Nimipäivä:
Ossi, Ossian
...

Kategoriat

Hyödyllistä nyt

Päivän kooste
Päivän uutiset
Päivitetty 20:01

Pääministeri Petteri Orpo on pyytänyt eduskunnan koolle kutsumista kesätauon aikana. Pääministeri Petteri Orpo on kutsunut eduskunnan koolle ensi…


Sam Neillin kuolinsyy paljastui

Aihesivu: Sam Neillin kuolinsyy paljastui

Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.

Näyttelijä Sam Neill kuoli keuhkokuumeeseen Sydneyssä. Hänen agenttinsa vahvisti tiedon, ja kuolemaa kuvailtiin äkilliseksi. Neill oli tunnettu rooleistaan Jurassic Parkissa ja Peaky Blindersissa.

  • 3 juttua
  • 3 lähdettä
  • Kulttuuri
  • Päivitetty 16.7.2026 klo 08:45
Liittyvät avainsanat
Katso myös
Uusimmat jutut aiheesta

Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.

Aamun uutiset Päivän tilanne Päivän uutiset Arkisto
Viimeisin päivitysvaihe tänään: Päivän uutiset.

Mistä aiheessa on kyse?

Näyttelijä Sam Neill kuoli keuhkokuumeeseen Sydneyssä. Hänen agenttinsa vahvisti tiedon, ja kuolemaa kuvailtiin äkilliseksi. Neill oli tunnettu rooleistaan Jurassic Parkissa ja Peaky Blindersissa.

Aiheesta on julkaistu 3 juttua, 3 eri lähteestä, viimeisin päivitys 16.7.2026 klo 08:45, pääluokka Kulttuuri.

Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Hämeen Sanomat, Keskisuomalainen, Savon Sanomat.

Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Sam Neillin kuolinsyy paljastui • Sam Neillin kuolinsyy oli keuhkokuume • Sam Neillin kuolinsyy on keuhkokuume.

Mitä tiedetään juuri nyt

  • Viimeisin tähän aiheeseen liitetty juttu julkaistiin 16.7.2026 klo 08:45.
  • Koosteessa on nyt 3 juttua 3 eri lähteestä.
  • Aihe kuuluu kategoriaan Kulttuuri.
  • Keskeiset avainsanat juuri nyt: #SamNeill, #JurassicPark, #PeakyBlinders.

Selkokielinen yhteenveto

Sam Neillin kuolinsyy on selvinnyt

Näyttelijä Sam Neill kuoli keuhkokuumeeseen. Hän kuoli maanantaina sairaalassa Sydneyssä. Neill oli tunnettu elokuvista Jurassic Park ja sarjasta Peaky Blinders. Hänen perheensä järjestää yksityisen muistotilaisuuden Uudessa-Seelannissa.

Tuoreimmat uutiset

Muut aiheet

Piilota / näytä uutisia

Nousevat aiheet

Luetuimmat juuri nyt


N/A N/A
?°C ?
N/A Tuntuu kuin ?°C

Nykyiset olosuhteet

Tuuli N/A
Puuska N/A
Kosteus N/A
Ilmanpaine N/A
Näkyvyys N/A
Sademäärä (1h) N/A
Pilvisyys N/A
Kastepiste N/A
UV-indeksi (CAMS) N/A

Sade-ennuste (24h)

0 mm Huippu 0.0 mm

Tuntiennuste (24h)

Päiväennuste (8 vrk)

Tilannekartta

Siitepölyn tilannekartta

Ennustekartta

Siitepölyn ennustekartta
L
Leppä
C
Pähkinäpensas
K
Koivu
H
Heinät
P
Pujo
T
Tuoksukki
Vähän
Kohtalaisesti
Runsaasti
Turun yliopiston siitepölytiedote 15.07.2026

TILANNE

Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujo kukkii maan etelä- ja keskiosissa.
Heinien siitepölymäärät vaihtelevat kohtalaisista runsaisiin maan etelä- ja keskiosissa sekä Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Lapissa määrät ovat kohtalaisia.
Pujon siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, mutta voivat kukkivien kasvustojen läheisyydessä nousta runsaiksi.


ENNUSTE

Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Pujon kukinta voimistuu länsirannikolla ja alkaa myös Pohjois-pohjanmaalla.
Heinien siitepölymäärät ovat koko maassa runsaita paitsi Keski- ja Pohjois-Lapissa, missä määrät jäävät kohtalaisiksi.
Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä- ja keskiosissa ajoittain runsaiksi. Pohjois- Pohjanmaalla määrät jäävät vähäisiksi.
Sateet laskevat hetkellisesti ilman siitepölymääriä.