Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Eduskunta kutsutaan koolle kesätauon aikana Garden Helsinki -hankkeen vuoksi. Vaasassa poliisi tutkii tapausta, jossa mies toi aseen ravintolaan.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Argentiina voitti Englannin 2–1 MM-kisojen välierässä ja eteni finaaliin. Voittomaali syntyi 92. Minuutilla Lautaro Martínezin toimesta, mutta englantilaisfanit ovat raivoissaan, koska he uskovat Lionel Messin rikkoneen Djed Spenceä ennen maalia. Sosiaalisessa mediassa on käyty vilkasta keskustelua tilanteesta, ja monet vaativat VARin puuttumista.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Argentiina voitti Englannin 2–1 MM-kisojen välierässä ja eteni finaaliin. Voittomaali syntyi 92. Minuutilla Lautaro Martínezin toimesta, mutta englantilaisfanit ovat raivoissaan, koska he uskovat Lionel Messin rikkoneen Djed Spenceä ennen maalia. Sosiaalisessa mediassa on käyty vilkasta keskustelua tilanteesta, ja monet vaativat VARin puuttumista.
Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 16.7.2026 klo 17:09, pääluokka Jalkapallo.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Ilta-Sanomat, Iltalehti.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Englannin fanit raivostuivat Argentiinan voitosta • Britannia vaatii tutkintaa Argentiinan pelaajilta.
Englannin fanit ovat vihaisia
Argentiina voitti Englannin 2–1 MM-kisojen välierässä. Voittomaali tuli 92. Minuutilla Lautaro Martínezin laukauksesta. Monet englantilaisfanit uskovat, että Lionel Messi rikkoi ennen maalia Djed Spenceä. Sosiaalisessa mediassa on keskusteltu asiasta paljon. Fanit vaativat, että tilannetta olisi pitänyt tarkistaa VARilla.
Argentiina voitti Englannin 2–1 MM-kisojen välierässä ja eteni finaaliin. Voittomaali syntyi 92. Minuutilla Lautaro Martínezin toimesta, mutta englantilaisfanit ovat raivoissaan, koska he uskovat Lionel Messin rikkoneen Djed Spenceä…
Britannian hallitus on pyytänyt FIFA:lta tutkintaa Argentiinan joukkueen käytöksestä MM-välierässä. Argentiina voitti Englannin ja pelaajat nostivat lakanan, jossa luki "Las Malvinas son Argentinas". Britannian elinkeinoministeri piti käytöstä epäasiallisena…
Jalkapallon MM-kisojen toinen välierä pelataan keskiviikkona, kun Englanti kohtaa Argentiinan. Ottelu alkaa kello 22.00, ja voittaja etenee sunnuntain loppuotteluun Espanjaa vastaan. Argentiina…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #MMkisat, #Englanti
Englanti ja Argentiina kohtaavat toisensa MM-kisojen välierässä. Molemmat joukkueet tavoittelevat paikkaa finaalissa, jossa Espanja odottaa voittajaa. Ottelu on herättänyt suurta kiinnostusta ympäri…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Englanti, #Argentiina
Englanti johti MM-kisojen välierää Argentiinaa vastaan, mutta hävisi lopulta 1-2. Tappiosta tuli suuri pettymys pelaajille, kuten Anthony Gordonille ja Harry Kanelle. Englanti…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Englanti, #Argentiina
Englanti koki tappion miesten MM-jalkapallon välierässä, kun Argentiina voitti 2–1. Englanti johti ottelua, mutta taktiikka epäonnistui, ja joukkue vetäytyi puolustukseen. Thomas Tuchelin…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Englanti, #Argentiina
Argentiinan jalkapallojoukkue voitti Englannin MM-kisojen välierässä. Voiton yhteydessä pelaajat esittivät lakanan, jossa todettiin Falklandinsaarten kuuluminen Argentiinalle. Tämä poliittinen mielenilmaus voi johtaa rangaistukseen…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Argentiina, #Falklandinsaaret
Englannin ja Argentiinan jalkapallon MM-välierän jälkeen fanien välillä puhkesi väkivaltaa Atlantan stadionin edustalla. Poliisi teki useita pidätyksiä, ja sosiaalisessa mediassa on levinnyt…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #MMkisat, #Argentiina
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 15.07.2026 TILANNE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujo kukkii maan etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat kohtalaisista runsaisiin maan etelä- ja keskiosissa sekä Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Lapissa määrät ovat kohtalaisia. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, mutta voivat kukkivien kasvustojen läheisyydessä nousta runsaiksi. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Pujon kukinta voimistuu länsirannikolla ja alkaa myös Pohjois-pohjanmaalla. Heinien siitepölymäärät ovat koko maassa runsaita paitsi Keski- ja Pohjois-Lapissa, missä määrät jäävät kohtalaisiksi. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä- ja keskiosissa ajoittain runsaiksi. Pohjois- Pohjanmaalla määrät jäävät vähäisiksi. Sateet laskevat hetkellisesti ilman siitepölymääriä.