Nimipäivä:
Reino
21°C Helsinki

Kategoriat

Hyödyllistä nyt

Päivän kooste
Päivän tilanne
Päivitetty 14:16

Eduskunta kutsutaan koolle kesätauon aikana Garden Helsinki -hankkeen vuoksi. Vaasassa poliisi tutkii tapausta, jossa mies toi aseen ravintolaan.


Naamioitunut mies ryösti K-Market Nuppolan puukolla Hämeenlinnassa

Aihesivu: Naamioitunut mies ryösti K-Market Nuppolan puukolla Hämeenlinnassa

Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.

Hämeenlinnassa K-Market Nuppola ryöstettiin torstaina iltapäivällä. Naamioitunut mies uhkasi puukolla ja vei kassasta 400 euroa. Poliisi löysi epäillyn myöhemmin yksityisasunnosta.

  • 2 juttua
  • 1 lähdettä
  • Rikos
  • Päivitetty 16.7.2026 klo 17:54
Liittyvät avainsanat
Katso myös
Uusimmat jutut aiheesta

Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.

Viimeisin päivitysvaihe tänään: Päivän tilanne.

Mistä aiheessa on kyse?

Hämeenlinnassa K-Market Nuppola ryöstettiin torstaina iltapäivällä. Naamioitunut mies uhkasi puukolla ja vei kassasta 400 euroa. Poliisi löysi epäillyn myöhemmin yksityisasunnosta.

Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 16.7.2026 klo 17:54, pääluokka Rikos.

Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Ilta-Sanomat.

Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Naamioitunut mies ryösti K-Market Nuppolan puukolla Hämeenlinnassa • Naamioitunut mies hakkasi autoa Vantaalla.

Mitä tiedetään juuri nyt

  • Viimeisin tähän aiheeseen liitetty juttu julkaistiin 16.7.2026 klo 17:54.
  • Koosteessa on nyt 2 juttua 1 eri lähteestä.
  • Aihe kuuluu kategoriaan Rikos.
  • Keskeiset avainsanat juuri nyt: #Hämeenlinna, #KMarket, #Ryöstö.

Selkokielinen yhteenveto

Naamioitunut mies ryösti K-Market Nuppolan puukolla Hämeenlinnassa

K-Marketin Nuppola ryöstettiin Hämeenlinnassa. Mies oli naamioitunut ja uhkasi puukolla. Hän vei kassasta 400 euroa. Poliisi löysi epäillyn myöhemmin hänen asunnostaan. Tapausta tutkitaan ryöstönä.

Tuoreimmat uutiset

Muut aiheet

Piilota / näytä uutisia

Nousevat aiheet

Luetuimmat juuri nyt


N/A N/A
?°C ?
N/A Tuntuu kuin ?°C

Nykyiset olosuhteet

Tuuli N/A
Puuska N/A
Kosteus N/A
Ilmanpaine N/A
Näkyvyys N/A
Sademäärä (1h) N/A
Pilvisyys N/A
Kastepiste N/A
UV-indeksi (CAMS) N/A

Sade-ennuste (24h)

0 mm Huippu 0.0 mm

Tuntiennuste (24h)

Päiväennuste (8 vrk)

Tilannekartta

Siitepölyn tilannekartta

Ennustekartta

Siitepölyn ennustekartta
L
Leppä
C
Pähkinäpensas
K
Koivu
H
Heinät
P
Pujo
T
Tuoksukki
Vähän
Kohtalaisesti
Runsaasti
Turun yliopiston siitepölytiedote 15.07.2026

TILANNE

Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujo kukkii maan etelä- ja keskiosissa.
Heinien siitepölymäärät vaihtelevat kohtalaisista runsaisiin maan etelä- ja keskiosissa sekä Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Lapissa määrät ovat kohtalaisia.
Pujon siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, mutta voivat kukkivien kasvustojen läheisyydessä nousta runsaiksi.


ENNUSTE

Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Pujon kukinta voimistuu länsirannikolla ja alkaa myös Pohjois-pohjanmaalla.
Heinien siitepölymäärät ovat koko maassa runsaita paitsi Keski- ja Pohjois-Lapissa, missä määrät jäävät kohtalaisiksi.
Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä- ja keskiosissa ajoittain runsaiksi. Pohjois- Pohjanmaalla määrät jäävät vähäisiksi.
Sateet laskevat hetkellisesti ilman siitepölymääriä.