 70 parasta jatkaa päätöskierroksille. Kilpailun kärkipaikkaa pitää yhdysvaltalainen…
Sami Välimäki saavutti par-tuloksen golfin Britannian avoimen mestaruuskilpailun avauskierroksellaan. Hän käytti kierrokseensa 70 lyöntiä, johon sisältyi kolme birdietä, yksi bogey ja yksi tuplabogey. Välimäki on tällä hetkellä jatkopaikan…
Sami Välimäki pelasi par-tuloksen Britannian avoimessa golfturnauksessa. Hän on jaetulla 40. Sijalla avauspäivän jälkeen. Turnauksessa jatkaa 70 parasta pelaajaa viikonloppuna.
Sami Välimäki on saanut paikan Britannian avoimessa mestaruusturnauksessa, joka pelataan 16.–19. heinäkuuta Royal Birkdalen kentällä. Välimäki ansaitsi paikan maailmanrankingin kautta ja on…
Golf • jaetut avainsanat: #SamiVälimäki, #TheOpen
Oliver Lindell teki erinomaisen avauksen Skotlannissa pelattavassa golfkilpailussa, saavuttaen tuloksen 4 alle parin. Kierroksellaan hän teki vain yhden bogeyn ja viisi birdieä.…
Golf • jaetut avainsanat: #Golf, #TheOpen
Oliver Lindell saavutti jaetun 13. Sijan Münchenissä pelatussa Euroopan kiertueen golfkisassa. Vaikka hän paransi suoritustaan, se ei riittänyt paikkaan kauden viimeisessä arvoturnauksessa…
Golf • jaetut avainsanat: #Golf, #TheOpen
Noora Komulainen saavutti uransa ensimmäisen voiton golfin naisten Euroopan-kiertueella. Hän pelasi Tšekin Berounissa huipputuloksen 18 alle parin, mutta voitto ratkesi vasta uusintareiällä.…
Golf • jaetut avainsanat: #Golf
Naisten Euroopan-kiertueen kilpailussa Hulencourtissa johtaa neljä pelaajaa, jotka ovat kaikki pelanneet 68 lyöntiä. Ursula Wikström Suomesta on viidentenä 67 lyönnillä. Kilpailu jatkuu…
Golf • jaetut avainsanat: #Golf
Wyndham Clark voitti Yhdysvaltain avoimen mestaruusturnauksen toista kertaa. Hän johti kilpailua alusta alkaen ja voitti Sam Burnsin yhdellä lyönnillä. Clark pelasi neljä…
Golf • jaetut avainsanat: #Golf
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 15.07.2026 TILANNE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujo kukkii maan etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat kohtalaisista runsaisiin maan etelä- ja keskiosissa sekä Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Lapissa määrät ovat kohtalaisia. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, mutta voivat kukkivien kasvustojen läheisyydessä nousta runsaiksi. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Pujon kukinta voimistuu länsirannikolla ja alkaa myös Pohjois-pohjanmaalla. Heinien siitepölymäärät ovat koko maassa runsaita paitsi Keski- ja Pohjois-Lapissa, missä määrät jäävät kohtalaisiksi. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä- ja keskiosissa ajoittain runsaiksi. Pohjois- Pohjanmaalla määrät jäävät vähäisiksi. Sateet laskevat hetkellisesti ilman siitepölymääriä.