Nimipäivä:
Reino
20°C Helsinki

Kategoriat

Hyödyllistä nyt

Päivän kooste
Päivän uutiset
Päivitetty 20:01

Pääministeri Petteri Orpo on pyytänyt eduskunnan koolle kutsumista kesätauon aikana. Pääministeri Petteri Orpo on kutsunut eduskunnan koolle ensi…


Donald Trump osallistuu jalkapallon MM-finaaliin

Aihesivu: Donald Trump osallistuu jalkapallon MM-finaaliin

Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.

Yhdysvaltojen presidentti Donald Trump on läsnä jalkapallon MM-kisojen finaalissa, jossa Espanja kohtaa Argentiinan. Valkoisen talon lehdistösihteeri vahvisti Trumpin osallistuvan tapahtumaan. Tämä finaali on osa Yhdysvaltojen isännöimiä MM-kisoja.

  • 2 juttua
  • 2 lähdettä
  • Ulkomaat
  • Päivitetty 16.7.2026 klo 22:07
Liittyvät avainsanat
Katso myös
Uusimmat jutut aiheesta

Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.

Viimeisin päivitysvaihe tänään: Päivän uutiset.

Mistä aiheessa on kyse?

Yhdysvaltojen presidentti Donald Trump on läsnä jalkapallon MM-kisojen finaalissa, jossa Espanja kohtaa Argentiinan. Valkoisen talon lehdistösihteeri vahvisti Trumpin osallistuvan tapahtumaan. Tämä finaali on osa Yhdysvaltojen isännöimiä MM-kisoja.

Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 16.7.2026 klo 22:07, pääluokka Ulkomaat.

Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Iltalehti, Ilta-Sanomat.

Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Donald Trump osallistuu jalkapallon MM-finaaliin • Trump osallistuu jalkapallon MM-finaaliin.

Mitä tiedetään juuri nyt

  • Viimeisin tähän aiheeseen liitetty juttu julkaistiin 16.7.2026 klo 22:07.
  • Koosteessa on nyt 2 juttua 2 eri lähteestä.
  • Aihe kuuluu kategoriaan Ulkomaat.
  • Keskeiset avainsanat juuri nyt: #MMkisat, #Jalkapallo, #DonaldTrump.

Selkokielinen yhteenveto

Trump on jalkapallon MM-finaalissa

Yhdysvaltojen presidentti Donald Trump on paikalla jalkapallon MM-kisojen finaalissa. Finaalissa pelaavat Espanja ja Argentiina. Valkoisen talon edustaja kertoi, että Trump odottaa tapahtumaa innolla. Hän ei ole aiemmin nähnyt otteluita paikan päällä.

Tuoreimmat uutiset

Muut aiheet

Piilota / näytä uutisia

Nousevat aiheet

Luetuimmat juuri nyt


N/A N/A
?°C ?
N/A Tuntuu kuin ?°C

Nykyiset olosuhteet

Tuuli N/A
Puuska N/A
Kosteus N/A
Ilmanpaine N/A
Näkyvyys N/A
Sademäärä (1h) N/A
Pilvisyys N/A
Kastepiste N/A
UV-indeksi (CAMS) N/A

Sade-ennuste (24h)

0 mm Huippu 0.0 mm

Tuntiennuste (24h)

Päiväennuste (8 vrk)

Tilannekartta

Siitepölyn tilannekartta

Ennustekartta

Siitepölyn ennustekartta
L
Leppä
C
Pähkinäpensas
K
Koivu
H
Heinät
P
Pujo
T
Tuoksukki
Vähän
Kohtalaisesti
Runsaasti
Turun yliopiston siitepölytiedote 15.07.2026

TILANNE

Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujo kukkii maan etelä- ja keskiosissa.
Heinien siitepölymäärät vaihtelevat kohtalaisista runsaisiin maan etelä- ja keskiosissa sekä Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Lapissa määrät ovat kohtalaisia.
Pujon siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, mutta voivat kukkivien kasvustojen läheisyydessä nousta runsaiksi.


ENNUSTE

Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Pujon kukinta voimistuu länsirannikolla ja alkaa myös Pohjois-pohjanmaalla.
Heinien siitepölymäärät ovat koko maassa runsaita paitsi Keski- ja Pohjois-Lapissa, missä määrät jäävät kohtalaisiksi.
Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä- ja keskiosissa ajoittain runsaiksi. Pohjois- Pohjanmaalla määrät jäävät vähäisiksi.
Sateet laskevat hetkellisesti ilman siitepölymääriä.