Nimipäivä:
Sari, Saara, Sara, Salla, Salli
19°C Helsinki

Kategoriat

Hyödyllistä nyt

Päivän kooste
Päivän uutiset
Päivitetty 20:01

Valtiovarainministeri Riikka Purra katsoo, että Garden Helsinkiä on käsitelty riittävästi. Tampereen ortodoksiseen kirkkoon iski salama, mikä aiheutti palon…


NHL julkaisi tulevan kauden otteluohjelman

Aihesivu: NHL julkaisi tulevan kauden otteluohjelman

Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.

NHL on julkaissut tulevan kauden runkosarjan otteluohjelman, joka alkaa 29. syyskuuta. Kausi sisältää ennätysmäärän pelejä, sillä jokainen joukkue pelaa 84 ottelua. Runkosarja päättyy 10. huhtikuuta, ja NHL vierailee Helsingissä marraskuussa.

  • 3 juttua
  • 3 lähdettä
  • Jääkiekko
  • Päivitetty 16.7.2026 klo 21:10
Liittyvät avainsanat
Katso myös
Uusimmat jutut aiheesta

Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.

Aamun uutiset Päivän tilanne Päivän uutiset Arkisto
Viimeisin päivitysvaihe tänään: Päivän uutiset.

Mistä aiheessa on kyse?

NHL on julkaissut tulevan kauden runkosarjan otteluohjelman, joka alkaa 29. syyskuuta. Kausi sisältää ennätysmäärän pelejä, sillä jokainen joukkue pelaa 84 ottelua. Runkosarja päättyy 10. huhtikuuta, ja NHL vierailee Helsingissä marraskuussa.

Aiheesta on julkaistu 3 juttua, 3 eri lähteestä, viimeisin päivitys 16.7.2026 klo 21:10, pääluokka Jääkiekko.

Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen, Savon Sanomat, Hämeen Sanomat.

Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa NHL julkaisi tulevan kauden otteluohjelman • NHL julkaisi tulevan kauden otteluohjelman • NHL:n otteluohjelma julkaistiin ennätyksellä.

Mitä tiedetään juuri nyt

  • Viimeisin tähän aiheeseen liitetty juttu julkaistiin 16.7.2026 klo 21:10.
  • Koosteessa on nyt 3 juttua 3 eri lähteestä.
  • Aihe kuuluu kategoriaan Jääkiekko.
  • Keskeiset avainsanat juuri nyt: #NHL, #CarolinaHurricanes, #FloridaPanthers.

Selkokielinen yhteenveto

NHL julkaisi otteluohjelman

NHL julkaisi uuden kauden otteluohjelman. Kausi alkaa 29. syyskuuta. Jokainen joukkue pelaa 84 ottelua, mikä on enemmän kuin aiemmin. Runkosarja päättyy 10. huhtikuuta. NHL tulee myös Helsinkiin marraskuussa.

Tuoreimmat uutiset

Muut aiheet

Piilota / näytä uutisia

Nousevat aiheet

Luetuimmat juuri nyt


N/A N/A
?°C ?
N/A Tuntuu kuin ?°C

Nykyiset olosuhteet

Tuuli N/A
Puuska N/A
Kosteus N/A
Ilmanpaine N/A
Näkyvyys N/A
Sademäärä (1h) N/A
Pilvisyys N/A
Kastepiste N/A
UV-indeksi (CAMS) N/A

Sade-ennuste (24h)

0 mm Huippu 0.0 mm

Tuntiennuste (24h)

Päiväennuste (8 vrk)

Tilannekartta

Siitepölyn tilannekartta

Ennustekartta

Siitepölyn ennustekartta
L
Leppä
C
Pähkinäpensas
K
Koivu
H
Heinät
P
Pujo
T
Tuoksukki
Vähän
Kohtalaisesti
Runsaasti
Turun yliopiston siitepölytiedote 17.07.2026

TILANNE

Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta on edennyt Etelä-Lappiin asti.
Heinien siitepölymäärät vaihtelevat kohtalaisista runsaisiin maan etelä- ja keskiosissa sekä Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Lapissa määrät vaihtelevati vähäisestä kohtalaiseen.
Pujon siitepölymäärät vaihtelevat kohtalaisista runsaisiin maan etelä- ja keskiosissa; Pohjanmaalla ja maan pohjoisosissa Etelä-Lappiin asti määrät ovat toistaiseksi jääneet vähäisiksi.
Cladosporium- ja Alternaria homeitiömäärät ovat jääneet mataliksi.


ENNUSTE

Heinien jatkuu ja pujon kukinta voimistuu.
Heinien siitepölymäärät ovat maan etelä ja keskiosissa runsaita, maan pohjoisosissa vaihtelevat kohtalaisesta vähäisiin.
Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä-osissa ajoittain runsaiksi, ja jäävät maan keskiosissa kohtalaisiksi. Pohjois-Pohjanmaallla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa määrät jäävät vähäisiksi. Kukkivien kasvustojen läheisyydessä määrät voivat olla korkeampia.
Sadekuurot laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.