Nimipäivä:
Reino
...

Kategoriat

Hyödyllistä nyt

Päivän kooste
Päivän uutiset
Päivitetty 20:01

Garden Helsinki myöntää virheitä rahoitusprosessissaan, kun taas Vaasassa tutkitaan törkeää pahoinpitelyä. Norppien pyydyskuolemat Saimaalla herättävät huolta.


Ranskassa on levottomuuksia jalkapallon takia

Aihesivu: Ranskassa on levottomuuksia jalkapallon takia

Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.

Ranskassa on tapahtunut laajoja levottomuuksia jalkapallon MM-välierän jälkeen, kun maa hävisi Espanjalle. Poliisi on pidättänyt yli 160 ihmistä Pariisissa ja Lyonissa. Riehujat ovat sytyttäneet tulipaloja ja hyökänneet poliisin kimppuun.

  • 2 juttua
  • 2 lähdettä
  • Ulkomaat
  • Päivitetty 15.7.2026 klo 21:37
Liittyvät avainsanat
Katso myös
Uusimmat jutut aiheesta

Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.

Aamun uutiset Päivän tilanne Päivän uutiset Arkisto
Viimeisin päivitysvaihe tänään: Päivän uutiset.

Mistä aiheessa on kyse?

Ranskassa on tapahtunut laajoja levottomuuksia jalkapallon MM-välierän jälkeen, kun maa hävisi Espanjalle. Poliisi on pidättänyt yli 160 ihmistä Pariisissa ja Lyonissa. Riehujat ovat sytyttäneet tulipaloja ja hyökänneet poliisin kimppuun.

Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 15.7.2026 klo 21:37, pääluokka Ulkomaat.

Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Helsingin Sanomat, Ilta-Sanomat.

Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Ranskassa on levottomuuksia jalkapallon takia • Ranskassa on väkivaltaa MM-tappion takia.

Mitä tiedetään juuri nyt

  • Viimeisin tähän aiheeseen liitetty juttu julkaistiin 15.7.2026 klo 21:37.
  • Koosteessa on nyt 2 juttua 2 eri lähteestä.
  • Aihe kuuluu kategoriaan Ulkomaat.
  • Keskeiset avainsanat juuri nyt: #Ranska, #MMjalkapallo, #Lyon.

Selkokielinen yhteenveto

Ranskassa on levottomuuksia jalkapallon takia

Ranskassa on ollut levottomuuksia, koska maa hävisi jalkapallon MM-välierän. Poliisi on pidättänyt yli 160 ihmistä Pariisissa ja Lyonissa. Riehujat ovat sytyttäneet tulipaloja ja rikkoneet omaisuutta. Myös poliiseja on hyökätty. Lyonissa yksi mies haavoittui ampumisessa.

Tuoreimmat uutiset

Muut aiheet

Piilota / näytä uutisia

Nousevat aiheet

Luetuimmat juuri nyt


N/A N/A
?°C ?
N/A Tuntuu kuin ?°C

Nykyiset olosuhteet

Tuuli N/A
Puuska N/A
Kosteus N/A
Ilmanpaine N/A
Näkyvyys N/A
Sademäärä (1h) N/A
Pilvisyys N/A
Kastepiste N/A
UV-indeksi (CAMS) N/A

Sade-ennuste (24h)

0 mm Huippu 0.0 mm

Tuntiennuste (24h)

Päiväennuste (8 vrk)

Tilannekartta

Siitepölyn tilannekartta

Ennustekartta

Siitepölyn ennustekartta
L
Leppä
C
Pähkinäpensas
K
Koivu
H
Heinät
P
Pujo
T
Tuoksukki
Vähän
Kohtalaisesti
Runsaasti
Turun yliopiston siitepölytiedote 15.07.2026

TILANNE

Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujo kukkii maan etelä- ja keskiosissa.
Heinien siitepölymäärät vaihtelevat kohtalaisista runsaisiin maan etelä- ja keskiosissa sekä Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Lapissa määrät ovat kohtalaisia.
Pujon siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, mutta voivat kukkivien kasvustojen läheisyydessä nousta runsaiksi.


ENNUSTE

Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Pujon kukinta voimistuu länsirannikolla ja alkaa myös Pohjois-pohjanmaalla.
Heinien siitepölymäärät ovat koko maassa runsaita paitsi Keski- ja Pohjois-Lapissa, missä määrät jäävät kohtalaisiksi.
Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä- ja keskiosissa ajoittain runsaiksi. Pohjois- Pohjanmaalla määrät jäävät vähäisiksi.
Sateet laskevat hetkellisesti ilman siitepölymääriä.