Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Uefa on päättänyt, että kaikki sen 55 jäsenliittoa vetäytyvät Fifan järjestämistä kilpailuista. Puolan pääministeri ilmoitti, että maahan on…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Poriin on julkaistu tuoreet ravitulokset, joissa Kirill voitti Toto5-kilpailun. Montékypärät -kilpailussa Nautica oli nopein. Muissa lähdöissä nähtiin tiukkoja kilpailuja ja hyviä suorituksia.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Poriin on julkaistu tuoreet ravitulokset, joissa Kirill voitti Toto5-kilpailun. Montékypärät -kilpailussa Nautica oli nopein. Muissa lähdöissä nähtiin tiukkoja kilpailuja ja hyviä suorituksia.
Aiheesta on julkaistu 3 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 16.7.2026 klo 22:17, pääluokka Ravit.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Hämeen Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Ravitulokset Poriin julkaistu • Ravitulokset Poriin 16. heinäkuuta • Ravituloksia Porista.
Ravitulokset julkaistu Poriin
Poriin on tullut uudet ravitulokset. Kirill voitti Toto5-kilpailun. Nautica oli nopein Montékypärät -kilpailussa. Muissa lähdöissä kilpailijat esittivät hyviä suorituksia.
Poriin on julkaistu tuoreet ravitulokset, joissa Kirill voitti Toto5-kilpailun. Montékypärät -kilpailussa Nautica oli nopein. Muissa lähdöissä nähtiin tiukkoja kilpailuja ja hyviä suorituksia.
Pori isännöi ravikilpailuja 16. heinäkuuta, joissa nähtiin useita jännittäviä ponilähtöjä ja lämminveristen kilpailuja. Voittoja nappasivat muun muassa Ponikujan Friidu ja Another Love. Kilpailut tarjosivat vauhtia ja jännitystä raviharrastajille.
Porissa järjestettiin ravikilpailuja, joissa nähtiin useita jännittäviä suorituksia. Toto5-lähdöissä voittoja saivat muun muassa Ponikujan Friidu ja Little Linda. Kilpailut tarjosivat mielenkiintoisia hetkiä niin ohjastajille kuin katsojillekin.
Forssassa järjestettiin ravikilpailut, joissa nähtiin useita jännittäviä suorituksia. Toto5-kilpailuissa voittajaksi nousi Crossfire Happens, ohjastajanaan Elina Leinonen. Myös King Of The North teki…
Ravit • jaetut avainsanat: #Ravit, #Toto5
Kaustisella järjestettiin Toto75-ravit, joissa kilpailtiin useissa ponilähdöissä ja nuorten sarjoissa. Voittoja nappasivat muun muassa Lil's Ambra ja Rekka. Kilpailut herättivät suurta kiinnostusta…
Ravit • jaetut avainsanat: #Ravit, #Ponilähtö
Maarianhaminassa järjestettiin ravikilpailuja, joissa nähtiin useita jännittäviä lähtöjä. Voittajiksi nousivat muun muassa Dark Roadster ja Mo Salah. Kilpailut tarjosivat vauhtia ja jännitystä…
Ravit • jaetut avainsanat: #Ravit
Rovaniemen ravikilpailuissa nähtiin useita jännittäviä suorituksia. Toto4-kilpailuissa voittajiksi selviytyivät muun muassa Aarteen Hosuli ja Dark Dame. Kilpailut herättivät paikallisten hevosharrastajien mielenkiinnon.
Ravit • jaetut avainsanat: #Ravit, #Ponilähtö
Mikkelin ravikilpailuissa nähtiin useita jännittäviä suorituksia. Toto5-kilpailuissa voittajiksi selviytyivät Genesis Wee, Presli ja Rail Match. Kilpailut tarjosivat vauhtia ja jännitystä hevosurheilun ystäville.
Ravit • jaetut avainsanat: #Ravit, #Toto5
Kemijärvellä järjestettiin ravikilpailuja, joissa nähtiin useita jännittäviä suorituksia. Ensimmäisessä ponilähdössä voiton vei Golden Cristian, ja toisessa ponilähdössä Scream Bugaboo oli ykkönen. Muissa…
Ravit • jaetut avainsanat: #Ravit, #Ponilähtö
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 29.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa, ja pujo koko sen levinneisyysalueella maan eteläosista Etelä-Lappiin. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa vähäisistä kohtalaisiin, ja ovat maan pohjoisosissa vähäisiä. Pujon siitepölyä on maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisesti, ja muualla sen Etelä-Lappiin asti ulottuvalla levinneisyysalueella vähän. Cladosporium- ja Alternaria-homesienien itiöpitoisuudet ilmassa ovat maan keskiosissa kohtalaisia. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölyä on maan etelä- ja keskiosissa enimmäkseen kohtalaisesti, mutta määrät voivat nousta ajoittain runsaiksi. Maan pohjoisosissa määrät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin. Pujon siitepölyä on ilmassa enimmäkseen kohtalaisesti maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa määrien odotetaan jäävän enimmäkseen vähäisiksi. Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.