Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Helsingin Asema-aukiolta löytyi puukotettu mies, ja veronpalautukset voivat viivästyä lähes 33 000 suomalaiselta. Helsingin Asema-aukiolta löytyi varhain torstaiaamuna…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Helsingin Asema-aukiolta löytyi varhain torstaiaamuna puukotettu mies. Poliisi tutkii tapausta tapon yrityksenä, ja uhri on saanut vakavia vammoja. Epäilty tekijä on paennut ennen poliisin saapumista.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Helsingin Asema-aukiolta löytyi varhain torstaiaamuna puukotettu mies. Poliisi tutkii tapausta tapon yrityksenä, ja uhri on saanut vakavia vammoja. Epäilty tekijä on paennut ennen poliisin saapumista.
Aiheesta on julkaistu 7 juttua, 7 eri lähteestä, viimeisin päivitys 16.7.2026 klo 08:51, pääluokka Rikos.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Hämeen Sanomat, Keskisuomalainen, Savon Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Puukotettu mies löytyi Asema-aukiolta • Puukotettu mies löytyi Asema-aukiolta • Puukotettu mies löytyi Asema-aukiolta.
Asema-aukiolta löytyi puukotettu mies
Helsingin Asema-aukiolta löytyi puukotettu mies torstaiaamuna. Poliisi tutkii tapausta tapon yrityksenä. Uhri on vakavasti loukkaantunut ja hänet on viety sairaalaan. Epäilty tekijä on paennut paikalta. Poliisi selvittää, mitä tapahtui.
Helsingin Asema-aukiolta löytyi varhain torstaiaamuna puukotettu mies. Poliisi tutkii tapausta tapon yrityksenä, ja uhri on saanut vakavia vammoja. Epäilty tekijä on paennut ennen poliisin saapumista.
Helsingin Asema-aukiolta löytyi varhain torstaiaamuna puukotettu mies. Poliisi tutkii tapausta tapon yrityksenä, ja uhri on toimitettu sairaalahoitoon vakavien vammojen vuoksi. Alustavien tietojen mukaan uhri ja epäilty tekijä tunsivat…
Helsingin Asema-aukiolta löytyi varhain torstaiaamuna puukotettu mies. Poliisi tutkii tapausta tapon yrityksenä, ja uhri on toimitettu vakavien vammojen vuoksi sairaalahoitoon. Alustavien tietojen mukaan uhri ja epäilty tekijä tunsivat…
Helsingin päärautatieasemalla tapahtui varhain torstaiaamuna epäilty tapon yritys, kun mies puukotettiin. Poliisi sai ilmoituksen asiasta noin kello 5.30 ja löysi uhrin vakavissa vammoissa, joka toimitettiin sairaalaan. Epäilty oli…
Helsingin rautatieasemalla tapahtui varhain torstaiaamuna puukotus, jossa uhri sai vakavia vammoja. Poliisin mukaan uhri ja tekijä tuntevat toisensa, ja epäilty on paennut paikalta. Tapahtumaa tutkitaan tapon yrityksenä.
Helsingin keskustassa Asema-aukiolla tapahtui puukotus, jossa miestä haavoitettiin. Poliisi tutkii tapausta tapon yrityksenä. Hätäkeskus sai ilmoituksen väkivallanteosta aamuyöllä.
Helsingin päärautatieasemalla tapahtui puukotus varhain torstaiaamuna. Uhrin vammat ovat vakavia, ja hänet on toimitettu sairaalahoitoon. Epäilty tekijä on paennut paikalta ennen poliisin saapumista.
Ranualla henkilö vastasi pankin puheluun, mikä johti kymmenien tuhansien eurojen menetyksiin huijareille. Poliisi varoittaa, että pankit eivät koskaan kysy pankkitunnuksia puhelimitse. Jos…
Rikos • jaetut avainsanat: #Poliisi
Uudessakaupungissa taksikuskilta ryöstettiin rahaa teräaseella uhaten. Tapahtuma sattui levähdyspaikalla, jossa kaksi miestä lähestyi kuljettajaa. Poliisi tutkii tapausta törkeänä ryöstönä.
Rikos • jaetut avainsanat: #Poliisi
Viking Grace -risteilyaluksella on tapahtunut raiskaus, jonka poliisi on ottanut tutkittavakseen. Epäilty rikos tapahtui maanantaina Turun satamaan saapuvalla risteilyllä. Aiemmin kesäkuussa alkoi…
Rikos • jaetut avainsanat: #Poliisi
Yli kuusikymppistä miestä syytetään avovaimonsa taposta Espoossa. 48-vuotias nainen löytyi kuolleena heinäkuussa 2024 asunnostaan. Aluksi tapausta tutkittiin pahoinpitelynä, mutta syyte nostettiin taposta…
Rikos • jaetut avainsanat: #Poliisi
Haapavedellä tapahtui tappelutilanne, jossa mies potkaisi poliisia päähän. Oulun poliisi sai hälytyksen tappelusta ja yritti ottaa miehen kiinni. Mies vastusti voimakkaasti poliisin…
Rikos • jaetut avainsanat: #Poliisi
Poliisi tutkii Viitasaaren kerrostalopaloa törkeänä tuhotyönä, sillä on syytä epäillä, että palo sytytettiin tahallaan. Pelastuslaitos sai hälytyksen paloista perjantai-iltana, jolloin rakennuksessa oli…
Rikos • jaetut avainsanat: #Poliisi
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 15.07.2026 TILANNE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujo kukkii maan etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat kohtalaisista runsaisiin maan etelä- ja keskiosissa sekä Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Lapissa määrät ovat kohtalaisia. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, mutta voivat kukkivien kasvustojen läheisyydessä nousta runsaiksi. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Pujon kukinta voimistuu länsirannikolla ja alkaa myös Pohjois-pohjanmaalla. Heinien siitepölymäärät ovat koko maassa runsaita paitsi Keski- ja Pohjois-Lapissa, missä määrät jäävät kohtalaisiksi. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä- ja keskiosissa ajoittain runsaiksi. Pohjois- Pohjanmaalla määrät jäävät vähäisiksi. Sateet laskevat hetkellisesti ilman siitepölymääriä.