Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Pääministeri Petteri Orpo on pyytänyt eduskunnan koolle kutsumista kesätauon aikana. Pääministeri Petteri Orpo on kutsunut eduskunnan koolle ensi…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Wulff-yhtiöiden liikevaihto kasvoi 17,4 prosenttia huhti-kesäkuussa, ollen 36,4 miljoonaa euroa. Vertailukelpoinen tulos nousi 1,7 miljoonaan euroon, mikä tarkoittaa 1,2 prosentin kasvua. Yhtiö ennustaa liikevaihdon kasvavan ja liikevoiton pysyvän hyvällä tasolla vuonna 2026.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Wulff-yhtiöiden liikevaihto kasvoi 17,4 prosenttia huhti-kesäkuussa, ollen 36,4 miljoonaa euroa. Vertailukelpoinen tulos nousi 1,7 miljoonaan euroon, mikä tarkoittaa 1,2 prosentin kasvua. Yhtiö ennustaa liikevaihdon kasvavan ja liikevoiton pysyvän hyvällä tasolla vuonna 2026.
Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 16.7.2026 klo 09:53, pääluokka Talous.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Yle Uutiset, Kauppalehti.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Wulffin liikevaihto kasvoi • Wulffin tulos osui ennusteeseen.
Wulffin liikevaihto kasvoi
Wulff-yhtiöiden liikevaihto kasvoi huhti-kesäkuussa. Se kasvoi 17,4 prosenttia ja oli 36,4 miljoonaa euroa. Vertailukelpoinen tulos nousi 1,7 miljoonaan euroon. Yhtiö uskoo liikevaihdon kasvavan myös tulevaisuudessa.
Wulff-yhtiöiden liikevaihto kasvoi 17,4 prosenttia huhti-kesäkuussa, ollen 36,4 miljoonaa euroa. Vertailukelpoinen tulos nousi 1,7 miljoonaan euroon, mikä tarkoittaa 1,2 prosentin kasvua. Yhtiö ennustaa liikevaihdon kasvavan ja liikevoiton pysyvän…
Wulff-Yhtiöiden liiketulos huhti-kesäkuussa oli 1,7 miljoonaa euroa, mikä vastaa analyytikkojen ennustetta. Liikevaihto kasvoi 36,4 miljoonaan euroon, mutta alitti hieman ennusteen. Yhtiö ennakoi kasvavaa liikevaihtoa tulevaisuudessa.
Sanna Marinin yhtiön liikevaihto ja tulos vähenivät selvästi viime vuonna. Liikevaihto oli noin 1,86 miljoonaa euroa ja tulos 128 000 euroa, kun…
Talous • jaetut avainsanat: #Liikevaihto, #Tulos
Fiskarsin liikevaihto kasvoi neljättä kertaa peräkkäin, nousten noin 260 miljoonaan euroon. Yhtiön EBIT-liikevoitto yli kaksinkertaistui vuodentakaiseen verrattuna, ollen 7,7 miljoonaa euroa. Toimitusjohtaja…
Talous • jaetut avainsanat: #Liikevaihto, #Tulos
Elisan liikevaihto laski toisen neljänneksen aikana noin miljoona euroa, ollen 551 miljoonaa euroa. Yhtiö arvioi, että koko vuoden liikevaihto pysyy samalla tasolla…
Talous • jaetut avainsanat: #Liikevaihto
Elisan toisen neljänneksen vertailukelpoinen liikevoitto oli 123 miljoonaa euroa, mikä alitti analyytikkojen ennusteen 128 miljoonasta eurosta. Liikevaihto laski 551 miljoonaan euroon, kun…
Talous • jaetut avainsanat: #Tulos, #Liikevaihto
Norrhydron tulosraportti osoitti heikompia lukuja kuin odotettiin. Yhtiön liiketulos huhti-kesäkuussa oli 0,13 miljoonaa euroa, mikä alitti analyytikoiden ennusteet. Liikevaihto laski myös edellisvuodesta…
Talous • jaetut avainsanat: #Tulos, #Liikevaihto
Porlammin meijeri valmistaa 300 000 vegaanista juustonappia, jotka tilattiin ranskalaiselta asiakkaalta, joka ei ollut olemassa. Meijeri ei tehnyt rikosilmoitusta ja yritää nyt…
Talous
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 15.07.2026 TILANNE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujo kukkii maan etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat kohtalaisista runsaisiin maan etelä- ja keskiosissa sekä Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Lapissa määrät ovat kohtalaisia. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, mutta voivat kukkivien kasvustojen läheisyydessä nousta runsaiksi. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Pujon kukinta voimistuu länsirannikolla ja alkaa myös Pohjois-pohjanmaalla. Heinien siitepölymäärät ovat koko maassa runsaita paitsi Keski- ja Pohjois-Lapissa, missä määrät jäävät kohtalaisiksi. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä- ja keskiosissa ajoittain runsaiksi. Pohjois- Pohjanmaalla määrät jäävät vähäisiksi. Sateet laskevat hetkellisesti ilman siitepölymääriä.