Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Helsingin Asema-aukiolta löytyi puukotettu mies, ja veronpalautukset voivat viivästyä lähes 33 000 suomalaiselta. Helsingin Asema-aukiolta löytyi varhain torstaiaamuna…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Vegas Golden Knights on solminut kolmivuotisen sopimuksen 17-vuotiaan suomalaispuolustaja Juho Piiparisen kanssa. Piiparinen varattiin NHL-varaustilaisuudessa ensimmäisellä kierroksella. Hän on pelannut viime kaudella Tapparassa ja Nokian Pyryssä.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Vegas Golden Knights on solminut kolmivuotisen sopimuksen 17-vuotiaan suomalaispuolustaja Juho Piiparisen kanssa. Piiparinen varattiin NHL-varaustilaisuudessa ensimmäisellä kierroksella. Hän on pelannut viime kaudella Tapparassa ja Nokian Pyryssä.
Aiheesta on julkaistu 3 juttua, 3 eri lähteestä, viimeisin päivitys 15.7.2026 klo 22:39, pääluokka Jääkiekko.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Ilta-Sanomat, Iltalehti, Aamulehti.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Suomalaispuolustaja Juho Piiparinen NHL-sopimukseen • Tapparan Juha Piiparinen solmi NHL-sopimuksen • Juho Piiparinen teki NHL-sopimuksen.
Juho Piiparinen sai NHL-sopimuksen
Vegas Golden Knights teki sopimuksen 17-vuotiaan Juho Piiparisen kanssa. Piiparinen on puolustaja, joka on syntynyt Lahdessa. Hän pelasi viime kaudella Tapparassa ja Nokian Pyryssä. Piiparinen varattiin NHL:ään ensimmäisellä kierroksella.
Vegas Golden Knights on solminut kolmivuotisen sopimuksen 17-vuotiaan suomalaispuolustaja Juho Piiparisen kanssa. Piiparinen varattiin NHL-varaustilaisuudessa ensimmäisellä kierroksella. Hän on pelannut viime kaudella Tapparassa ja Nokian Pyryssä.
Juha Piiparinen on solminut NHL-sopimuksen Vegas Golden Knightsin kanssa. Piiparinen, 17, pelasi viime kaudella Tapparassa ja teki kolme syöttöpistettä. Tapparan GM Janne Vuorinen kiitti Piiparista hänen kehityksestään ja…
Tapparan puolustaja Juho Piiparinen on tehnyt kolmen vuoden tulokassopimuksen Vegas Golden Knightsin kanssa. Piiparinen varattiin NHL:ään ensimmäisellä kierroksella ja hän on edustanut Suomea nuorten MM-kisoissa. GM Janne Vuorinen…
17-vuotias hyökkääjä Oliver Suvanto on allekirjoittanut kolmivuotisen NHL-sopimuksen Washington Capitalsin kanssa. Suvanto varattiin kesäkuun NHL Draftissa ensimmäisellä kierroksella ja hän pelasi viime…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #NHL, #Tappara
Seattle Kraken teki yksivuotisen jatkosopimuksen suomalaispuolustaja Ville Ottavaisen kanssa. Sopimuksen arvo on 850 000 dollaria. Ottavainen on pelannut yhden NHL-ottelun ja menestynyt…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #NHL
Carolina Hurricanes on tehnyt sopimuksen suomalaispuolustaja Aleksi Heimosalmen kanssa ensi kaudesta. Heimosalmi, 23, on pelannut kahdella viime kaudella AHL:ssä Chicago Wolvesissa. Hänet…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #NHL
NHL:n kesän siirtosirkus on päättynyt, ja itäisen konferenssin joukkueet ovat järjestäytyneet uusiksi. Florida Panthers ja Carolina Hurricanes ovat odotetut kilpailijat, kun kausi…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #NHL
NHL on päättänyt kasvattaa runkosarjan ottelumäärää kaudelle 2026–27. Jatkossa jokainen joukkue pelaa 84 ottelua aiemman 82:n sijaan, ja kausi alkaa 29. syyskuuta.…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #NHL
Leo Carlsson on solminut viisivuotisen sopimuksen Anaheim Ducks -joukkueen kanssa. Sopimuksen arvo on 18 miljoonaa dollaria vuodessa, mikä on suurin kausikohtainen palkka…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #NHL
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 15.07.2026 TILANNE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujo kukkii maan etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat kohtalaisista runsaisiin maan etelä- ja keskiosissa sekä Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Lapissa määrät ovat kohtalaisia. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, mutta voivat kukkivien kasvustojen läheisyydessä nousta runsaiksi. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Pujon kukinta voimistuu länsirannikolla ja alkaa myös Pohjois-pohjanmaalla. Heinien siitepölymäärät ovat koko maassa runsaita paitsi Keski- ja Pohjois-Lapissa, missä määrät jäävät kohtalaisiksi. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä- ja keskiosissa ajoittain runsaiksi. Pohjois- Pohjanmaalla määrät jäävät vähäisiksi. Sateet laskevat hetkellisesti ilman siitepölymääriä.