Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Garden Helsinki myöntää virheitä rahoitusprosessissaan, kun taas Vaasassa tutkitaan törkeää pahoinpitelyä. Norppien pyydyskuolemat Saimaalla herättävät huolta.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
MM-jalkapallon välieräottelu päättyi Argentiinan voittoon Englannista. Englannin pelaajat olivat pettyneitä ja mykkiä pelin jälkeen, kun taas Argentiinan joukkue juhli voittoaan. Jude Bellingham oli ainoa englanninpelaaja, joka herätti kiinnostusta toimittajien keskuudessa.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
MM-jalkapallon välieräottelu päättyi Argentiinan voittoon Englannista. Englannin pelaajat olivat pettyneitä ja mykkiä pelin jälkeen, kun taas Argentiinan joukkue juhli voittoaan. Jude Bellingham oli ainoa englanninpelaaja, joka herätti kiinnostusta toimittajien keskuudessa.
Aiheesta on julkaistu 4 juttua, 4 eri lähteestä, viimeisin päivitys 16.7.2026 klo 08:40, pääluokka Jalkapallo.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Helsingin Sanomat, Ilta-Sanomat, Ilkka-Pohjalainen.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Argentiina voitti MM-välierän Englannilta • Argentiina voitti Englannin MM-välierässä • Argentiina voitti Englannin ja eteni finaaliin.
Argentiina voitti Englannin
Argentiina voitti Englannin jalkapallon MM-välierässä. Englannin pelaajat näyttivät pettyneiltä ja eivät halunneet puhua pelin jälkeen. Ainoastaan Jude Bellingham herätti kiinnostusta toimittajien keskuudessa. Muut pelaajat lähtivät hiljaa pressialueelta.
MM-jalkapallon välieräottelu päättyi Argentiinan voittoon Englannista. Englannin pelaajat olivat pettyneitä ja mykkiä pelin jälkeen, kun taas Argentiinan joukkue juhli voittoaan. Jude Bellingham oli ainoa englanninpelaaja, joka herätti kiinnostusta…
Argentiina eteni jalkapallon MM-finaaliin voittamalla Englannin välierässä. Lionel Messi ylisti joukkuettaan voiton jälkeen, kun taas Englannin pelaajat näyttivät pettyneiltä ja lannistuneilta. Jude Bellingham oli ainoa, joka pysähtyi median…
Argentiina varmisti paikan jalkapallon MM-finaalissa voittamalla Englannin 2–1 välierässä. Englanti siirtyi johtoon Anthony Gordonin maalilla, mutta Argentiina tasoitti Enzo Fernandezin ja voitti Lautaro Martinezin maalilla. Finaalissa Argentiina kohtaa…
Argentiina eteni toiseen perättäiseen jalkapallon MM-finaaliin voittamalla Englannin 2–1. Juhliessaan voittoa pelaajat esittivät kentällä poliittisen viestin, joka voi johtaa rangaistuksiin. Kansainvälinen jalkapalloliitto Fifa saattaa tulkita viestin poliittiseksi ja…
Englanti koki tappion miesten MM-jalkapallon välierässä, kun Argentiina voitti 2–1. Englanti johti ottelua, mutta taktiikka epäonnistui, ja joukkue vetäytyi puolustukseen. Thomas Tuchelin…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Englanti, #Argentiina
Argentiina ja Englanti ovat kohdanneet jalkapallon MM-kisoissa useita kertoja, ja heidän historiansa on täynnä jännittäviä hetkiä. Molemmat maat ovat kohdanneet toisensa viidesti…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Argentiina, #Englanti
Jalkapallon MM-kisojen toinen välierä pelataan keskiviikkona, kun Englanti kohtaa Argentiinan. Ottelu alkaa kello 22.00, ja voittaja etenee sunnuntain loppuotteluun Espanjaa vastaan. Argentiina…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #MMkisat, #Englanti
Englanti ja Argentiina kohtaavat toisensa MM-kisojen välierässä. Molemmat joukkueet tavoittelevat paikkaa finaalissa, jossa Espanja odottaa voittajaa. Ottelu on herättänyt suurta kiinnostusta ympäri…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Englanti, #Argentiina
Lionel Messi on kävellyt eniten kaikista MM-pelaajista tämän kesän kisoissa. Vaikka hänen vauhtinsa on hidastunut, hän on silti tuottanut enemmän tehoja. Messi…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Messi, #MMkisat
Argentiina eteni jalkapallon MM-finaaliin voittamalla Englannin välierissä 2-1. Ottelu oli tasainen, mutta Argentiina käänsi pelin edukseen viime hetkillä. Finaalissa Argentiina kohtaa Espanjan.
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Argentiina, #Englanti
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 15.07.2026 TILANNE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujo kukkii maan etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat kohtalaisista runsaisiin maan etelä- ja keskiosissa sekä Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Lapissa määrät ovat kohtalaisia. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, mutta voivat kukkivien kasvustojen läheisyydessä nousta runsaiksi. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Pujon kukinta voimistuu länsirannikolla ja alkaa myös Pohjois-pohjanmaalla. Heinien siitepölymäärät ovat koko maassa runsaita paitsi Keski- ja Pohjois-Lapissa, missä määrät jäävät kohtalaisiksi. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä- ja keskiosissa ajoittain runsaiksi. Pohjois- Pohjanmaalla määrät jäävät vähäisiksi. Sateet laskevat hetkellisesti ilman siitepölymääriä.