Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Garden Helsinki myöntää virheitä rahoitusprosessissaan, kun taas Vaasassa tutkitaan törkeää pahoinpitelyä. Norppien pyydyskuolemat Saimaalla herättävät huolta.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Argentiina eteni jalkapallon MM-finaaliin voittamalla Englannin välierissä 2-1. Ottelu oli tasainen, mutta Argentiina käänsi pelin edukseen viime hetkillä. Finaalissa Argentiina kohtaa Espanjan.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Argentiina eteni jalkapallon MM-finaaliin voittamalla Englannin välierissä 2-1. Ottelu oli tasainen, mutta Argentiina käänsi pelin edukseen viime hetkillä. Finaalissa Argentiina kohtaa Espanjan.
Aiheesta on julkaistu 4 juttua, 3 eri lähteestä, viimeisin päivitys 16.7.2026 klo 01:01, pääluokka Jalkapallo.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Hämeen Sanomat, Ilta-Sanomat, Iltalehti.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Argentiina voitti Englannin MM-välierissä • Messin vaimo herkistyi MM-välierässä • Argentiina voitti Englannin.
Argentiina voitti Englannin
Argentiina voitti Englannin jalkapallon MM-välierissä. Ottelu päättyi 2-1 Argentiinan hyväksi. Englanti johti ottelua ensimmäisen maalin myötä, mutta Argentiina tasoitti ja voitti pelin. Finaalissa Argentiina pelaa Espanjaa vastaan.
Argentiina eteni jalkapallon MM-finaaliin voittamalla Englannin välierissä 2-1. Ottelu oli tasainen, mutta Argentiina käänsi pelin edukseen viime hetkillä. Finaalissa Argentiina kohtaa Espanjan.
Argentiina voitti Englannin 2–1 MM-kisojen välierässä. Lionel Messin vaimo Antonela Roccuzzo herkistyi Enzo Fernandezin tasoitusmaalin jälkeen, ja video hänen reaktiostaan levisi nopeasti sosiaalisessa mediassa. Argentiina etenee finaaliin, jossa…
Argentiina voitti Englannin jalkapallon MM-välierässä 2–1 ja eteni loppuotteluun. Finaalissa Argentiina kohtaa Espanjan, joka miettii, suostuuko se häviämään. Analyysissä verrataan tilannetta 1990-luvun tennislegendojen Pete Samprasin ja Andre Agassin…
Lionel Messin vaimo Antonela Roccuzzo herkistyi Argentiinan MM-välierävoiton aikana. Argentiina nousi 0–1-tappioasemasta 2–1-voittoon Englannista, ja Roccuzzon tunteet välittyivät sosiaalisessa mediassa. Argentiina etenee finaaliin Espanjaa vastaan, kun taas Englanti…
Argentiina ja Englanti ovat kohdanneet jalkapallon MM-kisoissa useita kertoja, ja heidän historiansa on täynnä jännittäviä hetkiä. Molemmat maat ovat kohdanneet toisensa viidesti…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Argentiina, #Englanti
Lionel Messi on kävellyt eniten kaikista MM-pelaajista tämän kesän kisoissa. Vaikka hänen vauhtinsa on hidastunut, hän on silti tuottanut enemmän tehoja. Messi…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Messi, #Argentiina
Englanti menetti johtoasemansa ja hävisi jalkapallon MM-välierän Argentiinalle 2–1. Harry Kane kritisoi joukkueen toimintaa ratkaisuhetkillä, kun Englanti ei pystynyt pitämään johtoa. Englanti…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Englanti, #Argentiina
Jalkapallon MM-kisojen toinen välierä pelataan keskiviikkona, kun Englanti kohtaa Argentiinan. Ottelu alkaa kello 22.00, ja voittaja etenee sunnuntain loppuotteluun Espanjaa vastaan. Argentiina…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Englanti, #Argentiina
Englanti ja Argentiina kohtaavat toisensa MM-kisojen välierässä. Molemmat joukkueet tavoittelevat paikkaa finaalissa, jossa Espanja odottaa voittajaa. Ottelu on herättänyt suurta kiinnostusta ympäri…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Englanti, #Argentiina
Argentiina on voittanut Englannin 2-1 ja etenee MM-loppuotteluun. Finaalissa se kohtaa Espanjan, joka pohtii, suostuuko se häviämään. Argentiinan matka finaaliin on ollut…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Argentiina, #Jalkapallo
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 15.07.2026 TILANNE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujo kukkii maan etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat kohtalaisista runsaisiin maan etelä- ja keskiosissa sekä Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Lapissa määrät ovat kohtalaisia. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, mutta voivat kukkivien kasvustojen läheisyydessä nousta runsaiksi. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Pujon kukinta voimistuu länsirannikolla ja alkaa myös Pohjois-pohjanmaalla. Heinien siitepölymäärät ovat koko maassa runsaita paitsi Keski- ja Pohjois-Lapissa, missä määrät jäävät kohtalaisiksi. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä- ja keskiosissa ajoittain runsaiksi. Pohjois- Pohjanmaalla määrät jäävät vähäisiksi. Sateet laskevat hetkellisesti ilman siitepölymääriä.