Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Eduskunta kutsutaan koolle kesätauon aikana Garden Helsinki -hankkeen vuoksi. Vaasassa poliisi tutkii tapausta, jossa mies toi aseen ravintolaan.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Kouvolassa on tapahtunut kaksi aseellista ryöstöä, joissa epäillään kahden nuoren miehen tulleen ryöstetyiksi. Poliisi on pidättänyt kaksi miestä, joiden epäillään käyttäneen väkivaltaa ja anastaneen omaisuutta. Toisen ryöstön yhteydessä ammuttiin laukaus, mutta henkilövahinkoja ei syntynyt.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Kouvolassa on tapahtunut kaksi aseellista ryöstöä, joissa epäillään kahden nuoren miehen tulleen ryöstetyiksi. Poliisi on pidättänyt kaksi miestä, joiden epäillään käyttäneen väkivaltaa ja anastaneen omaisuutta. Toisen ryöstön yhteydessä ammuttiin laukaus, mutta henkilövahinkoja ei syntynyt.
Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 16.7.2026 klo 13:04, pääluokka Rikos.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti MTV Uutiset, Iltalehti.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Kouvolassa tapahtui kaksi aseellista ryöstöä • Kouvolassa tapahtui keskellä päivää ryöstö.
Kouvolassa oli kaksi ryöstöä
Kouvolassa tapahtui kaksi aseellista ryöstöä. Kaksi nuorta miestä ryöstettiin lähes samaan aikaan. Poliisi on pidättänyt kaksi epäiltyä miestä. Toisessa ryöstössä ammuttiin laukaus, mutta kukaan ei saanut vakavia vammoja.
Kouvolassa on tapahtunut kaksi aseellista ryöstöä, joissa epäillään kahden nuoren miehen tulleen ryöstetyiksi. Poliisi on pidättänyt kaksi miestä, joiden epäillään käyttäneen väkivaltaa ja anastaneen omaisuutta. Toisen ryöstön yhteydessä…
Kouvolan keskustassa ryöstettiin kahta miestä keskiviikkona iltapäivällä. Ryöstäjät uhkasivat miehiä aseella ja käyttivät väkivaltaa, mikä aiheutti uhreille lieviä vammoja. Poliisi on pidättänyt kaksi epäiltyä ja tutkii tapausta edelleen.
Uudessakaupungissa taksikuskilta ryöstettiin rahaa teräaseella uhaten. Tapahtuma sattui levähdyspaikalla, jossa kaksi miestä lähestyi kuljettajaa. Poliisi tutkii tapausta törkeänä ryöstönä.
Rikos • jaetut avainsanat: #Ryöstö, #Poliisi
Uudessakaupungissa tapahtui tiistaina epäilty törkeä ryöstö, jossa taksikuskilta vietiin rahaa teräaseella uhaten. Poliisi etsii kahta miestä, joista toinen on tukeva ja parrakas,…
Rikos • jaetut avainsanat: #Ryöstö, #Poliisi
Kouvolassa tapahtui puhelinvarkaus, jossa uhri sai lieviä vammoja. Poliisi etsi epäiltyjä useilla partiolla ja droonin avulla. Kaksi epäiltyä löytyi myöhemmin Myllykosken taajamasta.
Rikos • jaetut avainsanat: #Kouvola, #Poliisi
Viking Grace -risteilyaluksella on tapahtunut raiskaus, jonka poliisi on ottanut tutkittavakseen. Epäilty rikos tapahtui maanantaina Turun satamaan saapuvalla risteilyllä. Aiemmin kesäkuussa alkoi…
Rikos • jaetut avainsanat: #Poliisi
Yli kuusikymppistä miestä syytetään avovaimonsa taposta Espoossa. 48-vuotias nainen löytyi kuolleena heinäkuussa 2024 asunnostaan. Aluksi tapausta tutkittiin pahoinpitelynä, mutta syyte nostettiin taposta…
Rikos • jaetut avainsanat: #Poliisi
Haapavedellä tapahtui tappelutilanne, jossa mies potkaisi poliisia päähän. Oulun poliisi sai hälytyksen tappelusta ja yritti ottaa miehen kiinni. Mies vastusti voimakkaasti poliisin…
Rikos • jaetut avainsanat: #Poliisi
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 15.07.2026 TILANNE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujo kukkii maan etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat kohtalaisista runsaisiin maan etelä- ja keskiosissa sekä Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Lapissa määrät ovat kohtalaisia. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, mutta voivat kukkivien kasvustojen läheisyydessä nousta runsaiksi. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Pujon kukinta voimistuu länsirannikolla ja alkaa myös Pohjois-pohjanmaalla. Heinien siitepölymäärät ovat koko maassa runsaita paitsi Keski- ja Pohjois-Lapissa, missä määrät jäävät kohtalaisiksi. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä- ja keskiosissa ajoittain runsaiksi. Pohjois- Pohjanmaalla määrät jäävät vähäisiksi. Sateet laskevat hetkellisesti ilman siitepölymääriä.