Nimipäivä:
Riikka
22°C Helsinki

Kategoriat

Hyödyllistä nyt

Päivän kooste
Päivän tilanne
Päivitetty 14:16

Fitch vahvisti Suomen luottoluokituksen AA-tasolle, Norjassa tuhoisa tulipalo tuhosi yli sata asuntoa ja Helsingissä tapahtui puukotus, jossa iäkäs…


Argentiina voitti Englannin MM-kisoissa

Aihesivu: Argentiina voitti Englannin MM-kisoissa

Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.

Argentiina voitti Englannin jalkapallon MM-kisoissa. Kisojen aikana vietetään välipäivää, mutta keskustelu kisoista jatkuu. Artikkelissa käsitellään myös suomalaisen jalkapallon merkkiotteluita.

  • 17 juttua
  • 9 lähdettä
  • Jalkapallo
  • Päivitetty 16.7.2026 klo 17:28
Liittyvät avainsanat
Katso myös
Uusimmat jutut aiheesta

Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.

Viimeisin päivitysvaihe tänään: Päivän tilanne.

Mistä aiheessa on kyse?

Argentiina voitti Englannin jalkapallon MM-kisoissa. Kisojen aikana vietetään välipäivää, mutta keskustelu kisoista jatkuu. Artikkelissa käsitellään myös suomalaisen jalkapallon merkkiotteluita.

Aiheesta on julkaistu 17 juttua, 9 eri lähteestä, viimeisin päivitys 16.7.2026 klo 17:28, pääluokka Jalkapallo.

Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Ilta-Sanomat, Helsingin Sanomat, Iltalehti.

Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Argentiina voitti Englannin MM-kisoissa • Saliba loukkaantui MM-välierässä • Argentiina voitti Englannin MM-välierässä.

Mitä tiedetään juuri nyt

  • Viimeisin tähän aiheeseen liitetty juttu julkaistiin 16.7.2026 klo 17:28.
  • Koosteessa on nyt 17 juttua 9 eri lähteestä.
  • Aihe kuuluu kategoriaan Jalkapallo.
  • Keskeiset avainsanat juuri nyt: #Argentiina, #Englanti, #Jalkapallo.

Selkokielinen yhteenveto

Argentiina voitti Englannin

Argentiina voitti Englannin jalkapallon MM-kisoissa. Nyt on välipäivä, mutta keskustelu kisoista jatkuu. Artikkelissa puhutaan myös suomalaisista joukkueista, kuten Interistä ja Ilveksestä. Ne pelaavat euro-otteluita.

Tuoreimmat uutiset

Muut aiheet

Piilota / näytä uutisia

Nousevat aiheet

Luetuimmat juuri nyt


N/A N/A
?°C ?
N/A Tuntuu kuin ?°C

Nykyiset olosuhteet

Tuuli N/A
Puuska N/A
Kosteus N/A
Ilmanpaine N/A
Näkyvyys N/A
Sademäärä (1h) N/A
Pilvisyys N/A
Kastepiste N/A
UV-indeksi (CAMS) N/A

Sade-ennuste (24h)

0 mm Huippu 0.0 mm

Tuntiennuste (24h)

Päiväennuste (8 vrk)

Tilannekartta

Siitepölyn tilannekartta

Ennustekartta

Siitepölyn ennustekartta
L
Leppä
C
Pähkinäpensas
K
Koivu
H
Heinät
P
Pujo
T
Tuoksukki
Vähän
Kohtalaisesti
Runsaasti
Turun yliopiston siitepölytiedote 17.07.2026

TILANNE

Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta on edennyt Etelä-Lappiin asti.
Heinien siitepölymäärät vaihtelevat kohtalaisista runsaisiin maan etelä- ja keskiosissa sekä Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Lapissa määrät vaihtelevati vähäisestä kohtalaiseen.
Pujon siitepölymäärät vaihtelevat kohtalaisista runsaisiin maan etelä- ja keskiosissa; Pohjanmaalla ja maan pohjoisosissa Etelä-Lappiin asti määrät ovat toistaiseksi jääneet vähäisiksi.
Cladosporium- ja Alternaria homeitiömäärät ovat jääneet mataliksi.


ENNUSTE

Heinien jatkuu ja pujon kukinta voimistuu.
Heinien siitepölymäärät ovat maan etelä ja keskiosissa runsaita, maan pohjoisosissa vaihtelevat kohtalaisesta vähäisiin.
Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä-osissa ajoittain runsaiksi, ja jäävät maan keskiosissa kohtalaisiksi. Pohjois-Pohjanmaallla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa määrät jäävät vähäisiksi. Kukkivien kasvustojen läheisyydessä määrät voivat olla korkeampia.
Sadekuurot laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.